ola ola ola..
Ik ben een behoorlijke newbie op php/mysql gebied dus misschien is dit een hele domme vraag maar kon het niet echt vinden op verschillende searches.
2 probleempjes.
Ik ben een DVD database aan het fabriceren die ik via formulieren aan het invullen ben..
Invullen gaat perfect.. daar nix mis mee.
Wijzigen gaat goed MITS je op send drukt.. gebruik ik bijv. de back functie van mijn browser omdat ik bijv. de verkeerde dvd zit te editen. Dan denkt php (of mysql) dat ie maar gewoon de velden leeg moet halen..
ik zal ff de primaire code plakken. mocht je meer nodig hebben dan hoort ik het graag (of desnoods een linkie naar een tutorial
)
ook krijg ik maar niet de delete button aan het werk dus misschien dat iemand daar naar kan kijken.
ik zie niet een error komen bij het klikken op delete.
de code die ik gebruik voor de delete knop:
<input type=submit name=delete value=Delete>
Ik ben een behoorlijke newbie op php/mysql gebied dus misschien is dit een hele domme vraag maar kon het niet echt vinden op verschillende searches.
2 probleempjes.
Ik ben een DVD database aan het fabriceren die ik via formulieren aan het invullen ben..
Invullen gaat perfect.. daar nix mis mee.
Wijzigen gaat goed MITS je op send drukt.. gebruik ik bijv. de back functie van mijn browser omdat ik bijv. de verkeerde dvd zit te editen. Dan denkt php (of mysql) dat ie maar gewoon de velden leeg moet halen..
ik zal ff de primaire code plakken. mocht je meer nodig hebben dan hoort ik het graag (of desnoods een linkie naar een tutorial
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <? } if("send") $query="UPDATE dvd SET title='$title', region='$region', type='$type', sale='$sale', image='$image', review='$review' WHERE id=$id"; mysql_query($query) or die ( mysql_error()) ; } else { if("delete") { $query="DELETE from dvd where id=$id"; mysql_query($query) or die ( mysql_error()); } } ?> |
ook krijg ik maar niet de delete button aan het werk dus misschien dat iemand daar naar kan kijken.
ik zie niet een error komen bij het klikken op delete.
de code die ik gebruik voor de delete knop:
<input type=submit name=delete value=Delete>
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku