Toon posts:

nwe driver ati radeon 8500

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik wilde je het graag vertellen maar misschien morgen.... dan krijg ik mijn 8500!! :) (waarschijnlijk of overmorgen denk ik eerder)

"Luie mensen worden ook moe!"

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:03

MartNL

Op woensdag 20 februari 2002 22:58 schreef server666 het volgende:
http://support.ati.com/drivers/winxp/winxp_radeon_613106015.html

Wat zijn jullie ervaringen?
Als je nou gewoon de het grote radeon topic doorleest ,hoef je ook niet zo'n onzin topic te open.
Dus met andere woorden deze drivers zijn oud.
En deze topic kan dicht.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op donderdag 21 februari 2002 00:38 schreef MartNL het volgende:
Als je nou gewoon de het grote radeon topic doorleest ,hoef je ook niet zo'n onzin topic te open.
Dus met andere woorden deze drivers zijn oud.
En deze topic kan dicht.
Bepaal jij dat? Zou je zulke opmerkingen in het vervolg achterwege willen laten? Als je het niet met een topic eens bent meld je het gewoon in SU. Zet daar je gedachten over het draadje neer i.p.v. het in een topic te lopen bleren...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 16:55 schreef Merely het volgende:

[..]

Bepaal jij dat? Zou je zulke opmerkingen in het vervolg achterwege willen laten? Als je het niet met een topic eens bent meld je het gewoon in SU. Zet daar je gedachten over het draadje neer i.p.v. het in een topic te lopen bleren...
Het probleem is dat je daar geen verdere reactie kunt achterlaten... :)

Maar die 6015 mogen dan wel WHQL goedgekeurd zijn... ze zijn niet radicaal anders dan de andere beta drivers. De 6025 drivers zijn gewoon een stuk sneller, en ik ben me niet bewust van extra bugs in de 6025 tov de 6015.

Verwijderd

Dit is meer wat voor het grote radeontopic en het is niet duidelijk wat je wilt weten of zelf geprobeert hebt om je antwoord te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.