Toon posts:

[Studie] HKU / Grafisch ontwerpen: ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus zo ongeveer volgend jaar naar de HKU om daar Visuele Communicatie te studeren, met als richting grafisch ontwerpen.

Zijn er mensen die deze opleiding momenteel doen of hebben gedaan? En wat zijn de ervaringen?

Ik had al gezocht, maar alleen de DMD opleiding aan de HKU kwam ik tegen en die zoek ik absoluut niet.

Hier een linkje met wat info.

Verwijderd

Good luck, geef ff een seintje op dit forum als je door de selectie heen bent gekomen :)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 19:25 schreef TheRademaker het volgende:
Good luck, geef ff een seintje op dit forum als je door de selectie heen bent gekomen :)
correct! survival of the fittest; gaat niet makkelijk worden.

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Ik ben daar ooit door de selectie heen gekomen, maar uiteindelijk toch naar Breda gegaan. Schijnt in Utrecht erg goed te zijn. In Breda vond ik het niet commercieel genoeg. Ik weet niet hoe dat in Utrecht gaat.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Verwijderd

Ik ga er ook heen, kan iemand ervaringen delen? :-)

Verwijderd

zit pas in 4 havo, maar kdenk dak ook naar zo'n soort sgool wil. :)

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 12:58 schreef brixx het volgende:
...maar kdenk dak ook naar zo'n soort sgool wil. :)
leer eerst maar eens ABN dan >:)

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-12 15:26
Ik zit er al :)

Richting ID

School is erg leuk, je wordt heel vrij gelaten. bij Id
heb je weinig tentamens. De cijfers krijg je voor een groot deel door opdrachten en projecten.

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Ik ben daar in 97 ook nog es toegelaten... vond het een beetje te schools op me overkomen :P

Minerva wass qua conceptvorming beter, vond ik uiteindelijk; helaas liggen ze daar in techniek weer een beetje achter op de rest.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Heb 4 jaar MBO Reclame & Communicatie gedaan in boxtel (www.sintlucas.nl) en was wel leuk, maar erg reclame, commercieel enzo.
Ga nu HBO (typo)grafische vormgeving doen in Den Haag (www.kabk.nl).

Denk dat HKU een goede school is waar je het vak prima kunt leren. Succes idd met toelatingen, veel werk meenemen maar vooral waarin je laat zien wat je proces is (schetsen, dummyboek) en minder eindproducten: laat zien dat je crea bent en niet alleen maar handig met de computer. :)

Verwijderd

HKU -> Game Design en Development had ik mijn oogje op laten vallen :)

Of Digitale Graphische Media oid.
Mja, ik moet eerst nog eens de HAVO af zien te maken in 2 jaar, en niet nog een keer blijven zitten :{

Schijnt wel een heel moeilijke school te zijn, dus ik wens de mensen die nu gaan proberen heel veel succes. :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-12 14:37

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hee, wat leuk. Die opleiding heeft mn decaan me afgelopen jaar nooit aangeraden :?

Ik heb m gebookmarked, ik ga ook eens proberen volgend jaar door die selectie heen te komen :P

Eerst eens dit jaar in de 'heerschende styl' geperst worden door de grote goden in Den Haag.. :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 13:55 schreef zkywalker het volgende:

[..]

leer eerst maar eens ABN dan >:)
knul wat ben je tog stoer :+

Verwijderd

offtopic:
ik ben idd ontzettend stoer, en jij hebt waarschijnlijk wat posts nodig he?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Beste brixx, je hebt al een OW voor overbodige reacties, kijk uit dat je er niet nog een bij krijgt. Aangezien dit topic nergens meer naar toe gaat: dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.