Ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen. We hebben hier nog een paar bakkies staan maar dat zijn een p200 en een p300. Hiervan rip ik de diskettedrives want die maken toch niets uit. (Wie gebruikt ze nou behalve een enkele driver of opstartdiskette)
Ik heb alleen de balle verstand hiervan! Ik heb zover met een beetje hulp dit systeem samengesteld en vind het persoonlijk best aardig. Mijn budget is groot genoeg maar ik WIL er niet te veel aan uitgegeven. "Het is maar een PC"
Tot zover heb ik dit.
MSI K7T266 Pro2€155Com4
Miditower€ 57Com4
Maxtor Harddisk 40.0GB @ 7200rpm€ 120Com4
MSI G2TiPro-VT ViVo (64 MB DDRAM)€ 165Alternate
Thermaltake Volcano 6 Cu+€ 26Alternate
256MB DDR PC2100€ 99Alternate
Ik heb erachter gezet waar ik van plan was deze onderdelen te kopen en de prijzen bij die winkels.
Verder met ik een Logitech Mouseman Dual Optical en een stom toetsenbord en een 52 speed CDRom speler van Aopen. Dit is dus compleet.
Ik ben (nog) geen fanatieke gamer maar ik wilde toch wel meer gaan werken met Photoshop en 3D Studio Max. (Gamen ga ik ook nog wel doen dus heb ik goede spullen nodig).
Ook wil ik NIET binnenkort weer moeten upgraden. (Behalve RAM natuurlijk)
Ik heb alleen de balle verstand hiervan! Ik heb zover met een beetje hulp dit systeem samengesteld en vind het persoonlijk best aardig. Mijn budget is groot genoeg maar ik WIL er niet te veel aan uitgegeven. "Het is maar een PC"
Tot zover heb ik dit.
MSI K7T266 Pro2€155Com4
Miditower€ 57Com4
Maxtor Harddisk 40.0GB @ 7200rpm€ 120Com4
MSI G2TiPro-VT ViVo (64 MB DDRAM)€ 165Alternate
Thermaltake Volcano 6 Cu+€ 26Alternate
256MB DDR PC2100€ 99Alternate
Ik heb erachter gezet waar ik van plan was deze onderdelen te kopen en de prijzen bij die winkels.
Verder met ik een Logitech Mouseman Dual Optical en een stom toetsenbord en een 52 speed CDRom speler van Aopen. Dit is dus compleet.
Ik ben (nog) geen fanatieke gamer maar ik wilde toch wel meer gaan werken met Photoshop en 3D Studio Max. (Gamen ga ik ook nog wel doen dus heb ik goede spullen nodig).
Ook wil ik NIET binnenkort weer moeten upgraden. (Behalve RAM natuurlijk)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock