Toon posts:

Tegenvallers van afgelopen jaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na enkele topics weer te hebben gelezen Over games met hoge verwachtingen van 2001 begon ik te denken dat het een trieste jaar was

Welke zijn jouw grootse Floppers
die van mij zijn

RTCW
Myth III

om een opsom topic te voorkoemn graag een kommentaar erbij

RTCW-Gameplay sucks gewoon aan alle kanten en zelfs Multiplayer is bagger

Myth3-Domme Besturing, Slome bediening en graphics

Verwijderd

operation flashpoint... bagger graphics en veel bugz

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 17:20
rctw, heb het eerste level doorgespeeld en ben toen al gekapt, ik vond het totaal niet lekker spelen (vraag me niet waarom), de wapens opzich waren wel goed, maar ik had er veel van verwacht. Misschien overhyped.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 20:02 schreef ReV3rEnD het volgende:
Dat is juist weer mijn topper van het jaar..

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 20:58 schreef WouteRF het volgende:

[..]

Dat is juist weer mijn topper van het jaar..
menigen verschillen :P

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 19:59 schreef KingSky het volgende:
Na enkele topics weer te hebben gelezen Over games met hoge verwachtingen van 2001 begon ik te denken dat het een trieste jaar was

die van mij zijn

RTCW
Myth III

om een opsom topic te voorkoemn graag een kommentaar erbij

RTCW-Gameplay sucks gewoon aan alle kanten en zelfs Multiplayer is bagger

Myth3-Domme Besturing, Slome bediening en graphics
RCTW Multiplayer 0wnz juist man :D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
As said before: "meningen verschillen.

Ik vind de multi van RTCW ook zwaar tegenvallen, en dit is dan ook de voornaamste reden dat ik het niet meer speel. En verder vond ik de imaginary creatures (zombies ed.) beetje triest.

There is no magic.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Black & White?
Ik had vorig jaar niet echt veel verwachtingen..

Waarom Black & White is denk ik wel duidelijk (werd toch wel saai)

• The Will
So true, so true. In het begin was het erg leuk, voornamelijk omdat je je creature alles moest leren enzo. Maar als ie alles weet, heb je in principe weinig meer te doen.

There is no magic.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Operation Flashpoint, Ghost Recon, de 2 zijn het voor mij wel, ZE ZIJN GEWELDIG
roepen er veel, maar ze spelen bagger. En niet een kan aan CS tippen.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

Wom

Oni , dat was echt triestig gewoon.

• The Will
Sorry maar met Ghost Recon ben ik het absoluut niet eens. De single heb ik niet gespeeld. Maar multiplayer is het zo ontzettend cool. Heb ik op de vorige LAN tot 3:30 zitten spelen, dat spel werkt zo verslavend!

There is no magic.

Verwijderd

Operation Flashpoint is een van mijn toppers. Ghost Recon viel me enorm tegen, alle levels leken op elkaar. RTCW was ook beneden alle verwachtingen, vooral door die zombies enz. En natuurlijk Black & White...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik kan één, twee, drie, niet vertellen wat ik dit jaar een slecht spel vond, mischien komt dat omdat de spellen die ik koop ik hhast zeker van ben dat ik het leuk vind... goed, ik heb er wel één, Opperation Flashpoint, maar dat komt omdat het me totaal niet intreseerd, ik heb hem gekocht omdat een collega hem aanrade :P doe ik dus ook nooit meer >:)

• The Will
Je moet 'm ook altijd eerst de demo downloaden. Ik koop eigenlijk nooit zomaar, zonder meer dan reviews te hebben gezien, een spel, behalve als ik weet dat ie goed is (NwN, HoMM4)

There is no magic.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 14:27

Rexomnium

Vincam aut moriar

Black & white denk ik...

RTCW en MoH:AA waren wel aardig. Heb ik een hoop plezier aan beleefd. Maar ik heb het idee dat geen één spel meer het niveau van vroeger haalt. Dit komt door de overkill aan spellen voor mij. Vroeger had je één cool spel per jaar. Nu meerderen en dan ga je al gauw naar slechte punten zoeken met als resultaat dat geen van de spellen het absolute topniveau haalt.

Imho.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Ik vond Monster Inc en Road 2 Eldorado aardig sucken, tja ik was een beetje in de kiddy spellen mood toen, maar dit zuigt gewoon echt hard :)

De film van Road 2 Eldorado is btw wel funny :D

Ik weet nu ook al haast zeker dat ik de enige ben die die 2 spellen heeft gespeelt :)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 08:37

^^0nMe

Got Babana's?

B&W (overhyped), FiFa 2001 (Had gehoopt dat gameplay wat beter was, maar nog steeds min of meer hetzelfde), eigenlijk te veel om op te noemen. Enige wat ik vorig jaar had gespeeld was volgens mij counterstrike en empire earth.
Oja, ik herinner me nog een paar, max payne (veels te kort), red fraction (wat nou revolutionair), Mech Commander 2 (Niet echt een uitdaging, leek te kort)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
Black&White--> zeer telleurtstellende gameplay, en te 'opgeblazen/overdreven' voor gereclameerd

Operation Flashpoint---> zeer brakke graphics

Commando's 2---> niet echt veel beter/anders dan de vorige, en nog steeds veel te moeilijk

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
AAAAAAARRRRGGGHHHH... RTCW flop van het jaar?!?

O wee gij zondaards die het licht nog niet gezien hebben. De grote Id god zou zich in zijn graf omdraaien als ie niet nog springlevend in één van zijn 100 ferrari's aan het cruisen zou zijn in zonnig Silicon Valley! :+

RTCW Single Player is eigenlijk idd niet zo super, maar zeker geen flop....

Maaaaarrrrrrr.... RTCW Multiplayer daarentegen is heaven achter mijn computer... Man, het is hoogstens een flop omdat ik nu nooit mijn studie af maak :P

Ik verdenk de developers er zelfs van dat RTCW gemaakt is met Multiplayer als uitgangspunt... :)

RTCW een flop... tssssk, gevaarlijke uitspraken mijn vriend, zeeeeeeer gevaarlijke uitspraken >:)

• The Will
Whatcha gonna' do? ;)

Neuj serieus, ik vind de multi van RTCW niet zo leuk, maar dat is puur een mening. Er zijn talloze gamers die het wel leuk vinden, dus die gast blijft gewoon rustig liggen in z'n graf hoor ;)

There is no magic.

• M v Akkeren
  • Laatst online: 30-01 20:06
Ghost recon vond ik ook erg tegenvallen. Ik heb hem gekocht omdat vrienden van me hem aanraadden, maar heb hem snel weer van m'n pc af gegooid omdat ik hem niet lekker vond spelen. Jammer van het geld. RTCW multiplayer daarentegen is :9~

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 22:38 schreef RedTop het volgende:

O wee gij zondaards die het licht nog niet gezien hebben. De grote Id god zou zich in zijn graf omdraaien als ie niet nog springlevend in één van zijn 100 ferrari's aan het cruisen zou zijn in zonnig Silicon Valley! :+

Maaaaarrrrrrr.... RTCW Multiplayer daarentegen is heaven achter mijn computer... Man, het is hoogstens een flop omdat ik nu nooit mijn studie af maak :P

Ik verdenk de developers er zelfs van dat RTCW gemaakt is met Multiplayer als uitgangspunt... :)

RTCW een flop... tssssk, gevaarlijke uitspraken mijn vriend, zeeeeeeer gevaarlijke uitspraken >:)
RTCW is een flop >:)

Nee b en w had ik gehoopt dat ik die nooit had gekocht.

• RedTop
Op woensdag 20 februari 2002 22:40 schreef The Will het volgende:
Whatcha gonna' do? ;)

Neuj serieus, ik vind de multi van RTCW niet zo leuk, maar dat is puur een mening. Er zijn talloze gamers die het wel leuk vinden, dus die gast blijft gewoon rustig liggen in z'n graf hoor ;)
Hahahahaha... goed argument...

Idd, ook gamen is een subjectieve zaak. Maar met jouw argument geef je ook direct weer dat je deze game niet zomaar een flop kan noemen. Hoogstens dat je hem zelf niet zo leuk vind :)

Wat iig wel errug goed is van RTCW... de goede piracy beveiliging (van he MP gedeelte althans...) daarmee hou je een hoop cheaters en lamerz buiten de deur.
Op woensdag 20 februari 2002 22:41 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

RTCW is een flop >:)
Dave... zit me niet te stangen... jij stiekeme RTCW-junk ;)

• The Will
Zeg ik dan dat ik het een flop vind? De topic titel is "Tegenvallers van het afgelopen jaar" Nou voor mij was RTCW multi een tegenvaller, omdat ik er meer van had verwacht.

There is no magic.

• RedTop
Op woensdag 20 februari 2002 19:59 schreef KingSky het volgende:
die van mij zijn

RTCW
Myth III
Wat zeg je hier dan??? ;)

Maar ik begrijp je standpunt en daar heb je alle recht op :)

wat vind je dan minder aan RTCW multi als ik vragen mag?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 08:37

^^0nMe

Got Babana's?

Op woensdag 20 februari 2002 22:36 schreef Crash-Override het volgende:

Commando's 2---> niet echt veel beter/anders dan de vorige, en nog steeds veel te moeilijk
Aaaah, Commando's 2 was juist een van de gehypte spellen die mijn verwachtingen waar kon maken. Netwerkgame (Lan, 2 pc's naast elkaar) was meesterlijk. Zo moeilijk was het eigenlijk niet, wel veel plannen, ook waren er best veel verbeteringen, nieuwe chars, wapens, items. Ook de engine was zeer goed, draaibare hoekpunt, was elke keer weer schrikken als er iemand om de hoek stond terwijl je hem niet kon zien. En dan nog de vele bonuslvl's en zeer grote gedetailleerde maps.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• RedTop
Wat ik trouwens afgelopen jaar <-let op wat ik hier zeg een grote tegenvaller vond was PS2.

Nu ff de argumentatie:

Hoewel het bakkie zat potentie heeft is het nog maar in bar weinig goede spellen tot uiting gekomen. Ik zeg dus niet dat ik PS2 een grote tegenvaller vind, maar wel de games line-up van afgelopen jaar. Komende jaren wordt dat vast recht getrokken :)

• Sovereign
  • Laatst online: 21-01 00:17
Definitief Black & White.

• 7ouis
  • Laatst online: 05-01 12:06
Westwood!!!! :P

Verwijderd

Red Alert2
Black&White

Verwijderd

Misser van het jaar was voor mij zonder twijfel het mission pack voor Star Trek Voyager Elite Force.
Star Trek Voyager Elite Force was zonder meer mooi, veel actie en redelijk lang, niks mis mee.
Het mission pack was een aanfluiting, en deze naam niet waard (geen mission te vinden, alleen een beetje doelloos door voyager zwerven). Weggegooid geld.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 19:35
Op donderdag 21 februari 2002 00:24 schreef ebouma het volgende:
Misser van het jaar was voor mij zonder twijfel het mission pack voor Star Trek Voyager Elite Force.
Star Trek Voyager Elite Force was zonder meer mooi, veel actie en redelijk lang, niks mis mee.
Het mission pack was een aanfluiting, en deze naam niet waard (geen mission te vinden, alleen een beetje doelloos door voyager zwerven). Weggegooid geld.
daarom was ik blij dat ik em kon D/Len >:)
mission pack was leuk voor lan enz wat nieuwe levels maar voor de rest niets

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Black and white,zonder twijfel :{

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Op woensdag 20 februari 2002 23:43 schreef Volo het volgende:
Red Alert2
Black&White
RA2? nee man, die rockt juist. Snap best dat je hem minder vind... maar een tegenvaller, nee, niet echt (tenzij je hem gekocht hebt natuurlijk ;P )

• LordMithril
  • Laatst online: 31-01 09:45
Op woensdag 20 februari 2002 21:35 schreef Piet_S het volgende:
Oni , dat was echt triestig gewoon.
Oni vond ik juist erg goed, t speelde gewoon lekker.
mijn tegenvallers..
B&W (wassie uit 2k1 dan?)
RTCW (toch minder als ik had verw8)
Commando's 2 (goed gemaakt maar niet mijn soort game)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 14:43

Shaidar

Alle race spellen waar de woordjes "Colin" en "McRae" en nog een nummer geloof ik niet in voorkomen..

was Colin McRae nu in 2001 uitgekomen? Hm. Als ik me vergis, dan excuseer ik me bij deze :P

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

Max Payne. Veel te kort. En Ballistics. Te weinig banen.

• Shaidar
  • Laatst online: 06-01 14:43

Shaidar

Op donderdag 21 februari 2002 02:36 schreef HlpDsK het volgende:
Max Payne. Veel te kort. En Ballistics. Te weinig banen.
juist en juist, maar je gaat me toch niet zeggen dat je bij Max Payne niet 'WOW' geroepen hebt? En dat je bij Ballistics gewoon met halfopen ogen naar je scherm hebt getuurd als je Mach 1 voorbijstak? Naah!!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Met stip op #1: Max Payne ;(

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Eigenlijk vind ik alle, ja alle spellen na half-life en deus-ex naatje ( heb het dan over fps of course ). Te kort en tja als je de 12 jaartjes oud voorbij bent, zuigt de gameplay tegenwoordig ontzettend hard!!!!!
OPF is op zich wel aardig maar niet dynamies genoeg imo

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 22:38 schreef RedTop het volgende:

RedTop: Agreed =)
LC 0wnz y00! =)
(flame intended >:)) ;)

Verwijderd

ik vond RtCW single player nogal saai worden :D

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 19:56

Neoz

Neoz & Hobbes

Colin Mcrae is van 2000 So Don`t Say Words About That >:)

Serve The Humanity , Be Server

• Sovereign
Op donderdag 21 februari 2002 20:35 schreef belg67 het volgende:
Eigenlijk vind ik alle, ja alle spellen na half-life en deus-ex naatje ( heb het dan over fps of course ). Te kort en tja als je de 12 jaartjes oud voorbij bent, zuigt de gameplay tegenwoordig ontzettend hard!!!!!
OPF is op zich wel aardig maar niet dynamies genoeg imo
De enige goede FPS die ik in het afgelopen jaar ben tegengekomen, en met plezier heb uitgespeeld, was Undying. Had een ton aan atmosfeer dat spel, vond ik tenminste.

Ik weet niet wat het is, maar in vergelijk met vroeger vind ik dat veel games gewoon niet veel meer om het lijf hebben. Vroeger was dat anders. Of dat nu aan mij ligt, ik weet het niet. 8-)

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op woensdag 20 februari 2002 23:43 schreef Volo het volgende:
Red Alert2
Black&White
Red Alert 2 vind ik echt vet cool ,de hele command & conquer serie was bruut.
Red Alert is juist één van de bruutste spellen ooit ,alleen vind ik de single player wat kort ,maja.

De Floppers van het jaar:
Black & White (Veelste hoge verw8ingen)
en uhm denk Operation Flashpoint ,vond er gewoon niet zoveel aan en de graphics vond ik ook niet subliem.

• The Will
Sovereign we hebben het over tegenvallers van het jaar, niet het leukste van het jaar ;)

There is no magic.

• Sovereign
Op donderdag 21 februari 2002 22:08 schreef The Will het volgende:
Sovereign we hebben het over tegenvallers van het jaar, niet het leukste van het jaar ;)
Weet ik, maar mijn tegenvaller van het jaar had ik al eerder genoemd en ik wilde gewoon iets positiefs zeggen. 8-)

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 15:29

bfm

civ3, na een weekje teveel spelen (lees: van 18 uur tot 12 uur continu multiplayer :P) werd et saai :{

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

Wom

Op donderdag 21 februari 2002 01:28 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

Oni vond ik juist erg goed, t speelde gewoon lekker.
mijn tegenvallers..
Het vechten op zich was wel goed uitgewerkt, maar de trieste levels en het wazige verhaal konden mij niet boeien. Terwijl ik toch veel lovende (p)reviews had gelezen. Had liever gezien dat ze er een beat 'm up ofzo van gemaakt hadden.

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-01 03:41
Black&White bah wat een kut spel .
Operation flashpoint ook een kut spel .

En mijn laatste aankoop Mohaa dat blijkt een sniper game te zijn en daar ben ik ook niet zo gek op .

Telkens als je ff rondloopt met je tommy gun dan word je zomaar uit het niets neergesniperd en online is dus ook elke speler een sniper .
Dus een snipergame bah jeg spuuug .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

RTCW viel tegen, zit je lekker nazi's af te knallen, moet je opeens catacomben in en krijg je mummies naar je hoofd!Zottenzooi.

Van Max Payne vond ik het (strip)verhaal fantastisch, maar het spel vaak wel een beetje saai.

Verwijderd

Hmmmm...Tegenvallers :)

1)Fifa 2002 (is toch uitgekomen in 2001?? ) met stip.
Als ik alle punten moet gaan opnoemen die nog steeds zuigen aan dat spel dan ben ik nog wel ff bezig ....laten we het erbij houden met te zeggen dat het cdtje na een uur uit 2 stukken bestond :( (Iss gewend op de ouwe goeie psx :9~ )

2)Emperor : batlle for dune......wat een kl*te 3dcamera

3)Zeker ook Black & White ..ik kon niet w8ten op dat spel,maar na een paar uurtjes spelen wist ik het allemaal wel....nix nieuws onder de zon >:)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 22:08 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

Red Alert 2 vind ik echt vet cool ,de hele command & conquer serie was bruut.
Red Alert is juist één van de bruutste spellen ooit ,alleen vind ik de single player wat kort ,maja.

De Floppers van het jaar:
Black & White (Veelste hoge verw8ingen)
en uhm denk Operation Flashpoint ,vond er gewoon niet zoveel aan en de graphics vond ik ook niet subliem.
Ik vond die nieuwe units gewoon zo nep. Je hebt nu zelfs nog meer van die "total destruction" wapens, waar volgens mij totaal geen Tactisch/Strategisch inzicht voor nodig is.

Dan heb ik toch liever Cossacks, AoK, Starcraft oid

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 20:02 schreef ReV3rEnD het volgende:
:? Juist het vetste spel van het jaar.

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
flashpoint, definately een topper voor mij, RTCW is een flopper :(

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

ik speel toch heel wat spellen maar who is RCTW???

Ruler: OPF!! en RA2 en Commando's2: moeilijk maar heel kewl
FLOP: Wolfenstein (net doom en soms onrealistisch) en ImperiumGalatica 2

Verwijderd

rtcw= rturn to castle wolfenstein |:(

• urf
  • Niet online

urf

Black & White was mijn grootste tegenvaller.
Werd heeeeeeeeel snel saai en ben dus na level 2 maar gestopt :)

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op donderdag 21 februari 2002 22:54 schreef Volo het volgende:

[..]

Ik vond die nieuwe units gewoon zo nep. Je hebt nu zelfs nog meer van die "total destruction" wapens, waar volgens mij totaal geen Tactisch/Strategisch inzicht voor nodig is.

Dan heb ik toch liever Cossacks, AoK, Starcraft oid
Daar heb je wel gelijk in , jammer van die nuke's enzo.
Starcraft is ook echt vet.
Pagina: 1