• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Iemand heeft mij deze palmtop pc aangeboden:

Afbeeldingslocatie: http://www.craigtech.co.uk/hpc/hp/pictures/320.gif

Met de volgende specificaties:

Model Name
300LX / 320LX

CPU
Hitatchi SH3 running at 44 MHz

Memory Standard
(2-MB RAM) / Enhanced (Backlit, 4-MB RAM, CompactFlash Card Slot)
Display
640 x 240 LCD Touch Screen, Backlit on Enhanced Models

Size / Weight
18.3 x 9.4 x 2.9 cm (7.2 x 3.67 x 1.1 in) / 442 g (15.6 oz) with batteries

Power
2 x AA Main Batteries (rechargeable NiCad optional)

Communication
Ports Serial, IrDA, PCMCIA Type II Card Slot, Compact Flash on Some Models

Options
Optional AC Adapter HP CompactFlash Memory, 2-MB & adapter for PC Card Slot, 4-MB & adapter for PC Card Slot, HP AC Adapter, HP Docking Cradle (included with enhanced model), PC Synchronization Cable (included with both models), HP Leather Case, Spare Pens

Hij is vrijwel nooit gebruikt en wordt inclusief doos, papieren en PC synchronisatie-kabel geleverd. Wat is de waarde hiervan? :? :? :?

• HeatWave
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb zelf een 620lx (zie post hier ergens in dit topic.

Ik heb daar vorig jaar 375 piek (nieuw in doos) voor betaald.

Ik denk niet dat je er meer dan 100 Euro voor moet geven. Die van mij is al behoorlijk verouderd (ce2.0) en ik heb heel veel moeite met het vinden van software. Dat zal voor jou dus nog moeilijker zijn.

Het zijn leuke apparaatjes, maar niet te vergelijken met de huidige generatie PDA's/HPC's.

Het ligt er ook aan wat je er mee wil doen.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Hmmm....je hebt niet veel voro die 620lx betaald. De vraagprijs voor die 300lx is namelijk Fl.250,-...

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op donderdag 21 februari 2002 10:49 schreef Gash het volgende:
Hmmm....je hebt niet veel voro die 620lx betaald. De vraagprijs voor die 300lx is namelijk Fl.250,-...
Heb hier nog een Cassiopeia A-20 liggen :)
Met 32meg flash erin.. en is verder hetzelfde als die HP 300LX..

Heb er ook de boekjes en een doos en een cradle bij zitten (geen ac adapter die zit er niet standaart bij, gewoon een 5v gebruiken.)

ALs je wil mag je die wel overnemen ;) voor een lager bedrag :) Je kan er zelfs mp3's op afspelen via het speakertje! :) (weet niet of die HP dat trekt) B-)
Leuk om mee te klooien iig.

• HeatWave
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Op donderdag 21 februari 2002 10:49 schreef Gash het volgende:
Klopt ik kon hem dus ook niet laten liggen toen. Het was op de PC dumpdag in Amsterdam, kreeg er ook nog 3 8MB flashkaartjes bij.

Mijn 620LX kan idd ook Mp3 spelen enz. best wel een leuk dingetje.

Ik zou anders even rondsnuffelen op vraag&aanbod en andere 2de handssites. Want ik denk dat de vraag prijs net ff te hoog is. Al valt het nog mee denk ik.

Of even naar de dumpdag gaan en rondkijken of die zelfde zaak er staat (ben ff de naam kwijt, maar zitten in Haarlem)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!