Na veel research (reviews, gebruikerservaringen, emails met vragen etc.) ben ik toch beniewd naar de mening welke camera 'het beste' is van deze twee.
Naar mijn mening is de Fuji 6800 iets beter en wel om de volgende punten: (gebasseerd op mijn research)
- mooier design (mening)
- iets kleiner
- betere shutter speed (1/2000 tov 1/1500 van canon)
- vollere kleuren (ook beter bij prints)
Maar om er toch 100% zeker van te zijn dat ik mijn geld goed besteed en niet over 2 weken spijt krijg dat ik de S30 niet heb genomen, vraag ik toch jullie mening
Ik geef overigens niets om movie-mode, dus dat mag geen beslissende factor zijn. Wel vind ik schepte belangrijk, goede kleuren en veelzijdigheid (zowel qua instellingen als het functioneren van de camera - goede flits, snel in gebruik e.d)
Thnx
Naar mijn mening is de Fuji 6800 iets beter en wel om de volgende punten: (gebasseerd op mijn research)
- mooier design (mening)
- iets kleiner
- betere shutter speed (1/2000 tov 1/1500 van canon)
- vollere kleuren (ook beter bij prints)
Maar om er toch 100% zeker van te zijn dat ik mijn geld goed besteed en niet over 2 weken spijt krijg dat ik de S30 niet heb genomen, vraag ik toch jullie mening
Ik geef overigens niets om movie-mode, dus dat mag geen beslissende factor zijn. Wel vind ik schepte belangrijk, goede kleuren en veelzijdigheid (zowel qua instellingen als het functioneren van de camera - goede flits, snel in gebruik e.d)
Thnx
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.