GXP120 of GXP60

Pagina: 1
Acties:

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 22:27
Mijn volgende vraag is: Ik zie hier op een site 2 schijven staan van resp. 40 gig en allebij 129 euro. De 120GXP is zelfs net ietsies groter. Welke schijf kan ik het beste gaan kopen? Ik ben dan vooral geintresserd in de performance en kwaliteit. Ik hoor wel van jullie!

[ps]
Het staat btw op alternate.nl
[/ps]

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:16

JWO

die 120gxp nemen ik heb ze beide van 40gb in raid hangen, die 120 is de nieuwe serie die minder warm word en de 60gxp heeft een hoog uitval percentage.. :)

• Fallout
En komt dat dan omdat de 120 serie minder schijven heeft, dus minder wrijving?

edit:

dan heeft ie dus wel minder sporen om in één keer wat weg te schrijven. Gaat de performance er dan niet door achteruit?

• JWO

JWO

klopt idd dat ie minder platters heeft dus minder warm word, performance zit hoger dan de 60gxp iig. daar was laatst een topic over op GoT mot je maar ff zoeken daar stond geloof ik een benchmark in met de nieuwe 120gxp

• Fallout
mja....dan ben ik verkocht :) Ze hebben namelijk een aanbieding in die 60GXP die de zelfde prijs is al de 120GXP (die niet in de reclame is :?) Ze moeten er zeker vanaf!

• JWO

JWO

Op woensdag 20 februari 2002 22:08 schreef -Fallout- het volgende:
mja....dan ben ik verkocht :) Ze hebben namelijk een aanbieding in die 60GXP die de zelfde prijs is al de 120GXP (die niet in de reclame is :?) Ze moeten er zeker vanaf!
denk ut, had zelf eerst een 60gxp besteld omdat die goedkoper was en omdat ie in raid kwam, maar die was niet meer leverbaar heb ik ook een 120gxp voor de prijs van een 60gxp :) altijd doen dus..

Verwijderd

Ik krijg morgen zelf zo'n 120 gxp binnen

lijkt me een lekker schijfie

ik werd ook gek van dat wel goed niet goed

dus heb ik hem maar gewoon bestelt

omdat ik zelf altijd goede ervaringen heb gehad met IBM

nu maar hopen dat het zo blijft :)
Pagina: 1