Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[afbeeldingen] waarom die uit de Playboy niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:19
Kunnen jullie mij eens uitleggen waarom afbeeldingen uit de Playboy vanwege de copyright niet mogen worden gepost en afbeeldingen van andere bladen en/of sites waar net zo goed copyright op rust wel mogen?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, dat hebben we besloten omdat playboy hier om gevraagd heeft, geloof ik. Sowieso wordt hij bij mijn weten alleen moeilijk over gedaan als je de nieuwste pics plaatst. Zoals met Tony de Jong afgelopen week: die playboy was net uit en dan willen we die pics hier niet hebben, dan kopen minder mensen de playboy en daarom dus liever niet. Als je met pics van een jaar geleden aankomt, vraag ik me af of _iemand_ weet dat ze van playboy zijn :)

Opzich is iedere modellenfoto copyrighted, maar da's niet uit te zoeken :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• El Jefe
  • Niet online
[topic=330503]
[topic=377245]

;)

Edit: Hoewel, in de HK zou het toch moeten kunnen, playboy kan zelf immers niet zien dat daar pics worden vertoond.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:19
Patrick Kicken zet ook regelmatig de pics uit Playboy op zijn site en forum. Nu ook weer die van Tonny de Jong.
En hij was één van de eerste met de uitgelekte foto's van Kelly.
Ik heb hem wel eens in een post gevraagd of hij daar geen problemen mee krijgt maar hij antwoorde dat er nog geen haan naar gekraaid heeft.

En de Kicken site is toch een bekende site van een bekende DJ dus als de Playboy ergens zou ingrijpen dan is het bij die site wel.
Maar blijkbaar valt dat allemaal wel mee denk ik.

Maar je kunt idd beter voorkomen dan genezen. :)

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op donderdag 21 februari 2002 08:28 schreef Webgoodie het volgende:
Edit: Hoewel, in de HK zou het toch moeten kunnen, playboy kan zelf immers niet zien dat daar pics worden vertoond.
Groot warez board daar >:) :P

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 21 februari 2002 08:28 schreef Webgoodie het volgende:
[topic=330503]
[topic=377245]

;)

Das een redenatie op het nivo: de BSA komt toch niet in de HK dus dan kan warez best... (gaat ook op voor MP3, divX, enz... ) :z

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Het kan natuurlijk toevallig zo zijn dat een mederwerken van de playboy een fervent got'er is en ook in de HK kan. Voorkomen is beter dan genezen :)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 19:04 schreef OProg het volgende:

[..]

Das een redenatie op het nivo: de BSA komt toch niet in de HK dus dan kan warez best... (gaat ook op voor MP3, divX, enz... ) :z
Hé da's een kewl idee :P
Pagina: 1