My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
i dont get it
Lijkt me welOp donderdag 21 februari 2002 00:08 schreef nelske het volgende:
Allemaal oude topics toch?
Maar waarom ga je in hemelsnaam op zoek naar brakke topics om te ontbrakken
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/14
kijk gewoon naar originele topicstarter + beginpost en je weet het
Verwijderd
Ik gok dat er mensen via IRC andere mensen aan aan het sporen zijn
<font size=36> ^^^^^^^^</font>
Verwijderd
Sorry hoor, maar dat is onnodig kicken!Op donderdag 21 februari 2002 00:09 schreef Robin Vreuls het volgende:
Tis eigelijk mijn schuld, ben begonnen met een oud topic te ontbrakken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/11 en LuNaTiC moved em naar de HK
[edit]
en het is dat Luna het nu zegt, anders had ik een minder lieve opmerking geplaatst
En terecht. Dit begint knap irritant te wordenOp donderdag 21 februari 2002 00:10 schreef LuNaTiC het volgende:
aha, de volgende die ik nu nog een topic zie ontbrakken, krijgt een lekkere 24uurs ban aan zn broek
Haha, ik zal eens gaan zoekenOp donderdag 21 februari 2002 00:10 schreef LuNaTiC het volgende:
aha, de volgende die ik nu nog een topic zie ontbrakken, krijgt een lekkere 24uurs ban aan zn broek
Sorry!!!!!!Op donderdag 21 februari 2002 00:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ontbrakte er eentje om 00:08 uur, dus ik wist hier niks van!!! Zal het nooooooit meer doen!!!
Verwijderd
Met welk doel ontbrakte je hem?Op donderdag 21 februari 2002 00:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry!!!!!!
Ik ontbrakte er eentje om 00:08 uur, dus ik wist hier niks van!!! Zal het nooooooit meer doen!!!
Laat die oude topics lekker met rust!
Goed goed ik laat ze nu met rust!Op donderdag 21 februari 2002 00:14 schreef nelske het volgende:
[..]
Met welk doel ontbrakte je hem?
Laat die oude topics lekker met rust!
Dacht aan nieuwe rage ofzo
Verwijderd
Op donderdag 21 februari 2002 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goed goed ik laat ze nu met rust!
Dacht aan nieuwe rage ofzo
Een nieuwe rage
Topics van 2 jaar oud omhoogtrappen
Mjah, hamers slaan ook nergens op (figuurlijk danOp donderdag 21 februari 2002 00:15 schreef nelske het volgende:
[..]
![]()
Een nieuwe rage
Topics van 2 jaar oud omhoogtrappen![]()
maar ik besefte me toen eigenlijk ook wel dat het niet zo handig was dus ik heb m ff in SU gemeld (nu al weer naar de trashcan
Op donderdag 21 februari 2002 00:17 schreef m-m het volgende:
excuseer, ik deed het zelf ook
maar ik besefte me toen eigenlijk ook wel dat het niet zo handig was dus ik heb m ff in SU gemeld (nu al weer naar de trashcan). Mja, inderdaad kinderachtig, sorry GoT!
Verwijderd
Je weet dat onnodig topics omhoog schoppen niet gewaardeerd wordt en zelf consequenties zou kunnen hebben?Op donderdag 21 februari 2002 00:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mjah, hamers slaan ook nergens op (figuurlijk dan) maar rages zijn er juist om nergens op te slaan, alleen dit loopt wel uit de hand jah
Leuke "rage" dan.
Mjaja, true true...Op donderdag 21 februari 2002 00:20 schreef nelske het volgende:
[..]
Je weet dat onnodig topics omhoog schoppen niet gewaardeerd wordt en zelf consequenties zou kunnen hebben?
Leuke "rage" dan.
Was ook wel
SG is niet de HK hoor, en zelfs al was het in HK dan werd het nog niet gewaardeerd.
Waarom dat is snap je toch zeker zelf ook wel??
Yep.Op donderdag 21 februari 2002 00:23 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vraag me steeds meer af waar het gezonde verstand zit van iemand...
SG is niet de HK hoor, en zelfs al was het in HK dan werd het nog niet gewaardeerd.
Ja, maar daar lette ik helaas niet op, beetje zo'n niet-denken-maar-doen-actie en das niet zo slim van me en anderen geweestOp donderdag 21 februari 2002 00:23 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vraag me steeds meer af waar het gezonde verstand zit van iemand...
Daarna gaan anderen ook nog topics ontbrakken terwijl ik een topic probeer te ontbrakken op FOK wat dus niet lukt. Vervolgens lees ik het topic in de HK waardoor ik dus nog een topic ontbrak terwijl anderen ook nog topics aan het ontbrakken zijn geslagen.
Ik bedoelde het dus als een grapje. Maar dat anderen daarna dus geen grens weten te leggen tussen een grpaje en wanneer dat ze moeten ophouden, daar kan ik dus niks aan doen.
1
| Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Kijk hier voor meer informatie. |
Is dat de afvalbak oid? aangezien er showtopic.php/14 stond..
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Yep.. die ligt in de afval<strike>bak</strike>containerOp donderdag 21 februari 2002 11:58 schreef bolk het volgende:
FF iets tussendoor:
Is dat de afvalbak oid? aangezien er showtopic.php/14 stond..
wat heeft dat met de hk te makenOp donderdag 21 februari 2002 12:07 schreef Bigs het volgende:
2 jaar oude topics omhoogtrappen/ontbrakkan als 'rage'? Tering zeg, kunnen we geen grote betonnen muur om de HK bouwen ofzo?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
OK, dank uOp donderdag 21 februari 2002 12:02 schreef Kaj. het volgende:
[..]
Yep.. die ligt in de afval<strike>bak</strike>container
container, bak.. you know what i mean
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
En topic zonder beginpost waar je niet op post reply kan drukkenOp donderdag 21 februari 2002 16:13 schreef Sacrine het volgende:
wat is een brak topic? en wat is ontbrakken?
Ontbrakken --> eerste post erin zetten en topic "bruikbaar" maken