Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 15:08
Ik begin zo langzamerhand mijn vertrouwen in Doom3 een te verliezen, In het begin leek het een legendarisch spel te worden (vooral op grafisch gebied), maar de release laat inmiddels al bijna een jaar op zich wachten :((sinds de introductie van de GeForce3) en dan komt er nog eens bij dat hij echt nog niet verwacht hoeft te worden voor aankomende kerst. Het zou niet de eerste keer zijn dat een "legendarisch" spel compleet flopt omdat hij veel te laat wordt uitgebracht. Denk aan Duke Nuke'm lives forever, was in die tijd vergelijkbaar met Doom3 nu, en is compleet geflopt en dat terwijl iedereen beweerde dat dat het meest mooie en geavanceerde ooit zou worden. Doom3 begint nu aardig diezelfde kant op te gaan houd er rekening mee dat de engine waarschijnlijk meer dan 2 jaar oud zal zijn op de release datum en zal lijkt mij verre van revolutionair meer zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Zo is het toch met alles! Voorbeeldje: Voordat er echt een boel games uitzijn die daadwerkelijk alle snufjes van mijn GeForce3 ondersteunen dan is mijn kaartje toch allang weer achterhaald. :(

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

wat doet dit in V&B =\

iig.. hoe kan een spel wat zowiezo geen release date heeft nou een flop of een legende worden ? ..

dat jij er zo lang op w8 is omdat er blijkbaar een releasedate is gefabriceerd door id, terwijl dat helemaal niet is.

doom3 zou gewoon lang duren .. en is nog lang niet af. duke nukem forever is ook 'done when done' dus hoe kan dat nou al een flop zijn ? het spel is nog niet eens uit =\

beetje onzinnig om er over te gaan zeuren.. als ze uit komen.. en je speelt het.. dan is het 'legende of flop'

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
ID heeft altijd al aangegeven dat Doom3 voorlopig niet komt, niet zeuren dus ;)

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moved V&B >> SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe rustig.. de game is echt nog niet zo lang geleden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:25

boesOne

meuh

De engine is nog niet eens af..
En hij moet soepel gaan lopen op een GF3.. De meeste users hebben nu een GF2.. tegen kerst is het misschien anders.. Zou dus dom zijn om hem nu uit te brengen.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duke nuke'm lives forever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel-LG
Op woensdag 20 februari 2002 20:06 schreef ugamer het volgende:
doe rustig.. de game is echt nog niet zo lang geleden aangekondigd.
Ik vind maart 2001 is toch bestwel lang geleden, was bij de eerste presentatie van Apple icm GeForce3 gepresenteerd, toen werd al bekend gemaakt dat het de nieuwe "doom"engine zou worden, sindsdien heb ik er op zitten wachten. Ik zeg ook niet dat geen mooi spel meer kan worden, maar alleen dat bij de release de graphics e.d. niet meer bepaald revolutionair zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:07

Fuelke

Forza Ferrari

Wacht hoor, ik heb onlangs iets gelezen over DOOM 3, maar ik weet niet meer wat. ff gaan zoeken...

Gevonden, niet zo interessant eigenlijk
John Carmack niet te spreken over GeForce4 MX

John Carmack, legendarisch spellenmaker van id Software, heeft veel kritiek geuit op de nieuwe 3D-kaart GeForce 4 MX, de low-cost processor van Nvidia. Voor de spellen die hij op stapel heeft staan is deze chip volledig ongeschikt. De GeForce4 zou ongeschikt zijn voor het spelen van games als Doom3. Vooral het ontbreken van de Vertex-Shader in de GeForce4 MX wordt door Carmack bekritiseerd. Daardoor zal Doom 3 met dezelfde code werken als op de eerste GeForce 256.
John Carmack, die wereldwijd wordt gezien als coryfee op het gebied van 3D programmatie, gebruikt regelmatig zijn zogenaamde "planfiles" om mededelingen te doen. Processorfabrikanten houden zijn planfiles sterk in de gaten. In zijn nieuwste file beschrijft Carmack de aanpassingen van de Doom3-engine aan diverse grafische processoren. Daarbij is Carmack niet bepaald zuinig met zijn kritiek op ATI en Nvidia. Voor Carmack gelden voorlopig nog altijd de "Open-GL" drivers van Nvidia als standaard. De ATI-drivers leveren volgens hem tot nu toe steeds weer problemen op.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk op cdrom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hoezo niet ? ..

lees de .plans van id .. daar staan best wel duidelijke dingen in over bijv. de videokaarten die handig worden. (redelijke next-next-generation kaarten)

en aangezien bijna niemand verder nog iets van die engine gezien heeft, hoe kan je nou zeker weten dat die graphics niet zo revolutionair zullen zijn ?

tot nu toe heeft elke engine van id zijn 'revolutionaire' nut laten zien.. dus waarom niet bij doom3 ?

er komt ook nog een quake 4 .. misschien zelfs voor doom3 .. en zat spellen er nog tussenin die het w8en zal verkorten

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doom 3 was er ook een doom 2 dan :S :S :S :S :S ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Doom 3 gaat wel roelen hoor maar de hype doet vaak de game niet ten goede ;( . Maar ik heb er nog steeds de volste vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:29
Op woensdag 20 februari 2002 20:26 schreef yamAUchi het volgende:
<knip>

er komt ook nog een quake 4 .. misschien zelfs voor doom3 .. en zat spellen er nog tussenin die het w8en zal verkorten
uhm quake4 word op de doom3 engine gebaseerd dus doom moet wel eerder uitkomen :P

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
HA! ID weet echt wel wanneer ze hun spellen moeten uitbrengen hoor... en John Carmac kennende, zal de grafische engine echt niet verouderd zijn hoor :D .

En nou zijn er maar errrrug weinig spellen die de GF3 volledig ondersteunen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel-LG
Op woensdag 20 februari 2002 19:57 schreef yamAUchi het volgende:
...
doom3 zou gewoon lang duren .. en is nog lang niet af. duke nukem forever is ook 'done when done' dus hoe kan dat nou al een flop zijn ? het spel is nog niet eens uit =\
...
Eerlijk, geloof jij echt nog dat duke nuke'm forever nog gaat komen, ze zijn al meer dan 4 jaar bezig met dit spel :o Duke nuke'm forever wordt vast samen met de nieuwe GPU van BitBoys gereleased... Forever zal wel op de ontwikkelingstijd slaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:52
Op woensdag 20 februari 2002 20:21 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Ik vind maart 2001 is toch bestwel lang geleden,
Gemiddelde ontwikkelingstijd van een spel ligt tegenwoordig rond de 2 jaar. En meestal lukt het niet eens binnen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel-LG
Op woensdag 20 februari 2002 20:47 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Gemiddelde ontwikkelingstijd van een spel ligt tegenwoordig rond de 2 jaar. En meestal lukt het niet eens binnen die tijd.
Zo lang?? Damn!! weer wat geleerd...
"Do I look stupid now?" :P
Hoe kan het dan dat de hardware ontwikkelingen zo snel gaan? Tegen die tijd kunnen we de GeForce 5 al bijna verwachten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

De naam alleen al is al genoeg voor gigantische verkopen natuurlijk ( Tiberian Sun iemand ?? ).

Maar of het ook DE game gaat worden waar iedereen op hoopt, ik denk het niet. Het enige wat ik hoor is info over de engine. Maar over gameplay hoor ik nog ( bijna ) niks. Toch jammer, want het is wel leuk als je langer dan één dag met een spel kunt spelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Op woensdag 20 februari 2002 20:20 schreef ReV3rEnD het volgende:
duke nuke'm lives forever?
uhh release april 2000 geloof ik in het begin :D
en nu ??
april 2087 ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gok is dat doom3 ongeveer rond kerst uitkomt.
Dus net na de volgende generatie videokaarten die in de herst zal verschijnen. (Zoals JC ook gezegd heeft in zijn post).
Het is namelijk wel leuk en aardig om een zeer imposante 3d engine te maken, maar als je met een geforce 3 maar 30 fps gaat halen, dan ga je niet veel exemplaren verkopen. Hoeveel % van de gamers heeft nou een geforce 3? En dan nog is 30 fps niet veel.
Er zal sowieso gewacht moeten worden tot dat kaarten met pixel & vertex shaders redelijk standaard zijn geworden, want alhoewel het draait op een gf2, denk ik niet dat je met zo'n kaart de beste doom3 ervaring zal beleven.

En ik weet wel zeker dat als Doom 3 uitkomt, het op dat moment de beste 3d engine zal hebben die verkrijgbaar is, net zoals met alle andere games van id.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 12:00
iD heeft mij nog NOOIT teleurgesteld...

Spellen die onder het iD label gepubliceerd zijn wel (RTCW bijvoorbeeld).

Maar vanaf Wolf3D heeft Carmack en Co. ALTIJD geheerst. Ik heb vertrouwen in die jongens.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
DOOM 3 werd d8 ik voornamelijk Singleplayer.. ik hoop dat ze het goed doen... maar ik weet niet.. ik denk dat t toch veel op Serious Sam gaat lijken maar dan binnen ipv buiten.
(ok SS's idee komt van doom)... ik hoop dattie goed word maar laat die gasten hierna eens een echt NIEUWE game uitbrengen.. geen vervolg das t enige wat ze tegenwoordig doen.
Wolf3d - Doom - Doom2 - Quake (doom in nieuw jasje) - Quake2 - Quake3 - RTCW - Doom3 - Quake 4

anyone see an pattern?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Op donderdag 21 februari 2002 01:36 schreef Lord_Mithril het volgende:

Wolf3d - Doom - Doom2 - Quake (doom in nieuw jasje) - Quake2 - Quake3 - RTCW - Doom3 - Quake 4
Quake = doom in een nieuw jasje ? Zijn we al vergeten hoe revolutionair Quake was tegenover Doom ?

nieuw kleedje ... yeh rite ! |:(

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jullie vergeten " Final DooM " :+

C:\>_

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op donderdag 21 februari 2002 08:02 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Jullie vergeten " Final DooM " :+
The Final Doom is een pakket met nieuwe levels voor DooM ][, geen nieuw spel op zich.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 08:10 schreef Tyrian het volgende:

[..]

The Final Doom is een pakket met nieuwe levels voor DooM ][, geen nieuw spel op zich.
Jawel, een beetje dan :+ het heeft een nieuw verhaal enzo :P

C:\>_

Verwijderd

ik vind dat je pas over een spel kan oordelen nadat je hem gespeeld hebt.. zo dus ook voor duke nukem forever en doom 3... neem een voorbeeld aan warcraft III, dat spel hoorde 3 jaar geleden al geinstaleerd te zijn op mijn comp... maar nu ik de beta heb gespeeld ben ik er van overtuigd dat dit zeker een cewl spel gaat worden..

ja toch?

• LordMithril
Op donderdag 21 februari 2002 02:25 schreef shaidar het volgende:

[..]

Quake = doom in een nieuw jasje ? Zijn we al vergeten hoe revolutionair Quake was tegenover Doom ?

het is wel zo..
hoofdspeler = marine. je loopt door donkere omgevingen en jenhoort altijd wel gegrom van monsters.. je kwam ook andere marines tegen die je dood wouden hebben
ok het was in 3d zag er beter uit enzo maar al hadden ze het doom3 genoemd had iedereen het geloofd...
Op donderdag 21 februari 2002 09:20 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik vind dat je pas over een spel kan oordelen nadat je hem gespeeld hebt.. zo dus ook voor duke nukem forever en doom 3... neem een voorbeeld aan warcraft III, dat spel hoorde 3 jaar geleden al geinstaleerd te zijn op mijn comp... maar nu ik de beta heb gespeeld ben ik er van overtuigd dat dit zeker een cewl spel gaat worden..

ja toch?
das waar maar op een gegeven moment word je toch wel ziek van de zoveelste quake, warcraft of whatever.
t kan wel leuk zijn (WC3 is ook leuk) maar mensen (daar val ik ook onder... toch?) willen ook wel eens wat nieuws

Bier, Whiskey en Metal!!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Doom3 wordt ECHT geen flop ... zeker niet voor de lui bij ID software,

als je naar de afgelopen jaren kijkt zijn er extreem veel
spellen die technologie van ID software hebben gekocht
om te gebruiken in hun eigen game, er zijn vrij weinig
dev bedrijven die een 100% eigen engine maken
en omdat Doom3 wederom een compleet nieuwe engine heeft
denk ik dat het nog lang niet gedaan zal zijn met de reeks
games die ID gaat uitbrengen

of Doom3 op tijd zal komen ... tja, dat zal ook best meevallen denk ik
al is het voor ID niet gebruikelijk zo weinig informatie
los te laten over een nieuwe game

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

zijn er eigenlijk al leuke screenshots of filmpies??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Dit wordt echt geen flop, hebben niet voor niets nog geen screenies enzo uitgegeven. (alleen van die vage techdemo filmpjes) Het spel wordt niet gehyped of iets dergelijks, iedereen verwacht er gewoon veel van omdat het DE opvolger is op Doom1 / Doom2, ik verwacht dat het een waardig opvolger zal worden.

Verwijderd

Het zal wel goed komen, mensen moeten niet zo ongeduldig zijn. Hoewel het wel irritant is om te wachten op de meeste releases. Maar doom 3 komt ook in mijn lijstje voor.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Duke Nukem 4ever moest eigenlijk al uitkomen voor Duke Nukem 3d en ze zijn niet lang geleden overgestapt op een andere engine en ik denk dat Doom 3 zeker wel gaat roelen >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• bolleh
  • Laatst online: 10-09 22:54
Op donderdag 21 februari 2002 01:36 schreef Lord_Mithril het volgende:
RTCW en quake 4 zijn niet van ID zelf, verkeerd lijstje dus

• ddZ
  • Laatst online: 09-09 15:11

ddZ

Als ik kijk naar de voorgangers van Doom 3 heb ik er alle vertrouwen in dat Doom 3 de concurrentie weg gaat blazen..

* ddZ gaat van tevoren wel ff z'n Geforce2 GTS vervangen

• RSP

RSP

Op donderdag 21 februari 2002 11:27 schreef bolleh het volgende:

[..]

RTCW en quake 4 zijn niet van ID zelf, verkeerd lijstje dus
_AL_ het programmeer werk dus wel, verhaal / models / mapping etc niet, zijn ze te druk met Doom3 voor bezig :+

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 20:33 schreef Dark_Neve het volgende:
Doom 3 was er ook een doom 2 dan :S :S :S :S :S ????????
Yup :z

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Zo ja !
Die 1ste audio track samen met het introotje van e1m3 (dacht ik) op de brug. Hoogste 'Wauw-factor' ooit. Ik ga hem vanmiddag weer eens even spelen :D (NIN rulez trouwens ook. Hoop dat ze de sound van Doom3 ook mogen verzorgen..)

Edit: denk alleen wel dat als Doom3 in de winkels ligt ik niet alleen D3 in het tasje heb zitten maar ook een GF4ultra of de opvolger van de R8500.. Hoop dat mijn Athlon 1,4G (200fsb) dan nog wel voldoende is..

https://k1600gt.nl

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Op donderdag 21 februari 2002 09:13 schreef vinnie_van_wham het volgende:

[..]

Jawel, een beetje dan :+ het heeft een nieuw verhaal enzo :P
Wat was het verhaal in Final Doom dan?

Ik weet niet hoe ik erover moet denken. Aan de ene kant denk ik dat het geen flop word, maar aan de andere kant weer wel. Er zijn al zoveel 3d-spellen uitgebracht, en een nieuwe 3d-spel moet goed gemaakt zijn wil je boven de andere uit komen.

Max Payne heeft ook nieuwe elementen, zoals Bullet Time, maar heel veel mensen vinden het maar een mager spel.

'Gelukkig hebben we de screenies nog' ;)

specs

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Op donderdag 21 februari 2002 09:45 schreef RSP het volgende:
al is het voor ID niet gebruikelijk zo weinig informatie
los te laten over een nieuwe game
Daar zullen ze best wel zo hun redenen voor hebben.. Te veel info de wereld in schoppen is ook niet handig. Kan het alleen maar gaan tegenvallen.. Persoonlijk voor ik die 'techdemo' ( met die soldaat en dat duivel-achtige beest..) van doom3 hele goede info

https://k1600gt.nl

Verwijderd

Final Doom was gewoon twee mega wads for Doom 2. Niet echt "final" dus. Gelukkig komt doom 3 er, en met de engine die ze nu ontwikkelen is het zeker mogelijk om een ongeevenaarde spelervaring neer te zetten, en ik hoop ook echt dat ze het onderste uit de kan halen.
Zal wel, want ze zijn nu al 2 jaar bezig met Doom3 en voorlopig is de releasedate nog niet in zicht. :)

• bolleh
  • Laatst online: 10-09 22:54
Op donderdag 21 februari 2002 11:55 schreef RSP het volgende:

[..]

_AL_ het programmeer werk dus wel, verhaal / models / mapping etc niet, zijn ze te druk met Doom3 voor bezig :+
_AL_ het programmeer werk van RTCW is _ZEKER_ niet door ID gedaan. dacht je dat RTCW de q3 engine gelaten heeft zoals ie was? tuurlijk niet, ze hebben hem getweaked, dingen erbij enz, gebeurt met quake 4 ook wel hoor...

• RSP

RSP

Op donderdag 21 februari 2002 14:39 schreef bolleh het volgende:

[..]

_AL_ het programmeer werk van RTCW is _ZEKER_ niet door ID gedaan. dacht je dat RTCW de q3 engine gelaten heeft zoals ie was? tuurlijk niet, ze hebben hem getweaked, dingen erbij enz, gebeurt met quake 4 ook wel hoor...
dat tweaken is dus door ID software gedaan denk aan de vlammenwerper en aan de betere omgang met models etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel zo..
hoofdspeler = marine. je loopt door donkere omgevingen en jenhoort altijd wel gegrom van monsters.. je kwam ook andere marines tegen die je dood wouden hebben
ok het was in 3d zag er beter uit enzo maar al hadden ze het doom3 genoemd had iedereen het geloofd...
Quake was juist heel anders dan Doom! Misschien de hoofdzaak niet, met een gun schieten op allerlei monsters enzo, maar das met de meeste shooters zo.

Waar het om ging met Quake, was dat het geen gebruik meer maakte van sprites (poppetjes zien er van alle kanten hetzelfde uit) maar alles echt 3d was.

Verder waren ook de lightning effecten en de complexe opbouw van de levels revolutionair.

Net zo goed zoals Doom een hele stap voorwaarts was op Wolfenstein 3D.

En persoonlijk vond ik de overgang van Quake naar Quake II ook redelijk groot. De overgang naar Q3 was weliswaar wel weer iets kleiner, maar de Q3 engine is toch duidelijk een stap voorwaarts geweest. Ik verwacht van de Doom III engine eigenlijk hetzelfde.

ID Software heeft altijd de trends gezet in FPS gaming en de door ID Sorftware ontwikkelde engines zijn altijd een standaard geweest. Ik dnek niet dat daar voorlopig iets gaat aan veranderen, zeker niet met Doom III op komst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Eigenlijk is elke shooter Catacombs in een nieuw jasje, als je het nagaat...

Maar over Doom 3, ik snap je niet, je begint te miepen over een spel dat nog lang niet uit gaat komen, waar nog geen screens van zijn, en waar nog geen info over is.

En dan denk je al dat het een flop gaat worden?
Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 20:41 schreef Turismo het volgende:

[..]

uhm quake4 word op de doom3 engine gebaseerd dus doom moet wel eerder uitkomen :P
helaas. quake 4 komt uit voor doom3, althans, afgelopen November was dat nog het idee. de op dat moment state of the art doom3 engine is idd het vehikel dat quake gebruiken gaat. maar die houdt niet op met ontwikkelen na quake 4 ofzo.
de doom engine is nog niet af (de q3 engine werd nog verder ontwikkeld na de release) dus ik verwacht dat quake 4 en doom 3 wel op elkaar zullen lijken qua engine maar dat doom 3 toch de meer geavanceerdere engine zal hebben. net zoiets als tussen quake1 en half-life, zeg maar.

alles komt goed.
doom voor knettie! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 20 februari 2002 21:56 schreef Firecow het volgende:

[..]

uhh release april 2000 geloof ik in het begin :D
en nu ??
april 2087 ?
Sure, geloof jij het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Waarom moet een spel revolutionair zijn qua graphics om leuk te kunnen zijn?

De spellen van vroeger speelde je veel langer en vaker ook al was alles uit 10 pixels opgebouwd, het gaat mij erom of een spel leuk is en het is niet leuker door de graphics maar door hoe het speelt.

Als Unreal Tournament het lelijkste spel ooit was geweest zou ik het toch nog elke dag spelen, lekker boeien dat het wel of niet mooi eruit ziet....
En tuurlijk als een UT player uit 10 pixels zou bestaan zou het idd wat anders wezen, een beetje graphics is wel leuk, maar het gaat nog altijd om de speelbaarheid van een spel en dat staat voor mij 90% los van de graphics

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op vrijdag 22 februari 2002 16:20 schreef Taro het volgende:
Waarom moet een spel revolutionair zijn qua graphics om leuk te kunnen zijn?

De spellen van vroeger speelde je veel langer en vaker ook al was alles uit 10 pixels opgebouwd, het gaat mij erom of een spel leuk is en het is niet leuker door de graphics maar door hoe het speelt.
sure dat zegt iedereen maar al komt doom 3 met de graphics van Wolfenstein3d aanzetten maar wel hele goede gameplay laat jij em ook links liggen hoor. we zijn teveel verwend met extreme graphics.
zelfde met films.. vroeger als je special effects zag was het echt mooi.. als je zo'n film nu terug zie (ook al is t voor de eerste keer) is het veel minder cool...

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb bijvoorbeeld UT op 800x600x32 draaien, alle world details enzo laag en actors hoog, wat boeit mij het nou hoe het eruit ziet?

Ik heb een amd 1ghz, gf3ti500 en 640 ram, ik kan makkelijk op 1280x1024 met 100+ fps draaien en alles op ze mooist, maar ik zie daar het nut niet van in, speel je het spel om rond te kijken hoe mooi alles wel niet is opgebouwd, of speel je het om anderen neer te maaien en dat zo goed mogelijk te doen?
En tuurlijk, als de graphics er echt niet uitzagen zou ik het niet spelen, maar voor mij hoeft het niet baanbrekend te zijn, als UT2 er bijvoorbeeld hetzelfde uitziet als UT, lekker boeien......

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Doom3 wordt goed,
ik voel het gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Ik heb bijvoorbeeld UT op 800x600x32 draaien, alle world details enzo laag en actors hoog, wat boeit mij het nou hoe het eruit ziet?
Ik heb een amd 1ghz, gf3ti500 en 640 ram, ik kan makkelijk op 1280x1024 met 100+ fps draaien en alles op ze mooist, maar ik zie daar het nut niet van in, speel je het spel om rond te kijken hoe mooi alles wel niet is opgebouwd, of speel je het om anderen neer te maaien en dat zo goed mogelijk te doen?
En tuurlijk, als de graphics er echt niet uitzagen zou ik het niet spelen, maar voor mij hoeft het niet baanbrekend te zijn, als UT2 er bijvoorbeeld hetzelfde uitziet als UT, lekker boeien......
Je vergeet dat Doom 3 dikke single player is, dus dan zijn die gfx van je WEL belangrijk om een goede sfeer neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Op zaterdag 23 februari 2002 14:16 schreef tec het volgende:

[..]

Je vergeet dat Doom 3 dikke single player is, dus dan zijn die gfx van je WEL belangrijk om een goede sfeer neer te zetten.
Singleplayer lopen ook mannetjes in rond die je moet killen, multiplayer ook, dus wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Singleplayer lopen ook mannetjes in rond die je moet killen, multiplayer ook, dus wat is het verschil?
Het verschil is sfeer en de verhaallijn waar je in ondergedompeld wordt, zou je de film ALIEN (bijvoorbeeld) even spannend/cool gevonden hebben als alles lekker fel verlicht was en de aliens eruit zagen als kartonnen dozen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Op zondag 24 februari 2002 19:50 schreef tec het volgende:

[..]

Het verschil is sfeer en de verhaallijn waar je in ondergedompeld wordt, zou je de film ALIEN (bijvoorbeeld) even spannend/cool gevonden hebben als alles lekker fel verlicht was en de aliens eruit zagen als kartonnen dozen??
Ik heb hem nooit spannend/kewl gevonden :x

En ik begrijp wel wat jij bedoeld en ik hoop ook dat jij inziet wat ik bedoel, over sfeer heb ik het niet, maar of zo'n ventje nou uit 2.500.000 of uit een paar duizend pixels is opgebouwd kan me geen reet schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Gevonden op http://www.newdoom.com *D

"DOOM III will change what people expect to see and experience in a PC game," Todd Hollenshead, CEO, id Software said. "We couldn't be more psyched about DOOM III, and are thrilled to debut the title at E3 with Activision. Get ready to be terrified."

"We are excited to continue our successful and long-standing relationship with id," said Larry Goldberg, executive vice president, Activision Worldwide Studios. "I'm sure that id fans and action gamers alike share our anticipation for the latest incarnation of DOOM, which was a phenomenon in PC gaming history. There is no doubt that DOOM III will be at the top of every gamers most wanted list."
Pagina: 1