Het lijkt wel of het heerst!
Ik zit hier voor het eerst op een forum, begint me eigenlijk wel te bevallen. Maar goed ik ben eigenlijk ook niet zo tikker meer zo'n muisarm geval.
Wat ik effe kwijt wilde is dat ik me monitor eergisteren ook heb open geschroefd. Vroeg me al af of het een goed idee was maar ik kijk niet zo nauw.

Ik heb een monitor met ingebouwde microfoon en die doet het niet meer

Kan ik niet meer via MSN lullen

moet ik moeilijk gaan doen met een losse microfoon. Maar goed ik kijken of er een draaitje los zat ofzo maar nee. Is gewoon verrot.
Ik zou niet weten hoe het komt oudere dom denk.
Dat ding is al 6 jaar oud. Ik vroeg me ookal of het verstandig was op die grote zuignap op die beeldbuis aan te raken, maar goed dat ik het niet gedaan heb. Ik had dit dus niet meer kunnen tikken waarschijnlijk zo te lezen
Het gaat trouwens om een compaq monitor! Wil ik eigenlijk niet zegen, want ik schaam me ergens voor dat merk

De compaq presario 1425.
Mensen die nu willen weten waar de buildbuis vandaan komt van zo'n compaq monitor.
Er zat van binnen een joekel van een sticker op met het Merk Samsung erop. Dus ik heb zo'n vermoeden dat compaq z'n monitoren bij Samsung laat maken.
Heb ik nog iemand blij gemaakt met deze informatie?
Voor de mensen die het willen weten. Ik vroeg het me namelijk zelf ook ooit af.
Trouwens we hebben ook een sharp t.v. gehad. Ook ooit kapot gegaan. Open geschroeft misschien een zekering ofzo.
Die met buis was van philips.
Ook een weetje...
Genoeg slap gelult
Ik ga naar me nest
Hoi!