Toon posts:

TV-tool voor "non nvidia based" kaarten? welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic, ik wilde graag TV-tool gebruiken op mijn savage 4 kaartje, maar ik kreeg de error dat TV-tool alleen voor nvidia based kaarten was, wat moet ik dan voor software gebruiken dat dezelfde functies heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Met TVCC kan ik het beeld nie resizen, ik zit nog steeds met zwarte balen om m'n scherm

Verwijderd

Topicstarter
Ook heb ik het probleem dat het beeld bij sommige spelletjes een flikker in heeft, dat is alleen het geval bij nieuwere games, bij bijvoorbeeld Duke nukem 3d enz. de oude spelletjes doet hij het niet, maar bij de nieuwere zoals fifa en tony hawk wel. hoe kan ik dit verhelpen?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TVtool is echt niet nvidia based, maar beperkt tot enkele types tv-decoders, die kunnen op nvidia kaarten zitten, maar ook op anderen.
Enne tvtool 6.0 =tvcc+tvtool 5.xx

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:03

Appie

F1RST Racing

Op donderdag 21 februari 2002 11:17 schreef KillerAce_NL het volgende:
TVtool is echt niet nvidia based, maar beperkt tot enkele types tv-decoders, die kunnen op nvidia kaarten zitten, maar ook op anderen.
Enne tvtool 6.0 =tvcc+tvtool 5.xx
Ik ken um ook nie gerbuiken op mijn Radeon ViVo, maar de strekking van je woorden zijn wel berust op de waarheid: alleen welke kaarten gebruiken dezelfde (tv-out)chippies als Nvidia?!

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn chrontel 7006 wordt niet ondersteunt die op mijn onboard FV 24 zit, dus pro savage

Beter gezegd nog, hij zegt dat ik helemaal geen grafische kaart en TV-chip heb, hoe kan ik dit handmatig instellen?
Pagina: 1