Verwijderd
Maar ik snap wat je bedoeld.
There is no magic.
Sorry, maar ik denk dat je even niet verder denkt dan dat je neus lang is. Wat Google betreft heb je uiteraard gelijk. Op internet is alles te vinden dat je maar wilt. In veel van dat soort gevallen hebben we het over schimmige websites waarop wat rascistische teksten en leuzen staan. Dit soort sites zijn moeilijk aan te pakken omdat ze overal en nergens kunnen opduiken.Op woensdag 20 februari 2002 22:47 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet mar zoek is via google op iets zoals dat en je vind genoeg.
alles is te vinden waar je ook kijkt je KUNT het niet verbieden wat je ook wilt doen.
dan komt ook nog eens bij kijken dat in elk land andere regels gelden
Dit neemt niet weg dat je hier niet meer op moet letten. Providers moeten er alles aan doen om dit soort sites van hun servers te weren. Zo kan het worden ingedamd en wordt er in ieder geval IETS aan gedaan. Werkloos toekijken mag niet worden gedaan (maar dat had ik al eerder gezegd).
Eigenlijk is bovenstaande compleet off-topic. Want hier gaat het over een spel. Een spel dat door een bedrijf of een groep personen wordt gemaakt. Een spel dat al vrij ver in het ontwikkelingsproces zit. Volgens mij is het een koud kunstje om de makers van dit spel op te sporen en te vervolgens precies volgens de boekjes. Dit heeft niets met vrijheids van meninguiting te maken.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
kortom, dit spel is gewoon een fake iets.Op woensdag 20 februari 2002 22:44 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
en als het wel zo is, net of het dan op de markt komt.
en mijn mening erover, het lijkt me een zwaar brak spel
Verwijderd
1. te denken (al
2. er een spel van te maken?!
Verwijderd
Als het een leuke FPS is wil ik het gewoon best spelen.....
En je hebt nog genoeg neo-nazi's in oost-duitsland en oostenrijk hoor.... die zullen het wel hebben gemaakt....
En trouwens, zo kunnen we Gender-Wars ook gaan afblaten......
Jammer genoeg.
There is no magic.
een medestander dat het tenminste geen ruk uitmaakt wat voor spel het is!Op woensdag 20 februari 2002 23:04 schreef iefje het volgende:
Het boeit mij echt niet hoe het spel heet.
Als het een leuke FPS is wil ik het gewoon best spelen.....
En je hebt nog genoeg neo-nazi's in oost-duitsland en oostenrijk hoor.... die zullen het wel hebben gemaakt....
There is no magic.
dus als de KKK skins in Half Life opduiken speel je ook geen Half Life meer?Op woensdag 20 februari 2002 23:06 schreef The Will het volgende:
Het gaat niet alleen om hoe het spel heet. Ik heb verder ook niks tegen een goede FPS. Maar om nou rond te gaan lopen als iemand van de KKK vind ik een beetje te.
Verwijderd
hij zegt als een 'extremist' dus ik neem aan dat hij er niet een gaat dlOp woensdag 20 februari 2002 23:08 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
dus als de KKK skins in Half Life opduiken speel je ook geen Half Life meer?
Dat is wel heel erg over-reacted. (ik speel nu al geen HL
En ik bedoel eigenlijk meer dat ik zulke dingen, als negers vermoorden, liever niet doe met een KKK model.
There is no magic.
Verwijderd
Nee hoor, die knal ik met plezier afOp woensdag 20 februari 2002 23:08 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
dus als de KKK skins in Half Life opduiken speel je ook geen Half Life meer?
* White Dust wil niet in apparte rassen dinken... één ras, DE MENSHEID
Human power
Verwijderd
wel zonder ?Op woensdag 20 februari 2002 23:10 schreef The Will het volgende:
Touché
Dat is wel heel erg over-reacted. (ik speel nu al geen HL) Maar als die zouden opduiken, dan zou ik gewoon niet met die model spelen.
En ik bedoel eigenlijk meer dat ik zulke dingen, als negers vermoorden, liever niet doe met een KKK model.
zal ik wel als neger gaan rondlopen in HL kijken of ik lang blijf levenOp woensdag 20 februari 2002 23:10 schreef The Will het volgende:
Touché
Dat is wel heel erg over-reacted. (ik speel nu al geen HL) Maar als die zouden opduiken, dan zou ik gewoon niet met die model spelen.
voor de erg hypocriete mensen dit is dus een grapje
Verwijderd
waar heb jij het toch over mannetjeOp woensdag 20 februari 2002 23:13 schreef The Will het volgende:
Nee, liever ook niet zonder. Maar al helemaal niet mét.
Zo duidelijk genoeg?
Verwijderd
Op woensdag 20 februari 2002 23:17 schreef The Will het volgende:
Mamma!!!! ReV3rEnD pest me
Verwijderd
Hahahahaha! De gedachte dat iemand de term 'real life nigger sounds' gebruikt om apengeschreeuw te omschrijven vind ik ronduit komisch
Niks van aantrekken verder... het is er gewoon. Big fucking deal.
Wat nou een kots reactie, we lichten toch duidelijk toe waarom we dat vinden. Tja, dat moet je gewoon respecteren, vrijheid van meningsuiting heet dat.ik-ga-lekker-even-laten-zien-hoe-erg-ik-racisme-wel-niet-vind-door-een-kots-reactie-te-posten-post plaatsen
Nou, nou wat een lol, ik heb nog nooit zo hard gelachenHahahahaha! De gedachte dat iemand de term 'real life nigger sounds' gebruikt om apengeschreeuw te omschrijven vind ik ronduit komisch.
Niks van aantrekken verder... het is er gewoon. Big fucking deal.
Dat vind ik dus gewoon simpelweg een rascistische opmerking, en niet erg toepasselijk. Alsof negers minder goed praten dan wij, damn, wat een bullshit. Alsof zij dommere dingen zeggen dan wij.
En niks van aantrekken
Uch, ik heb gesproken
There is no magic.
het beste is gewoon geen aandacht geven. Tegenhouden doe je het toch niet.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
En dat hebben ze het over niveau op dit forumOp donderdag 21 februari 2002 11:29 schreef kreuk050 het volgende:
ik vindt het tof maar ik vindt alles tof spellen is niet echt....
What the fuck lul je!?!?!?Op donderdag 21 februari 2002 11:29 schreef kreuk050 het volgende:
ik vindt het tof maar ik vindt alles tof spellen is niet echt....
Edit: Ahhh, je bedoelt: ik vindt het tof maar ik vindt alles tof, spellen zijn niet echt...
Tja, zo zie je maar weer wat voor mensen dit interessant vinden...
Dat zijn dezelfde lui als Resistance Radio.......
Verwijderd
de makers hun mond dichtsnoeren
voor een paar jaar.
Want dit is werkelijk ziek.
Of bekijk het spel van een andere kant en you turn traitor
...
Verwijderd
Aliens zijn fictief dus dat kan.
Maar toch... een beetje racistisch is het wel
hehe, dit is inderdaad erg ziek..., maar zie het van de andere kant, Duitsers afschieten is eigenlijk toch ook racistisch?, maar dit is dan weer 8934793824 X erger...Op donderdag 21 februari 2002 12:12 schreef trancin het volgende:
Zit een kern van waarheid in ja !!
Aliens zijn fictief dus dat kan.
Maar toch... een beetje racistisch is het wel
tis gewoon sick
BF1: Don-Panio
Duiters afschieten is geen racisme anders om wel.Op donderdag 21 februari 2002 12:32 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
hehe, dit is inderdaad erg ziek..., maar zie het van de andere kant, Duitsers afschieten is eigenlijk toch ook racistisch?, maar dit is dan weer 8934793824 X erger...
tis gewoon sick
Daarom benk ook nooit! axis met multiplayer games.
Een vriend van mij die uit Duitsland komt vertelde er wel eens over. Je moest dan ala beachhead constant joden afschieten en ook, zoals eerder verteld, een concentratiekamp runnen. Hij keurde het zelf ook af, maar zei wel dat er 13 in een dozijn van zijn te krijgen in Duitsland.
Tis te gek voor woorden vindt ik, een film over racisme is niet bedoeld voor amuseren maar om te activeren en te overtuigen dat het de realiteit is en dat mensen zich er tegen moeten verzetten. Maar een spel is IMO alleen om te amuseren, en ik kan me niet voorstellen dat dit amusant is.
Dus dit soort spellen zijn er al veel langer, alleen deze komt in het nieuws. Hij zal wel verboden worden, hoop ik.
Moorden is imho net zo fout als rassenhaat en toch kan dat 'wel' (ik bedoel, noem een game waarin niemand doodgaat
Omdat het vermoorden van niet specifieke personen/wezens amuserend is, en er zeer zeer weinig zielen zijn die het vermoorden van joden, kleurlingen etc wel amuserend vinden. Althans, ik hoop dat er zeer zeer weinig van zulke zielige zielen zijn.Op donderdag 21 februari 2002 13:09 schreef IceStorm het volgende:
Eigenlijk hoort deze in SG thuis maar ik ben nou wel een beetje benieuwd. Waarom leg je de grens hier (de meesten iig)? Ik bedoel, het random overhoop rijden van mensen is OOK niet goed en toch vinden de meesten dat wel kunnen.
Moorden is imho net zo fout als rassenhaat en toch kan dat 'wel' (ik bedoel, noem een game waarin niemand doodgaat).
Daarom leg je de grens hier.
losers!
Dat is op zich waar, hoewel het een beetje de tactiek van bepaalde cabaretiers is. Gewoon iedereen afzeiken dan zeikt er niemand dat zij WEL afgezeken wordenOp donderdag 21 februari 2002 13:12 schreef Kaap het volgende:
Omdat het vermoorden van niet specifieke personen/wezens amuserend is, en er zeer zeer weinig zielen zijn die het vermoorden van joden, kleurlingen etc wel amuserend vinden. Althans, ik hoop dat er zeer zeer weinig van zulke zielige zielen zijn.
Maar ik denk dat je de grens aardig hebt uitgelegt hoewel het feit voor mij blijft dat het domweg neerknallen van bepaalde groepen nog steeds fout is (Duitsers in RTCW, Irakezen in bijv SoF etc).
Verwijderd
Dit valt me van je tegen IceStorm. Lijkt me duidelijk dat de makers van dit spel duidelijk tegen een bepaald ras zijn. In GTA3 rijdt je iedereen dood, negers, blanken. In dit spel wordt onderscheid gemaakt, wat natuurlijk heel fout is. Dit is een belediging voor een bepaalde groep mensen, in GTA3 is het gewoon moorden, nix persoonlijks verder.Op donderdag 21 februari 2002 13:09 schreef IceStorm het volgende:
Eigenlijk hoort deze in SG thuis maar ik ben nou wel een beetje benieuwd. Waarom leg je de grens hier (de meesten iig)? Ik bedoel, het random overhoop rijden van mensen is OOK niet goed en toch vinden de meesten dat wel kunnen.
Moorden is imho net zo fout als rassenhaat en toch kan dat 'wel' (ik bedoel, noem een game waarin niemand doodgaat).
Dit is moorden + rassenhaat, GTA3 is moorden. Ik zie toch een duidelijk verschil hoor. En bij rassenhaat ligt bij mij de grens. Ik vind games leuk, zolang er maar niemand persoonlijk vernederd wordt (ok er zijn uitzondering, Bill Clinton bijvoorbeeld, maar das duidelijk voor de grap).
Misschien moeten we die site wel de lucht uit halen
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
...
Niks persoonlijks maar nog steeds foutOp donderdag 21 februari 2002 13:24 schreef 007 het volgende:
Dit is een belediging voor een bepaalde groep mensen, in GTA3 is het gewoon moorden, nix persoonlijks verder.
Ik snap het ook wel dat dit als 'echt' fout beschouwt wordt. Dat doe ik zelf ook. Ik vraag mezelf gewoon af waarom daar de grens ligt.
Verwijderd
Klinkt misschien gek, maar moorden in spellen is "normaal"... Vergelijk het met schelden in het echt, is ook "normaal". Als je tegen iedereen scheld ben je een hufter, als je tegen mensen scheld, op basis van huidskleur ben je een rascist.Op donderdag 21 februari 2002 13:33 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Niks persoonlijks maar nog steeds fout
Ik snap het ook wel dat dit als 'echt' fout beschouwt wordt. Dat doe ik zelf ook. Ik vraag mezelf gewoon af waarom daar de grens ligt.
Niemand verbied je om een hufter te zijn, maar de wet verbied je om een rascist te zijn...
net of julie nooit kut ***** (bevolkingsgroep) hebben geroept ...
...
Verwijderd
Mja, dus iemand 1 keer een kut (bevolkingsgroep hier) noemen staat gelijk aan een spel designen waarin je etnische minderheden moet afslachtenOp donderdag 21 februari 2002 13:45 schreef AwesomE het volgende:
klopt, roept iedereen wel eens, ik ook. maar dan roep ik dat omdat ik mezelf op dat moment gruwelijk erger aan wat ik hoor. zoals vandaag, een groep marrokaanse jongeren terroriseert een supermarkt. automatisch roep ik, en vele anderen, klote marrokanen. das wel fout aangezien ik dan alle marrokanen onder 1 kam scheer terwijl ik zelf genoeg marrokanen ken die wel normaal zijn.Op donderdag 21 februari 2002 13:45 schreef AwesomE het volgende:
thing is, we roepen dat dan omdat we er ons aan ergeren. maar we zijn nog niet zover dat we het goedkeuren om die mensen dan maar af te schieten, en ook niet om spelletjes met dit soort taferelen aan te moedigen. waarom dan niet? omdat we bijna allemaal moralistisch gezien in orde zijn.
Idd, maar daar is het opzich niet al te rascistisch bedoeld, maar meer omdat daar de oorlog was. Dan kun je wel zeggen dat Joden vermoorden ook met de oorlog te maken heeft, maar daar komt weer adnti-semitisme aan te pas.Op donderdag 21 februari 2002 13:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat is op zich waar, hoewel het een beetje de tactiek van bepaalde cabaretiers is. Gewoon iedereen afzeiken dan zeikt er niemand dat zij WEL afgezeken worden. En dat bevalt me ook niet.
Maar ik denk dat je de grens aardig hebt uitgelegt hoewel het feit voor mij blijft dat het domweg neerknallen van bepaalde groepen nog steeds fout is (Duitsers in RTCW, Irakezen in bijv SoF etc).
Maw bij SoF en RTCW/MoH valt het mee, daar is het gewoon omdat dat in het scenario (WO 2) past. En negers vermoorden, heeft al helemaal niks met oorlog te maken, dat is gewoon puur rascisme.
There is no magic.
Dit soort gedachtes krijg je toch nooit weg !
...
There is no magic.
maar is het dan rechtvaardig om een spel te maken waar je Duitsers in afslacht?Op donderdag 21 februari 2002 14:17 schreef The Will het volgende:
Nee de gedachtes krijg je idd niet weg, maar dat maakt het nog niet rechtvaardig om zo'n game te maken.
Maken is niet verboden imo, degene die hem evt zouden aanschaffen die zijn hoogst waarschijnlijk racisten. En dan nog boycotten ? Dat spel wordt waarschijnlijk nog gratis verstrekt onder hun ook. Dus je kunt hier toch niks aan doen ...Op donderdag 21 februari 2002 14:17 schreef The Will het volgende:
Nee de gedachtes krijg je idd niet weg, maar dat maakt het nog niet rechtvaardig om zo'n game te maken.
...
Die spellen zijn meestal gebaseerd op een oorlog, kortom dan heb je altijd een partij tegen een andere partij. Dit is gewoon simpelweg rascisme, die Duitsers moet je niet doodschieten uit rascistische redenen, maar omdat het moet om de oorlog te winnen.Op donderdag 21 februari 2002 14:18 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
maar is het dan rechtvaardig om een spel te maken waar je Duitsers in afslacht?
Maken lijkt me wel verboden (in NL iig), rascisme is d8 ik verboden, zie artikel 1 van de grondwet. Dit spel loopt over van het rascisme dus het lijkt me dat het maken dan ook verboden is.Op donderdag 21 februari 2002 14:21 schreef AwesomE het volgende:
[..]
Maken is niet verboden imo, degene die hem evt zouden aanschaffen die zijn hoogst waarschijnlijk racisten. En dan nog boycotten ? Dat spel wordt waarschijnlijk nog gratis verstrekt onder hun ook. Dus je kunt hier toch niks aan doen ...
Verder is het niet gratis maar zal je er $14,98 voor moeten neerleggen.
Dat is inderdaad het erge eraan, als het naar niks leek dan zou er niet zoveel commotie over zijn geweest, omdat je dan toch niet ziet wat je dood schiet. Dan zou er enkel nog moeilijk over worden gedaan, als er rascistische teksten in voor kwamen.Op donderdag 21 februari 2002 14:23 schreef DataBeest het volgende:
Net echt.
There is no magic.
je duidt op RTCW en mohaa? dat zijn IMO meer adventureshooters dan dat ze bedoeld zijn om je te wreken op duitsers. je voert opdrachten uit als geallieerde soldaat.Op donderdag 21 februari 2002 14:18 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
maar is het dan rechtvaardig om een spel te maken waar je Duitsers in afslacht?
tja, als we het zo gaan bekijken, dan kunnen we alle shooters wel weglaten en spelen we met zijn allen sim city of fifa 2002
...
doen weOp donderdag 21 februari 2002 14:46 schreef AwesomE het volgende:
iedereen kopen het spel, maak ik wel wat skins zoals RTCW (nudies) en ipv kleurlingen , de KKK of zo, iedereen blijbehalve de makers
There is no magic.
Iedereen is contra , wel ik ben dubbel PRO
Komaan jongens, it's only a game
Zelfs al moesten ze een spel uitbrengen waar je een pedofiel bent zou ik het nog grappig vinden.
en NEEN ik ben niet ziek of zo ...
it's only a game !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Rascisme cool? Pedofilie cool?
Waar gaat het heen met deze wereld
There is no magic.
g-sus zoals ik ook al eerder zij en degene boven mij HET IS MAAR EEN SPEL hoe ziek ook het is maar een spelOp donderdag 21 februari 2002 16:00 schreef The Will het volgende:
Sorry maar ik zie je nu echt als een ziek persoon hoor.
Maar ja, dan gaan jullie leuk voor pedofiel spelen joh, als je daar jezelf blij mee maakt. Mij zul je het iig nooit zien spelen.
There is no magic.
to HellOp donderdag 21 februari 2002 16:00 schreef The Will het volgende:
...
wat doe je in RTCW -> mensen neerschietenOp donderdag 21 februari 2002 16:00 schreef The Will het volgende:
Sorry maar ik zie je nu echt als een ziek persoon hoor.
wat doe je in Mohaa -> mensen neerschieten
wat doe je in carmageddon -> mensen omver rijden
moet ik verder gaan ???
hoe noem je dit dan ?
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
...
Misschien erg hypocriet, maar goed. Rascisme is mensen vermoorden omdat je ze minderwaardig vindt, dat vind ik persoonlijk toch wel ff wat erger dan gewoon wat mensjes afschieten.
There is no magic.
Soms ligt grappig en ziek erg dicht bij elkaar, het ligt er aan hoe het gebracht wordt.
Je had ook zo een spel waar je als een demente bejaarde rondliep, weet niet meer hoe het heet maar het was grappig.
Ook hooligans over europe lijkt me best grappig.
Denk dat dit spel niet grappig is, maar gewoon puur op sensatie belust.
Ik kan me nog een spel herinderen op de commodore 64, spel had de naam Commando Libya, moest je stel libanezen neerknallen, de bonusronde was het neerschieten van 10 mannetjes in een vuurpeloton, vervolgens kreeg je dan een harde tekst bijvoorbeeld: "That where ghadaffis children"
It's only a game ... play with it, don't fuck with it !
Ik denk als je elk spel uit de markt moest nemen waar er dingen inkomen , of die gaan of zaken die niet door de beugel kunnen, mag je 90% van de games uit de schappen nemen. Dan blijven er enkel de sport games over denk ik.
Ok een game over een pedofiel is misschien wat vergezocht, (ook al zou ik zoiets wel eens willen spelen) ...
Als je kijkt wat er zoal op tv getoont wordt ....
There is no magic.
Sims the hot kidOp donderdag 21 februari 2002 16:17 schreef Skeleton het volgende:
Ik zei het al eerder :
It's only a game ... play with it, don't fuck with it !
Ok een game over een pedofiel is misschien wat vergezocht, (ook al zou ik zoiets wel eens willen spelen) ...
Als je kijkt wat er zoal op tv getoont wordt ....
Als je wordt gepakt meteen je leuter eraf
...
ROFL!Op donderdag 21 februari 2002 16:20 schreef AwesomE het volgende:
[..]
Sims the hot kid
Als je wordt gepakt meteen je leuter eraf
Tja10.) Q.)Why do you advertise "Realistic Negro Sounds" and then only have monkey and ape sounds?
A.)Because it's funny.
11.) Q.)How does that crazy Hasidic Jew follow me all through the game in level 2 if I don't kill him?
A.)You should have killed him.
BRON: GAMERS.NL
Dit doet me denken aan een boek, wat ik ooit heb gelezen van Tom Clancy over een NAZI secte die via de media infiltreerde...
je weet het allemaal maar nooit tegenwoordig
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
+ ze geven shooters ook een slechte naam , want dan wil ik een spel kopen en dan mag het niet omdat der zo gezegt altijd racisme in zit , ik durf te wedden dat als je mohaa wilt kopen en je ziet deze clan als eerst http://www.deadlydevil.tk/ dan zal ja gelijk denken dat het spel ook zwaar racistisch is en dat valt nou ook wel weer meeOp donderdag 21 februari 2002 16:19 schreef The Will het volgende:
We hebben het hier over rascisme, niet shooters in het algemeen. Shooters hebben niet erg veel mensen bezwaar tegen mits er geen rascisme in voor komt.
There is no magic.
en regel 1 van de grondwet gaat tegen regel 7 van de grondwet in. Vrijheid van meningsuiting. De mening van de maker van het spel is verwerpelijk, maar verbieden/onderdrukken heeft geen zin.Op woensdag 20 februari 2002 22:36 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Jaja, maar dit gaat regelrecht tegen regel 1 van de grondwet in.
Het zal dus (in ieder geval in Nederland) verboden worden, als het goed is.
This space is for rent!
Verwijderd
Omdat die spellen over oorlog gaan is het goed dat je maar een type dood mag schieten ??Op donderdag 21 februari 2002 14:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
je duidt op RTCW en mohaa? dat zijn IMO meer adventureshooters dan dat ze bedoeld zijn om je te wreken op duitsers. je voert opdrachten uit als geallieerde soldaat.
De enige reden waarom er geen protesten tegen dat soort spellen komen is omdat de "goeie" gewonnen hebben.
Als ze RTCW vanuit de duitsers oogpunt hadden opgesteld durf ik te wedden dat dat wel kritiek had opgeleverd.
Ik vind onconsequent gedrag
Dat is toch onzin want voor deze "mensen" (beesten is imo een beter woord) is het een oorlog/hun oorlog.
Het enige verschil deze oorlog is GELUKKIG nog niet losgebarsten in de echte wereld.
Dat vind ik ook weer bullsh*ttja, als we het zo gaan bekijken, dan kunnen we alle shooters wel weglaten en spelen we met zijn allen sim city of fifa 2002
Als je kijkt naar spellen zoals bijv RA2 kan je kiezen voor welke kant je wil spelen.
Er zijn daar meer kanten (alle kanten) die je kan kiezen.
Het is daar ook wel team A tegen team B maar je kan kiezen welk team je bent.(plus je vergeet THPS2
En als het nu bij RA2 zo was geweest dat de amerikanen vervangen werden door KKK en de russen door de black panters zou dat voor problemen zorgen ?
Ik denk het niet.
Puur en alleen omdat het dan wel eerlijk is.
PS ik
my 2 centz
¯\_(ツ)_/¯
There is no magic.
maar ff een voorbeeld wat 'onze grote vriend' Pim ook gebruikt, als je iemand die geboren is in Turkije 'Turk' noemt vinden sommigen dit al discriminerend... en dit soort dingen ben ik het dus niet eens en dat bedoelde ik ook in mijn vorige post
¯\_(ツ)_/¯
There is no magic.
Dus je wilt insinueren dat dit wel erg snel discriminatie genoemt kan worden? Update: dat is het ook!!!!!Op donderdag 21 februari 2002 16:45 schreef beschuitfluiter het volgende:
tja dit is natuurlijk wel weer een zeer extreem voorbeeld wat ik ook echt ontzettend ziek vind, maar over het algemeen vind ik wél dat er de laatste tijd wel erg snel over discriminatie wordt gepraat, hoor
my 2 centz
Ik snap niet dat jullie dit kunnen vergelijken met een MOHAA of een RTCW. Die spellen zijn niet bedoeld om haat jegens Duiters op te ruien, maar gewoon op basis van een historisch voorval een leuke game te maken. Dit is puur gebaseerd op rascistische en discrimerende gedachtes/meningen.
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Hij bedoeld het namelijk niet zoals jij (en ik) het opvat.
There is no magic.
Verwijderd
Op zaterdag 06 april 2002 14:42 schreef computerboer22 het volgende:
gaaf waar kan je het spel halen wil ik hebben
(sorry, maar dit IS flame intended, ik hoop dat het hier wordt toegestaan)
Dit topic is gesloten.
![]()