opstart problemen WinXP

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• p-de-geus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 12:07
ik draai WinXP. en ik heb nog al problemen met het opstarten:(!! soms wil hij niet eens windpws in!!
kan dat liggen an mijn hardware???is er ergens een progje te vinden waarmee ik de stabilieteit van mijn hardware kan checken??

please help!!!!!!

dSLR: Nikon D5300;

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
Meer info nodig ...

M'n naam zegt het al, ik heb heel wat ervaring met blue-screens, maar dat dateert nog uit het 98SE tijdperk.
Draai nu probleemloos XP en allerlei beta-shit :7 . XP is bij mij niet stuk te krijgen tot nu toe B-) .
Soms moet je het rigoreus aanpakken: clean install. Soms niet. Vertel meer, dan krijg je vast replies.

Succes ermee.

PS. Elimineer een aantal mogelijkheden door verschillende kaarten en dozen er om en om uit te halen.

• p-de-geus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 12:07
Op woensdag 20 februari 2002 21:44 schreef crashdummy het volgende:
Meer info nodig ...

M'n naam zegt het al, ik heb heel wat ervaring met blue-screens, maar dat dateert nog uit het 98SE tijdperk.
Draai nu probleemloos XP en allerlei beta-shit :7 . XP is bij mij niet stuk te krijgen tot nu toe B-) .
Soms moet je het rigoreus aanpakken: clean install. Soms niet. Vertel meer, dan krijg je vast replies.
Succes ermee.
voor hardware zie sign. hij blijft draaien in het scherm met die balk
en als ik dan de safe mode in ga en dan een scandisk plan dan wil ie nog wel eens windows in gaan, maar soms moet ik ook een reparatie uitvoeren!!

mijn systeem draaide eerst 98/98SE de eerste 3/4 maanden prima toen ging 98/98SE flippen!!

dSLR: Nikon D5300;

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
Vaak een .vxd-file, een of ander drivertje ofzo. Je moet dat scherm met die balk ff uitzetten (dan krijg je alle drivers die 'ie aan 't laden is, voordat 'ie in GUI komt, te zien).
Helaas kun je niet meer step-by-step confirmation kiezen, maar wel het af en toe werkende: last known good configuration. En voortaan op die best redelijke harddisk van je een restore-point aanmaken, zodat je 'm daarna kan roll-backen.

Buh-bye

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

dubbelaar met WOS topic

Dit topic is gesloten.