Ik ben een website aan het bouwen met daarin een pagina waar een browse knop zit. dit is dus een
nu heb ik de send button onderaan mijn formulier heb ik kunnen stylen met een style erin
nu werkt deze style niet voor die browse knop, en daarom valt die knop eigenlijk een beetje uit toon.
Is er een mogelijkheid om die knop te stylen of er wellicht anders een plaatje van te maken?
code:
1
| <INPUT name="bestand" type="file"> |
nu heb ik de send button onderaan mijn formulier heb ik kunnen stylen met een style erin
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <INPUT type="text" name="postcode" value="" size="7" maxlength="7" style="background: #ffffff; width:50; border : 1 solid #000000; border-bottom : 1 solid #000000; border-bottom-width : 1; border-top : 1 solid #000000; border-top-width : 1; border-left : 1 solid #000000; border-left-width : 1;border-right : 1 solid #000000; border-right-width : 1;"> |
nu werkt deze style niet voor die browse knop, en daarom valt die knop eigenlijk een beetje uit toon.
Is er een mogelijkheid om die knop te stylen of er wellicht anders een plaatje van te maken?