Waarom?

Pagina: 1
Acties:

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Waarom is dit nieuwe forum overduidelijk niet met Netscape getest?
Paar voorbeeldjes... het 'menu' bovenin werkte in eerste instantie niet, onder de laatste reactie in een thread staat een rare witte balk, lege velden in iemand profile zijn zwart, en zo zijn er nog wel meer dingen. Stuk voor stuk zaken die érg simpel op te lossen zijn.
Was het nou echt te veel moeite om even Netscape erbij te pakken om alles even, al is het maar één keer, uit te proberen?
Is de groep Netscape-gebruikers niet groot genoeg meer om ook maar het kleinste beetje aandacht aan te besteden?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Als alle browser nu eens de officiele HTML specificaties volgen en de sites volgens dat geschreven worden, is er niks aan de hand, dunkt mij. :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
hear hear

(ennuh, ik reageerde trouwens op Onno en niet op PCdealer :), hoewel daar ook een kern van waarheid inzit ;))

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 september 2000 21:29 schreef PcDealer het volgende:
Als alle browser nu eens de officiele HTML specificaties volgen en de sites volgens dat geschreven worden, is er niks aan de hand, dunkt mij. :)[/quote]Maar dat is niet zo, en dat weet je als je een site maakt, dus moet je er rekening mee houden.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Onno, mag ik je vragen wat de rede is dat je dit topic opent?
Is het werkelijk bedoeld om een flame-war uit te lokken? Iets anders kan ik niet bedenken namelijk..

Menu werkte niet, nu wel.. dus: ouwe koe of niet?

Voor je overige opmerkingen (waar we overigens al van op de hoogte zijn): misschien had je het in een iets andere vorm moeten gieten, zodat je boodschap iets genuanceerder overkomt.

• Onno
  • Niet online
Jorma, ik kan zelf gewoon niet bedenken waarom je in vredesnaam dit forum niet met Netscape zou testen. Dus vraag ik dat.
Dat mag dus al niet?

Ok, doei got.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat Onno bedoelt is dat deze foutjes er tijdens het ontwikkelen van het forum al uit gehaald hadden moeten worden. Zeker omdat diverse mensen die Arjen probeerden te helpen met het opsporen van dit soort schoonheidsfoutjes werden afgescheept met een geirriteerde reactie, jullie waren overal al van op de hoogte en ze moesten zich er niet mee bemoeien.

Gezien Jorma's reactie zijn jullie er nog steeds/alweer van op de hoogte, dus misschien wordt het binnenkort wel opgelost...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
Ik wil alleen nog toevoegen dat als alle kritiek automatisch als 'flame-bait' gaat worden opgevat c.q. als flame-bait gaat worden behandeld ik weinig toekomst zie voor nuttige discussies ter verbetering van dit forum. Een ieder die een product maakt of ontwerpt moet juist van kritiek gebruik maken om zijn product te verbeteren, niet automatisch zijn product gaan verdedigen.(hoewel het een heel menselijke reactie is)

En als als je deze post ook als flame-bait ziet dan lijkt me het einde helemaal zoek.

We spend our years as a tale that is told

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Hmm.. ik bestempel deze opmerking van Onno niet "automatisch als 'flame-bait'". Er is al veel meer aan vooraf gegaan.
Vanmiddag bijvoorbeeld werd er op het chatkanaal waar ik weer eens kwam kijken ook alleen maar door kritiek geuit door ene Onno + vriendje.

Ik wil alleen maar aangeven dat een melding als dit ook op een andere manier gegeven kan worden. Er zijn sinds vannavond al meerder schoonheidsfoutjes uit de code gehaald door oplettende gebruikers die dit op een normale manier konden melden.
Want wat heeft iemand (achteraf!) nou aan een antwoord (als die er al is) op de vraag "Waarom is dit nieuwe forum overduidelijk niet met Netscape getest?"??

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Zolang er hard wordt gewerkt om de Netscape-related bugs eruit te halen, heeft Onno's opmerking idd weinig nut.

Fouten maakt iedereen. Fouten niet trachten te herstellen is pas erg.

(en ja.. ik gebruik IE :))

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ik zie nog steeds een witte balk onderaan de thread in netscape.

Verwijderd

wat Onno zich moet bedenken is dat de adjes hun uiterste best doen om alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. En wat hij niet begrijpt, en dat is jammer, dat je zeker niet op zo'n manier moet reageren. Maar aan de andere kant moet ik even iets tegen Jorna zeggen. Wie heeft er hier nou een flaim-bait???;)

nieuwe forum = ++good.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Die witte balk in NS was mij al bekend voordat het forum online ging, ik heb naar een oplossing gezocht maar das dus niet gelukt. Als iemand het wel weet, graag even melden. :)
Pagina: 1