Ik zat net even nostalgisch Prince of Persia te spelen op mijn notebookje (in dos). knalt dat ding ineens uit. Hij start wel weer en werkt voor zover ik het kan zien wel, maar hij is echt heel erg warm (verder geen sensors dus ik kan geen temp meten).
Maar hij wordt toch minstens 40oC van wat ik kan inschatten.
Ik heb de batterij eruit gehaald, en deze is nog gewoon koud (kan ik gewoon vasthouden, terwijl dat bij de notebook zelf bijna niet meer mogelijk is).
De plekken waar hij het warmst wordt is achteraan en bij het klepje waar het geheugen achter zit. Heb geen idee waar de proc zich nu bevind, maar ik ben bang dat deze het wel erg warm maakt (AMD K6IIItje @ 533, niet oced).
HEt is een Sony Vaio PCG F801A, maar nu eigenlijk een F801 (zonder die A, minor adjustment).
Wie heeft deze notebook ook en wordt deze ook zo extreem heet. Of maak ik me een beetje teveel zorgen.
uitbreidingen: PCMCIA netwerkkaartje van Dynalink
128MB SO-DIMM, naast de 64MB die er standaard inzat.
Maar hij wordt toch minstens 40oC van wat ik kan inschatten.
Ik heb de batterij eruit gehaald, en deze is nog gewoon koud (kan ik gewoon vasthouden, terwijl dat bij de notebook zelf bijna niet meer mogelijk is).
De plekken waar hij het warmst wordt is achteraan en bij het klepje waar het geheugen achter zit. Heb geen idee waar de proc zich nu bevind, maar ik ben bang dat deze het wel erg warm maakt (AMD K6IIItje @ 533, niet oced).
HEt is een Sony Vaio PCG F801A, maar nu eigenlijk een F801 (zonder die A, minor adjustment).
Wie heeft deze notebook ook en wordt deze ook zo extreem heet. Of maak ik me een beetje teveel zorgen.
uitbreidingen: PCMCIA netwerkkaartje van Dynalink
128MB SO-DIMM, naast de 64MB die er standaard inzat.