Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond zijn we 4x achter elkaar lastig gevallen door een misterieuze man. De eerste keer dat ie belden hing hij na 5 sec. op en 10 minuten later hing hij vrijwel meteen op. Rond 21.30 belde hij nog een keer en hing alweer op en als laatste gister belde hij rond 23.30 (ja, we sliepen) en liet hij de telefoons bij ons 2 x overgaan. En zijn telefoonnummer was anoniem.

Ik denk dat iemand een lame actie uitvoerd. Wat doet KPN tegen zo'n lame actie? Ik wil wel m'n tel. nr. behouden (gewoon vaste telefoon), en doorschakelen naar wie/wat dan ook doen we liever niet omdat we vaak worden gebeld.

Wat doet KPN ertegen?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Is geloof ik pas een topic over geweest... weet niet meer precies de titel dus dat wordt ff zoeken :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Je kan even met de KPN bellen (0800-0404)
Je gaat dan samen met KPN een formuliertje invullen. Als dat gedaan is gaat KPN zoeken naar de gene die het gedaan heeft. Als KPN de persoon heeft gevonden stuurt KPN een brief naar de dader waar beknopt in staat:"Dat mag u niet meer doen" Als de dader dan door gaat stuurt KPN de gegevens naar jou en naar de politie.
Over het algemeen stopt het wel na 1 waarschuwing.

succes

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Hoe weet je dat het een man is :? :+

Vandaag geen signature

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm, als dat tot nu 1 avond was, dan is er toch geen probleem ?
wacht het eerst maar eens af.

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-01 09:19
Mijn buren hebben dat ook wel eens gehad. We hebben toen met de KPN gebeld, en die zeiden dat als het nog een keer voor kwam, we dan nog eens moesten bellen, dan hielden ze de lijn een week in de gaten. En die gegevens worden dan idd gebruikt om de "etter" te laten stoppen...

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Verwijderd

Om dit nou terreur te noemen... :?

Verwijderd

Topicstarter
Naja, ik denk dattie er genoeg van heeft! Hij is er mee gekapt!

Verwijderd

Naja ik werd maanden lastig gevallen en dan is het heel erg irritant om nou voor 2 avondjes die procedure bij KPN op te starten is beetje overdreven..

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-01 15:23
Op donderdag 21 februari 2002 07:50 schreef shakkie het volgende:
Als de dader dan door gaat stuurt KPN de gegevens naar jou en naar de politie.
Alleen naar de politie. De KPN gaat aan particuleren echt die gegevens niet openbaar maken. Zelfs niet aan het "slachtoffer"
Pagina: 1