Toon posts:

ADSL, wel verbinding, geen internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn handen in het weinige haar dat ik nog heb:

Drie weken lang werkte ADSL prima. En sinds gisteren wordt er nog steeds prima verbinding gemaakt. Echter, er komt geen data door! Zelf een ping naar "buiten" wil niet meer:?

Inmiddels modem gereset, W98SE opnieuw geinstalleerd, patchkabels vervangen, met een andere pc geprobeerd.

Heeft iemand anders nog een sugestie?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
heb je je modem getweakt ?
usb of ethernet ?
heb je je modem al gereset ?

Verwijderd

oi,

heb je je ISP al gebeld & stijf gevloekt ? :}

Verwijderd

Misschien een storing? :(

Verwijderd

DNS Servers instellen :)

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
ik heb ook zoiets. Ik heb er een Router voor zitten (Vigor 2200E) en sommige pagina kan ik neit bekijken zoals www.logitech.com of www.intel.com . Ik denk dat ze pagina's toch echt wel online moeten zijn. Kan het liggen aan mijn instellingen?

Flickr

• rkrythe
heeft iemand hier een oplossing voor?

Flickr

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:42
Op vrijdag 22 februari 2002 13:22 schreef ruubruub het volgende:
heeft iemand hier een oplossing voor?
* Klovan denkt dat het voor jullie alle 2 om de DNS gaat ;)

en anders naar de helpdesk bellen oid :9

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 21 februari 2002 00:05 schreef molst het volgende:
Met mijn handen in het weinige haar dat ik nog heb:

Drie weken lang werkte ADSL prima. En sinds gisteren wordt er nog steeds prima verbinding gemaakt. Echter, er komt geen data door! Zelf een ping naar "buiten" wil niet meer:?

Inmiddels modem gereset, W98SE opnieuw geinstalleerd, patchkabels vervangen, met een andere pc geprobeerd.

Heeft iemand anders nog een sugestie?
Ping eens op ipnummer.....

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:35
Ben je niet toevallig onder het @advanced ingelogd?

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:27 schreef RutgerFR het volgende:
Ben je niet toevallig onder het @advanced ingelogd?
Was m'n 1e gedacht ook, maar toen dacht ik eraan dat ik gisteren dus ook ondegever zo'n probleem had op m'n servertje. Modem resetten was idd de oplossing!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pingt ie wel naar de gateway ?
En naar websites ?
En naar ipnr's van websites ?
Wat gebeurt er bij een trace .. ?
etc..etc..

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-08 01:11
Heb net iemand geholpen die wel kon downloaden en MSN'en maar geen sites kon bekijken. Hij heeft een USB modem via Planet.
Oplossing voor hem was het installeren van IE 6 (Win98). Misschien dat dit ook helpt bij jullie.

Oh ja, vloeken helpt niet maar lucht wel op *D

Verwijderd

Topicstarter
Tja, inmiddels is het opgelost. Je weet dat het iets simpels moet zijn (alles is immers al gecontroleerd), maar zoektochten naar mensen met dezelfde "storing" kon ik niet vinden.

Voor iedereen die soms net zo stom is als ik was: controleer toch nog eens goed je inlogaccount!!!

Ik heb een advanced account, maar logde per ongeluk in met @adsl-comfort |:( Het rare is dat je wel inlogt, je krijgt connectie, je krijgt een ip-adres en dns toegewezen, maar verder geen enkele data binnen.

Dat krijg je ervan als je alles door de pc laat opslaan, zodat je alleen maar <ENTER> hoeft te geven bij de sterretjes.....

• ChromeFR
  • Laatst online: 01:35
hehe...ik zei het toch :)

• rkrythe
heeft iemadn ook nog een oplossijng voor mijn probleem: vaak kan ik bepaalde sites niet laden ( www.intel.com ofzo) en dan krijg je dat commaname ofzo of de msn zoek pagina. Dit had ik voor heen met ISDN nooit, alleen als ik het adres echt fout in typte

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 02:42 schreef RutgerFR het volgende:
hehe...ik zei het toch :)
Ik wou dat iemand anders dat wat eerder had geroepen, ik was al een paar dagen aan het prutsen, niemand kwam op het idee dat ik niet goed inlogde....

Thanks!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Beetje oud topic maar met ong hetzelfde probleem
een maat van mij kan wel gewoon verbinding maken en 2 min ong gewoon internetten
Maar na die 2 minuten, hij heeft nog wel gewoon steeds verbinding maar kan geen paginas meer ophalen
lees ook deze topic [topic=358879/1/100]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Pagina: 1