Toon posts:

Wie heeft ervaringen met Cistron Maxx???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaringen met het gebruik van het internet abonnement van Cistron Maxx.

Is het echt zo snel en is dit het geld waard? Ben je niet afhankelijk van de site of server die je bezoekt?
Welke downloadsnelheden haal je eigenlijk gemiddeld met Maxx.

Ik ben van Mxstream overgestapt op UPC Kabel. Nu een week online. Waardeloos. Als iedereen slaapt of werkt is het perfect. Haal ik download snelheden van 240 kbs/sec.
's avonds en in het weekend is het echt waardeloos. Haal ik gemiddeld een snelheid van 7 kbs/sec.
Ik ga morgen mijn abonnement bij UPC direct stop zetten. Mijn modem is soms nog sneller. Bij UPC krijg je blokken aangeboden. De tijd dat de zaak even stilstaat wordt niet gemeten, vindt je niet terug in de opgegeven snelheid.

Wie wil zijn ervaringen met Maxx delen??????

Alvast bedankt.

Adt

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 21 februari 2002 01:36 schreef adt het volgende:
Wie heeft er ervaringen met het gebruik van het internet abonnement van Cistron Maxx.
Ik :)
Is het echt zo snel en is dit het geld waard? Ben je niet afhankelijk van de site of server die je bezoekt?
Welke downloadsnelheden haal je eigenlijk gemiddeld met Maxx.
Je bent _altijd_ afhankelijk van de site die je bezoekt, ongeacht wat voor verbinding jij hebt. Snelheden zijn wisselend, nightly build van mozilla haal ik altijd op met ong. 90kb/s, van nieuwsgroepen met 500kb/s, van de MS site was het tussen de 100 en 300kb/s. Nieuwe linux distro van de uunet ftp met 450+ kb/s (maar die was om de snelheid te testen :P). Upstream is ook wel wat wisselend, maar zit meestal wel rond de 40kb/s. Ik vind het het geld meer dan waard, maar ja dat kan ik niet voor anderen bepalen. Als Chello bij mij wat beter was geweest (lees: overdag en 's nachts sneller dan 30kb/s, en 's avonds ook nog een beetje normale snelheden (boven de 3kb/s dus) weet ik niet of ik over was gestapt. Ik vind het iig heerlijk dat ik zelden meer op een site hoef te wachten, en dat als ik iets wil downloaden dat ook gewoon lekker gaat, en dat ik op een normale manier streaming video kan kijken.
Overigens is het niet helemaal de hemel, ik heb ook vaak zat dat een download in blokken gaat, maar ja als de download met 300kb/s binnen komt merk je een hapering van een seconde wat minder :P
Wie wil zijn ervaringen met Maxx delen??????
Ik :P

Exact expert nodig?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 13:09
Ik heb ook ervaring met Linux over inet installeren / updaten over Internet :P. Met de server ftp.nl.debian.org haal ik makkelijk 803kB/sec met MAXX op het middaguur ;) (zoals NU ;)). over het algemeen gemiddeld 300-500kB/sec per download. Maar kan je dus met meerdere downloads samen alsnog aan 800 samen komen