2d beeld doet raar op chaintech gf2ti

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Als ik op bijv. de startknop drukt verplaatst en vervormd het beeld in sommige hoeken van het beeld.
het contrast veranderd dan ook in die hoeken.
Dit lijkt mij niet echt normaal.
Dit gebeurt ook bij het openen van vensters etc.
het lijkt wel dat het gebeurt als er plotseling kleuren bij komen.

Kan ik hier wat aan doen of kan ik de kaart beter ruilen???

Verwijderd

Gewoon naar je leverancier gaan en vragen of ze hem even kunnen testen, en als het niet direkt kan en je hebt de kaart niet langer dan 8-dagen mag je hem vast wel ter plekke omruilen.

Verwijderd

ff vraagje tussendoor: Op hoeveel mhz loopt het geheugen?

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Geen last van hier..... wel dat me beeld aan de rechterkant af en toe begint te bibberen... zal me monitor wel zijn, er staat rgen in 10 dagen geleden ofzo een 14 pagina topic over chaintech ti kaart mischien staat daar iets voor je in?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Dnc1n
Zou het niet een driver probleem kunnen zijn in xp. Want ik heb de kaart op internet besteld dus moet ik hem terugsturen en daar heb ik eigenlijk niet zovel zin in. :(
Is het misschien een driver probleem?

• Dnc1n
Op donderdag 21 februari 2002 09:24 schreef Thund3rKn0L het volgende:
ff vraagje tussendoor: Op hoeveel mhz loopt het geheugen?
standaard 400mhz overgeklokt heb ik hem al op 485 gekregen zonder headsinks. Hoger heb ik nog niet eens geprobeert.

• Dnc1n
even voor de duidelijkheid hij doet dat al vanaf het begin dat ik hem kocht. Zou een mobo bios upgrade helpe?
Pagina: 1