Wat vinden de tweakers nou een mooie casemod ?? (Niet je eigen mod natuurlijk
) Welke casemod zou een tweaker graag willen hebben... en laat dat zien met pics ?
Tsja.. tis een beetje standaard, maar vooral een mooi raampje of meerdere, met een ccfl en extra fans, een opgeruimde kast, dus liefst rounded IDE kabels, een tof kleurtje .. en uiteraard nog een originele eigen inbreng, dan heb je een aardige formule!
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Iemand postte hier een casemod van z'n kast, helemaal zwart (gespoten?) en een reservoir voor de koelvloeistof waar de kast dan op stond. Het reservoir was gevuld met een groene koelvloeistof en er was een lamp in het reservoir. Kan iemand die nog herinneren?
Dat is de mooiste die ik ooit gezien heb, maar 'k ben geen expert ofzo
Saved by the buoyancy of citrus
Ik vond de mod "Silversurfer" wel een voorbeeld hoe mijne eruit zou moeten zien ... die is erg
Verwijderd
Wordt dit niet weer een heel lang opsom topic?
Er zijn hier al zoveel mooie kasten langs gekomen en dus net zoveel topics en net zoveel meningen.
Dit heeft dus waarschijnlijk niet veel zin.
topics:
[topic=48211/1/25]
[topic=195893/1/25]
[topic=334588/1/25]
[topic=90927/1/25]
enz..enz..enz...
Er zijn hier al zoveel mooie kasten langs gekomen en dus net zoveel topics en net zoveel meningen.
topics:
[topic=48211/1/25]
[topic=195893/1/25]
[topic=334588/1/25]
[topic=90927/1/25]
enz..enz..enz...
Die mod heb ik ook gezien ja.. zeker errug stoer, inderdaad 1 van de mooiste die ik heb gezien.. dat waterreservoir onder z'n bak met groene lamp was echt mooiOp woensdag 20 februari 2002 20:54 schreef Cyphax het volgende:
Iemand postte hier een casemod van z'n kast, helemaal zwart (gespoten?) en een reservoir voor de koelvloeistof waar de kast dan op stond. Het reservoir was gevuld met een groene koelvloeistof en er was een lamp in het reservoir. Kan iemand die nog herinneren?
dat is die van a.p. versteeg... heel mooi jah...Op woensdag 20 februari 2002 20:59 schreef DenniZ-X het volgende:
[..]
Die mod heb ik ook gezien ja.. zeker errug stoer, inderdaad 1 van de mooiste die ik heb gezien.. dat waterreservoir onder z'n bak met groene lamp was echt mooi
ik heb net een nieuwe digi-cam, ik zal binnenkort ff nieuwe foto's + een filmpje maken...
(filmpje vanwege CCFL op muziek)
Ik ga zelf zeker ook modden, groot nuclear teken uit m'n linkerkap zagen en voorin een blowhole met nuclear teken als gat zegmaar.. rode + gele ccfl.. maar nog eerst ff 300W voeding zoeken..
Verwijderd
Ik vind het het mooiste om een kast niet te spuiten. Waarom, dunno 
Maar een kast vind ik gaaf als er veel exclusieve dingen in zitten enzo
wat niet iedereen heb
Maar een kast vind ik gaaf als er veel exclusieve dingen in zitten enzo
couldn't agree more! dat was echt de übercasemod!Op woensdag 20 februari 2002 20:54 schreef Cyphax het volgende:
edit: deze dus
mmpff
weer zo'n opsom topic zoals er al tig geweest zijn
Inderdaad! die was echtOp woensdag 20 februari 2002 20:54 schreef DoRRoN het volgende:
Ik vond de mod "Silversurfer" wel een voorbeeld hoe mijne eruit zou moeten zien ... die is erg
Die van Tom versteeg die RoX
Dies echt :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Zo hoort een HQ-08A eruit te zien.
En daar heb ik mijn mod inspiratie opgedaan
Dies echt :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Zo hoort een HQ-08A eruit te zien.
En daar heb ik mijn mod inspiratie opgedaan
[topic=353246]
mijn mod,hehhehe, heb nu voorkant ook gespoten, al tijd trug:)
rood met zwart.......
mijn mod,hehhehe, heb nu voorkant ook gespoten, al tijd trug:)
rood met zwart.......
yup, hijs absoluuuuuuuut niceOp woensdag 20 februari 2002 22:20 schreef Crazy_Casemod het volgende:
[afbeelding]
deze dus... hijs wel
Verwijderd
Op woensdag 20 februari 2002 22:24 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
yup, hijs absoluuuuuuuut nice(ne1 likes mine ?
)
Op woensdag 20 februari 2002 22:24 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
yup, hijs absoluuuuuuuut nice(ne1 likes mine ?
)

deze is ook wel leuk
I SECOND THAT !!Op woensdag 20 februari 2002 22:20 schreef Crazy_Casemod het volgende:
[afbeelding]
deze dus... hijs wel
Verwijderd
Ik zit hier thuis gewoon te blozenOp woensdag 20 februari 2002 22:31 schreef Fanman het volgende:
[..]
I SECOND THAT !!
Maarja ik heb over deze mod dan ook wel eventjes gedaan ,
en het mooiste is dat ik eigenlijk alles heb kunnen doen dankzij iedereen hier op tweakers.Dit is de site die bij mij bijna in uptime is uit te drukken.Alles hier geleerd en daarom nogmaals dank ik iedereen voor de complimenten
Voor de mooiste MOD?!?!? Nou, ik dacht toch echt deze 

Die gast had ECHT tijd over ofzo

Verwijderd
tjees, echtOp donderdag 21 februari 2002 02:19 schreef Enterprice_NL het volgende:
Voor de mooiste MOD?!?!? Nou, ik dacht toch echt deze
[urlpic[/url]
Verwijderd
Dat vind ik idd ook een van de mooiste mods die ik de afgelopen paar jaar heb gezien.Op woensdag 20 februari 2002 22:20 schreef Crazy_Casemod het volgende:
[afbeelding]
deze dus... hijs wel
FF een linkie van die kast...Op donderdag 21 februari 2002 02:31 schreef florisson het volgende:
[..]
tjees, echt
Zeker, dat ding van A.P.Versteeg is echt mooi. Good job!
Maar er is denk ik niet één casemod die je aan kunt wijzen als mooiste. (bijna) Elke casemod heeft wel iets moois, maar het mooiste is toch wel zelf casemodden.
Maar er is denk ik niet één casemod die je aan kunt wijzen als mooiste. (bijna) Elke casemod heeft wel iets moois, maar het mooiste is toch wel zelf casemodden.
En daar heb je groot gelijk in!! Je bent er zelf trots op dat je dat zelf hebt gedaan. Zoiets als 'emotionele' waardeOp donderdag 21 februari 2002 11:09 schreef DiMension het volgende:
[..]
Ik heb (tot nu toe) ook 2 mooie CASEjes geMODded en ik ben er trots op! Dat andere dat nou wel/niet vinden, is een mening van 3e en daarvan kan je ervan leren
Very Nice !Op donderdag 21 februari 2002 11:12 schreef Gregole het volgende:
Verwijderd
Ik vindt dit toch wel een erg mooie kast. Hij is van Grimpie, en stond op het moment van de foto op de HCC dagen samen met de voltallige IDAC Crew. Op het standje van waterkoeling.nl naast Oc-shop en Tweakersnet
Das dus echt onzin.... Er komen toch steeds nieuwe mods bij? Die ga je dan toch niet in een topic van een jaar of ouder posten??Op woensdag 20 februari 2002 20:59 schreef GloriX het volgende:
Wordt dit niet weer een heel lang opsom topic?
topics:
[topic=48211/1/25]
[topic=195893/1/25]
[topic=334588/1/25]
[topic=90927/1/25]
enz..enz..enz...
Ik vind deze toch wel erg mooi: [topic=352557/1/50]
Verwijderd
Er komen ook weer steeds nieuwe bij, maak er dan "De mooiste casemod's van het afgelopen jaar" van ofzo.Op donderdag 21 februari 2002 13:08 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Das dus echt onzin.... Er komen toch steeds nieuwe mods bij? Die ga je dan toch niet in een topic van een jaar of ouder posten??
Ik vind deze toch wel erg mooi: [topic=352557/1/50]
Is het dan geen idee om elk jaar 1 topic over dit onderwerp te maken? op een vaste datum.
De mooiste zal je toch nooit vinden. En wat je zelf maak ( en ook lukt
Verwijderd
dan heb jij dat mislukkingen draadje zeker nog nooit gezien ?Op donderdag 21 februari 2002 20:49 schreef GloriX het volgende:
De mooiste zal je toch nooit vinden. En wat je zelf maak is altijd mooi.
Deze vind ik heel erg mooi. Zit heel veel werk in en die gast kan goed overweg met fiberoptics zo te zien:
http://www.bit-tech.net/article/63/
Jammer dat die kast zo gruwelijk duur is en zo klein, anders had ik dit ook wel eens willen proberen. Was waarschijnlijk mislukt, want ik heb niet zo'n skillz met mod-gereedschap.
Voor de rest:
http://www.bit-tech.net/article/63/
Jammer dat die kast zo gruwelijk duur is en zo klein, anders had ik dit ook wel eens willen proberen. Was waarschijnlijk mislukt, want ik heb niet zo'n skillz met mod-gereedschap.
Voor de rest:
PSN-ID: Thunder76nl
Pagina: 1