Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
11MBOp donderdag 21 februari 2002 14:03 schreef Phruster het volgende:
Is dat niet traag?
11MbOp donderdag 21 februari 2002 14:03 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
11MB
dat is de max snelheid om maar nog niet te spreken over de de normale snelheid
Tja, voor inet is 11 mbit meer dan zat, al zou het effectief maar 3 mbit worden. Niet alleen de kwaliteit is bepalend, maar ook de afstand.
Zit je heel dichtbij haal je de 11 mbit wel, zit je ver weg van je zender, dan word het beter
Zit je heel dichtbij haal je de 11 mbit wel, zit je ver weg van je zender, dan word het beter
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
ik heb wireless, sohoware gekregen, de pcmcia met uitsteksel is zwaar naadje .. hij is een keer gevallen met de antenne op richting grond .. gelukkig doet tie het nog wel maaruh plakband is natuurlijk geen gezicht ..
je wireless accesspoint (ap) moet je gewoon centraal in je huis of van je gewenste locatie(s) plaatsen .. de range varieert sterk welk type muren en dergelijke je hebt.. binnen een straal van 3 meter heb ik 100% ontvangst daarna gaat het per halve Meter ongeveer 10% achteruit .. dus 90-100 80-100 80-90 etc ..
de handigheid van zo'n wirelles is dat bij de mijne elkgeval een sigaal metertje zit zodat je tijdens de test run bij het plaatsen met je laptop lekker de ideale plaats kan bepalen voor je wireless AP
tja kwa snelheid ... ga je film-streams kijken van 1 meg of hoger tja .. erhm afrader maar ja anderzijds de caching en je de snelheid van je internet of iets dergelijks moeten eigenlijk nouwlijks probs vormen .. ga maar eens zelf na hoeveel data jij nu werkelijk produceert .. en voor file verplaatsen ga je gewoon ff zo in de buurt zitten bij de AP
of wacht wat langer .. 10 Mbit is zat hoor ..
je wireless accesspoint (ap) moet je gewoon centraal in je huis of van je gewenste locatie(s) plaatsen .. de range varieert sterk welk type muren en dergelijke je hebt.. binnen een straal van 3 meter heb ik 100% ontvangst daarna gaat het per halve Meter ongeveer 10% achteruit .. dus 90-100 80-100 80-90 etc ..
de handigheid van zo'n wirelles is dat bij de mijne elkgeval een sigaal metertje zit zodat je tijdens de test run bij het plaatsen met je laptop lekker de ideale plaats kan bepalen voor je wireless AP
tja kwa snelheid ... ga je film-streams kijken van 1 meg of hoger tja .. erhm afrader maar ja anderzijds de caching en je de snelheid van je internet of iets dergelijks moeten eigenlijk nouwlijks probs vormen .. ga maar eens zelf na hoeveel data jij nu werkelijk produceert .. en voor file verplaatsen ga je gewoon ff zo in de buurt zitten bij de AP
of wacht wat langer .. 10 Mbit is zat hoor ..
Tja vanalles
Hmmm...allemaal wel leuk enzo al die verhaaltjes..maar waar blijft mijn antwoord op mijn vraag?
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Ik heb hier thuis een wireless lan van SiteCom. Werkt perfect. Nog geen problemen mee gehad.
Verwijderd
Dixons heeft die site-com wireless-lan dingen staan dat weet ik zeker, maar ja wie gaat er nou naar de dixons (no offence). op de wat uitgebruidere internetwinkel is ook wel het eea te vinden. Als je wat proffesioneler spul wil kijk dan naar www.orinocowireless.com van lucent zijn ongeveer de "starters " van die meuk.
Pagina: 1