Duron un-unlockable!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
ik heb een Duron 800Mhz, en wil deze unlocken! maar het is op GEEN manier (tot nu toe) gelukt!! heb wel 1000x die streepjes liggen trekken, een vriend van mij heeft dezelfde en bij hem lukte het in EEN keer! maar ook met dezelfde potlood we bij hem hebben gebruikt, en met ALLES precies hetzelfde, LUKT HET GEWOOON niet!!!!! :( hoe ken dit?? iemand een idea?

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23

BaatZ

Prullenbakker :?

sim-pel:
je bent het bokje.
maak je proc dood en eis garantie. je krijgt een nieuwe, probeer het eens emt deze ov so ?

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op donderdag 21 februari 2002 09:15 schreef OGangstah het volgende:
ik heb een Duron 800Mhz, en wil deze unlocken! maar het is op GEEN manier (tot nu toe) gelukt!! heb wel 1000x die streepjes liggen trekken, een vriend van mij heeft dezelfde en bij hem lukte het in EEN keer! maar ook met dezelfde potlood we bij hem hebben gebruikt, en met ALLES precies hetzelfde, LUKT HET GEWOOON niet!!!!! :( hoe ken dit?? iemand een idea?
Mjah, komt wel bekend voor.. Ik heb een TBird die hetzelfde probleem heeft..
(nouja, geen 1000x keer geprobeerd, maar wel 3x.. En het werkt nog steeds niet..)
Nouja, je kunt proberen om met zilver-lijm te gaan werken (achterruit-reparatie setjes ofzo). Dat maakt in ieder geval goed contact..
Verder zorgen dat je contacten goed schoon zijn..
Ikzelf ga het binnenkort maar proberen met de soldeerbout.. Dat zou ook genoeg contact moeten maken ;)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik ben net zoals die vriend van je.. Streepjes gezet een jaar gelee...werkt nog steeds perfect..

Hee btw .. heb je de search al geprobeerd?

Verwijderd

vaag jah, mijn athlon TB deed het in 1 keer
ook met een potlood

Verwijderd

kan je daar gewoon een potlood voor pakken?? of moeten dat echt die vulpotloden zijn??

oh..even on topic...er zijn er enkele die idd niet te unlocken zijn..kheb er ook 1tje gehad...tbirdje

Verwijderd

Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.