Heb ik hier nu 'n 'antieke' papst? :P

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
Hehe ik heb dus van zo'n basisschool een paar voedingen meegenomen (ja die wilde ik persé hebben want ik zag PAPST op koeler staan >:)) .... het is een Variofan 8412 GMV, volgens mij zit er in die andere voeding precies hetzelfde...
is dit nu gewoon een goede koeler en heeft ie speciale functies ofzow? heb de search al gebruikt, en vond niks van 8412 GMV ... zitten trouwens 3 draadjes aan, rood,groen en blauw

op de site van papst vond ik ook geen GMV .. alleen de wat nieuwe tiepes .. iemand 'n idee hoeveel CFM deze koeler heeft? :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 10:40
sluit m'aan en kijk hoe die presteert :?

• LeonM
  • Laatst online: 29-10-2025
Op woensdag 20 februari 2002 21:28 schreef ^MRT het volgende:
sluit m'aan en kijk hoe die presteert :?
Jah idd :)

Verwijderd

Kijk hier eens. Er staat op pagina 2/3 wel een Papst 8412 ngmv. Misschien goed genoeg?

• De_Bastaard
  • Laatst online: 21-08 09:26
had ik al gekeken
maar mijn fannetje is van uhm 98 als ik et goed kan lezen, beetje outdated huh? ik zal ze morgen eens effe aansluiten, hehe

heb em net aangesloten
en ik vind toch dat die Sunon meer wind maakte >:)

Verwijderd

Waarom wil iedereen die PAPST toch zo graag.

Ik heb heb laatst via het werk van mijn broer twee DC San Ace koelers van Sanyo Denki gehad. GRATIS 8-)

En kmoet zeggen. Werkt perfect. Heeeeeel heeeeeel stil en heeeeeel heeeeel koel.

Het valt me op dat er nooit over de San Ace word gesproken hier.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

Op donderdag 21 februari 2002 17:30 schreef Kaaskoekje het volgende:
Waarom wil iedereen die PAPST toch zo graag.

Ik heb heb laatst via het werk van mijn broer twee DC San Ace koelers van Sanyo Denki gehad. GRATIS 8-)

En kmoet zeggen. Werkt perfect. Heeeeeel heeeeeel stil en heeeeeel heeeeel koel.

Het valt me op dat er nooit over de San Ace word gesproken hier.
papst is de stilste fan (met panoflo) die er is. En ze gaan ook nog es lang mee. Dat is kwaliteit, en heeeeel fijn voor een tweaker

Verwijderd

Nou als ik jullie tweakers wel vaker hoor zeuren over de geluidsoverlast, dan betwijfel ik of dat inderdaad de stilste fan is. Als ik die van mij beluister is er gewoonweg niks te horen, en dan looptie egt neit op 7v ofzo.

maargoed, het zal wel.

Verwijderd

Srry slik :o

Verwijderd

een variofan heeft te maken met de regeling van de temperatuur. deze past zich automatisch aan aan de omgeving temperatuur en bij een gewone papst met 2 draden heb je dit niet.dus bij een hoge temperatuur een hoger toerental en vica-versa :7
Pagina: 1