unsubscribe mails van vorige provider

Pagina: 1
Acties:

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Vroeger had ik een 56k modem en was ik bij provider "x"
Nu ik ADSL heb , ben ik van provider veranderd en ik heb het zo in outlook ingesteld dat alle mail die bestemd was voor mij bij provider "x" ook toekomt bij mijn adsl mail.
Nu was ik ingeschreven in bepaalde nieuwsbrieven bij mijn mail van provider "X", en ik wens dus graag "unsubscribe" doen van al die nieuwsbrieven ...
Het probleem is echter dat de (automatische) unsubscribe van die nieuwsbrieven dit niet aanvaarden, aangezien het een ander e-mail adres is, waar ik nu gebruik van maak.

Mijn outgoing mail tijdelijk naar de vorige provider laten linken gaat ook niet ...

Ik ontvang momenteel nog te veel belangrijke mails op mijn vorig e-mail adres dat ik deze niet onmiddellijk kan weglaten.

Iemand die een oplossing weet hieromtrent ?

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
ga in Outlook naar menu extra > accounts

ga daar naar de mailaccount van je adsl-aanbieder

vervang daar het e-mailadres door je oude mailadres
vervang verder niks, geen servers, geen login, geen password

dan zal ie je oude adres meesturen als FROM:-header met je mail als het goed is en dan zullen die nieuwsbrieven het hopelijk pikken

wel even zodra je ze allemaal het afgemeld de e-mailadres-instelling weer terug wijzigen, zodat je wel weer de juiste afzender meestuurd :)

zo denk ik dat het moet werken

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 22:21 schreef wicher het volgende:
ga in Outlook naar menu extra > accounts

ga daar naar de mailaccount van je adsl-aanbieder

vervang daar het e-mailadres door je oude mailadres
vervang verder niks, geen servers, geen login, geen password

dan zal ie je oude adres meesturen als FROM:-header met je mail als het goed is en dan zullen die nieuwsbrieven het hopelijk pikken

wel even zodra je ze allemaal het afgemeld de e-mailadres-instelling weer terug wijzigen, zodat je wel weer de juiste afzender meestuurd :)

zo denk ik dat het moet werken
HET WERKT !!! bedankt ! Ik heb het getest en ik heb net een mail terug gekregen dat ik verwijderd ben van de mailing list van een bepaalde nieuwsbrief ....

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)