Mdk 8.2 bijna uit, beta2 nu, dus ff d/len..
Na het d/len van iso's ff gefikt, instaleren, gaat perfect, tot ie klaar is, en moet rebooten.
Geeft dan 1 of andere vage error, nouwja, leuk allemaal, keep on going dan maar.
Starten gaat goed, ingelogd en al.
Ik wil natuurlijk gelijk kunnen ircen, en dus xchat er op,
normaal via Control Panel, ik voer pwd in, hij is even aan het laden, en dan niks.
Handmatig Software Manager gestart, en hij doet het.
maar dus geen Control Panel
Tevens doet mijn sound helemaal nix, en in mdk 8.1 wel.
Dat kan natuurlijk niet!
Als installatie had ik Nederlands gekozen, maar bijna alles is in het Engels (Zal wel komen omdat alles nog vertaald moet worden)
Zijn er meer mensen met het probleem van het niet willen starten van Control Panel? Zoja, is dit opgelost? (Op welke manier)
Verder wat geinige foutjes:
In Windowz, cd in cdrom, autorun menu komt, Linux Mandrake 8.1
De Tutorial op cd mist dan ook werkelijk alle plaatjes, en overal staat nog mdk 8.1
Ik wacht wel op 8.2 stabile, waarin hopelijk alles weer naar behoren werkt
Na het d/len van iso's ff gefikt, instaleren, gaat perfect, tot ie klaar is, en moet rebooten.
Geeft dan 1 of andere vage error, nouwja, leuk allemaal, keep on going dan maar.
Starten gaat goed, ingelogd en al.
Ik wil natuurlijk gelijk kunnen ircen, en dus xchat er op,
normaal via Control Panel, ik voer pwd in, hij is even aan het laden, en dan niks.
Handmatig Software Manager gestart, en hij doet het.
maar dus geen Control Panel
Tevens doet mijn sound helemaal nix, en in mdk 8.1 wel.
Dat kan natuurlijk niet!
Als installatie had ik Nederlands gekozen, maar bijna alles is in het Engels (Zal wel komen omdat alles nog vertaald moet worden)
Zijn er meer mensen met het probleem van het niet willen starten van Control Panel? Zoja, is dit opgelost? (Op welke manier)
Verder wat geinige foutjes:
In Windowz, cd in cdrom, autorun menu komt, Linux Mandrake 8.1
De Tutorial op cd mist dan ook werkelijk alle plaatjes, en overal staat nog mdk 8.1
Ik wacht wel op 8.2 stabile, waarin hopelijk alles weer naar behoren werkt
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen