Ok, ik heb een klein probleempje welke naar mijn mening wel makkelijk opgelost kan worden voor mensen die javascript aardig onder de knie hebben..
Ik ben bezig met een soort partyagenda. Wat ik wil is dat een javascript ervoor zorgt dat een pagina geladen wordt met de huidige maand en jaar..
ik heb archive2.php.. stel : ik open het bestand in me webbrowser, wat ik dan wil is het volgende =======> met een javascript ervoor zorgen dat de maand (month) opgezocht word, dus in dit geval februari = maandnr. 2. Vervolgens ook het jaar --> year = 2002.
Uiteindelijk krijg ik dus na het javascript het volgende : month=2 & year=2002
Kan ik op de een of andere manier van dit alles het volgende maken ==>
archive.php?month=2&year=2002
en dit met een refreshrate van 0 seconden openen?? dus uiteindelijk word : archive2.php -> archive.php?month=2&year=2002
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest...
Ik ben bezig met een soort partyagenda. Wat ik wil is dat een javascript ervoor zorgt dat een pagina geladen wordt met de huidige maand en jaar..
ik heb archive2.php.. stel : ik open het bestand in me webbrowser, wat ik dan wil is het volgende =======> met een javascript ervoor zorgen dat de maand (month) opgezocht word, dus in dit geval februari = maandnr. 2. Vervolgens ook het jaar --> year = 2002.
Uiteindelijk krijg ik dus na het javascript het volgende : month=2 & year=2002
Kan ik op de een of andere manier van dit alles het volgende maken ==>
archive.php?month=2&year=2002
en dit met een refreshrate van 0 seconden openen?? dus uiteindelijk word : archive2.php -> archive.php?month=2&year=2002
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest...