Toon posts:

Medal Of Honor in het Nederlands @#$%*

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vrienden, ik kocht gisteren Med. Of Hon. en wat bleek, ondertiteling bij het introfilmpje, een nederlands menu en nederlandse tekst in het spel zelf. Natuurlijk had ik beter op het doosje moeten kijken want op de achterkant van de doos staat : "software (tekst) en documentatie in het nederlands".

Maar dit had ik niet gelezen. Mijn persoonlijke mening is dat ik hier niet zo van gediend ben, doe mij maar een volledig engelse versie (US of UK version). Nu ben ik er inmiddels achter hoe je toch (d.m.v. een aanpassing in je register) de US of UK patch kunt toepassen. Het probleem is hier echter niet mee opgelost. Je kunt alleen de patch downen maar verder blijft alles (behalve het gesproken gedeelte) in het nederlands. Maar nu ben ik er ook achter hoe je de tekst in het engels kunt krijgen, daarmee bedoel ik de geschreven tekst in het spel links boven en onder in de hoek. Het enige wat ik nog weten wil is hoe ik het hele menu in het engels krijg. Iemand een idee. Ben al aan de slag geweest met Resouce Hacker maar hiermee is het nog niet gelukt. Iemand van jullie een idee. Bij voorbaat dank!!

Verwijderd

Vraag dat eens in het grote Mohaa topic ;)

Dit topic is gesloten.