Sidewinder FF Wheel

Pagina: 1
Acties:

• lavaterrorr
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2025
Ik heb een Sidewinder FF Wheel. Als ik het stuurtje test in de daarvoor bestemde software van Microsoft, dan doet alles het gewoon. Alleen is bij FOrce -tab een een of andere foutmelding: Unexpected error while trying to initialize force feedback settings of zo. Maar als ik vervolgens in een game het stuur probeer te gebruiken, gebeurt er totaal niets. :( Waar ik ook aan draai of op druk, allemaal niks. Ik heb het dan vooral over Grand Prix 3. Daar gebeurt bij het calibreren van het stuur niets. Ik heb alle topics hier al doorzocht, maar niets hierover. Ook de help van Microsoft levert niets op.
Plz help!
Thanxxx

• lavaterrorr
Oh ja, handig om te vermelden is misschien nog dat het om een USB stuurtje gaat
:?

Verwijderd

OK.

Installeer die software van de cd rom. Stuur er uit en in andere usb poort pluggen :)

• lavaterrorr
Heb ik gedaan. Heb eerst software geinstalleerd zonder stuur, en pas daarna stuur ingeplugd. Ook heb ik al een andere USB poort geprobeerd. Dit is toch softwarematig hopelijk?:?

Verwijderd

Denk het wel :)

Verwijderd

Als je in het config.scherm het stuurtje test, doet ie het dan ook niet? Het kan zijn dat je een oude driver gebruikt onder windows xp ofzo.. gokje

• lavaterrorr
Thanxxx
In het config scherm lijkt alles het te doen. Stuurbewegingen en de pedalen worden opgevangen, maar in de games plotseling niet meer. Ik heb trouwens nog Wind0ws 98 sec. ed. :?

• lavaterrorr
Heeft er iemand dit al eens eeerder gehoord??? Ik weet mijn *** niet waar dit op slaat....
Pagina: 1