Beste mede GoT'ers ik heb eigenlijk een vraag mijn pa werkt bij de bank en die hebben een klant die Coolgen installeert op PC's. Maar nu vroeg mijn vader of ik hier wat meer info over kon krijgen. Nu is mijn vraag dus weet iemand waar ik hier wat meer info over kan vinden of kan iemand mij wat uitleggen hierover???
-
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:49 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Verwijderd
Volgens mij is dat een soort besturingssysteem voor bedrijfscomputers om bepaalde software te draaien.
Er is, btw, op Internet niet erg veel over de betekenis te vinden. Deze site noemt het wel een ziljoen keer in hun teksten maar niet echt op een verklarende manier.
Er is, btw, op Internet niet erg veel over de betekenis te vinden. Deze site noemt het wel een ziljoen keer in hun teksten maar niet echt op een verklarende manier.
Idd dat was dus ook mijn probleem er is geen site te vinden die het echt uitlegt. Btje vaag is dat maar iig tnx.
Verwijderd
Is een tool voor het toepassen van IEM. Zoeken op James Martin Associates, Texas Instruments & Cool:gen.
IEM = Information Engineering. Een SOM (systeem ontwikkelings methodiek).
Voorheen heette het programma Composer.
Deze site geeft wel aardig wat aan.
Let ook op de ':' in de naam, scheelt aardig qua zoekresultaten.
IEM = Information Engineering. Een SOM (systeem ontwikkelings methodiek).
Voorheen heette het programma Composer.
Deze site geeft wel aardig wat aan.
Let ook op de ':' in de naam, scheelt aardig qua zoekresultaten.
Verwijderd
En laat ik nou degene zijn die op school met Cool:gen moet werken *d
Het is (wat wij leren op school) gewoon een soort programmeerprogramma. Wij moeten er applicaties mee maken. Op de site van onze school (www.ict.hen.nl) staat onder 'modulen' 'BI' '1e jaars' 'IB0 IEM1 Information engineering 1' 'Klik voor het lesmateriaal bij deze module' 'Module pagina' de file 'TheorieIEM (ZIP)'. Ik weet ook niet of je er uberhaupt wat aan hebt, maar dat leren wij dus op school. Verder staat er op die site ook een 'Geprogrammeerde Instructie (ZIP)' en dat is de opdracht die wij stap voor stap moeten uitvoeren.
Dus eigenlijk is Cool:gen gewoon een programmeer programmaatje dat (bijna alleen) de grotere bedrijven soms wel eens gebruiken.
Het is (wat wij leren op school) gewoon een soort programmeerprogramma. Wij moeten er applicaties mee maken. Op de site van onze school (www.ict.hen.nl) staat onder 'modulen' 'BI' '1e jaars' 'IB0 IEM1 Information engineering 1' 'Klik voor het lesmateriaal bij deze module' 'Module pagina' de file 'TheorieIEM (ZIP)'. Ik weet ook niet of je er uberhaupt wat aan hebt, maar dat leren wij dus op school. Verder staat er op die site ook een 'Geprogrammeerde Instructie (ZIP)' en dat is de opdracht die wij stap voor stap moeten uitvoeren.
Dus eigenlijk is Cool:gen gewoon een programmeer programmaatje dat (bijna alleen) de grotere bedrijven soms wel eens gebruiken.
Pagina: 1