World Sports Car?

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Weet iemand wanneer dit spel uitkomt en of er misschien al een demo van is? :? Ik heb er nl. al een jaar niks meer van gehoord :'(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nu je het zegt - wat is er eigenlijk mee gebeurd? Ooit es een filmpje van gedownload - zag er erg goed uit!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

empire gaat een 'beta' versie uitgeven komende zomer maar it is dus niet de versie van de west brothers, in principe wel maar die is dus nog niet af.

We wachten verder met smart op de west borthers die overigens wel afgelopen week verklaard hebben er nog druk aan te werken.
http://dutch.simracingzone.net/forums/viewforum.php?forum=10&184

en 2 weken geleden kwam er een ps2 filmpje uit en dat was dus bagger in het kwadraat.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
quote van mezelf uit een andere topic :P

In september komt hij, maar dat is een snel afgeraffelde versie (Empire vond het ontwikkelen te lang duren en het spel te sim-achtig worden) Het spel zoals de makers het oorspronkelijk wilden hebben komt ooit :) onder een andere naam

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 20 februari 2002 19:03 schreef Frank128 het volgende:
quote van mezelf uit een andere topic :P

In september komt hij, maar dat is een snel afgeraffelde versie (Empire vond het ontwikkelen te lang duren en het spel te sim-achtig worden) Het spel zoals de makers het oorspronkelijk wilden hebben komt ooit :) onder een andere naam
:+

• Fuelke
  • Laatst online: 21:03

Fuelke

Forza Ferrari

Wel een beetje jammer, zag er mooi uit, en beloofde een hoge realismegraad.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• siggy

siggy

Wait.... what?

zo komen nog hoor, ze gaan het zelf uitbrengen alhoewel dat financieel gezien een onmogelijk opgave zal zijn.

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Ja, het is een trieste zaak allemaal.

Empire ligt in de clinch met de broertjes West omdat het spel te simmy wordt en lang duurt in ontwikkeling.

Ondertussen schijnt Empire wel iets te gaan uitbrengen voor de pc, de vraag is echter wat. En ik houd mijn hart vast dat dit geen half afgemaakte gedowntunede West-WSC is.

Het filmpje wat in de omloop was is van de PS2-versie, is gemaakt door Razorworks en zeer droevig en niet wat er momenteel (schijnbaar uitgeverloos) bij de familie West op de pc staat.

De soap gaat maar door..

Heusinkveld Engineering

• Fuelke
  • Laatst online: 21:03

Fuelke

Forza Ferrari

Ik keek net ff op de site van Empire, daar was niks terug te vinden over een GT racegame, behalve Sega GT, maar die was toch al een tijdje uit?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 08:03
Dus WSC blijkt dan toch vaporware te zijn...

Jammer. Ik ga weer GT3en :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Tsja vaporware

de webcam is inmiddels weer regelmatig online en laat toch echt ontwikkelende broertjes zien met WSC op hun scherm.

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Dus voorlopig wordt het toch gpl :) Als mijn stuur het weer doet :'(

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik zat ook te wachten op WSC. Maar ik heb echt mijn twijfels of dit ooit gaat komen.

In de meantime doe ik de FiaGtmod voor F12001. check www.simbin.com voor de downloads hiervan.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Lister,

Het filmpje wat ik gezien heb van WCS was geen PS2 versie. Dat was gewoon opgenomen met een soort videocamera en dat laat duidelijk een PC 19" monitor zien waarop een auto een rondje rijdt.. was nogaltijd in zwaar alpha stadium want er waren nog erg weinig textures of schaduwen te zien etc.

Leek me echt geen PS2 versie hoor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op vrijdag 22 februari 2002 11:30 schreef tazzman het volgende:
Lister,

Het filmpje wat ik gezien heb van WCS was geen PS2 versie. Dat was gewoon opgenomen met een soort videocamera en dat laat duidelijk een PC 19" monitor zien waarop een auto een rondje rijdt.. was nogaltijd in zwaar alpha stadium want er waren nog erg weinig textures of schaduwen te zien etc.

Leek me echt geen PS2 versie hoor.
dus omdat je een monitor hebt gezien is het dus geen ps2 versie??? ooit gehoord van ps2 kits?

denk je dat die mensen op de ps2 gaan programmeren ofzo???

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nee daar heb ik nog nooit van gehoord.

Weet ik veel dat je een PS2 aan een monitor kan hangen - het leek mij niet zo maar kunnen imv met het verschil in frequency en beeldlijnen.

En ik heb geen flauw idee waar ze die games op programeren. Ik ben zelf programmeur (voor m'n brood) en ik zou niet weten hoe ik in godsnaam een PS2 game op een PC kan debuggen in een VC++ of Watcom C++ compiler. Vertel jij maar eens hoe ik dat mag gaan doen?

Je toonzetting van je post bevalt me compleet niet. Je had had ook even normaal kunnen reageren. Oh grote goden dat ik even een denkoutje maak - laat mij maar meteen in pek en veren kleden. |:(

• siggy

siggy

Wait.... what?

nou sorry hoor.....

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Excuses zijn bij deze geaccepteerd :) Maar erhm hoe doen ze dat nou dan? Hoe debug ik eigenlijk een PS2 game dat ik schrijf op een PC? Dat zou ik best es willen zien ..hangt die PS2 dan aan een PC ze dan via een datalog routine debug calls over de USB poort gooien ofzo?

Of draaien ze een PS2 OS op een PC? Ik ben toch echt benieuwd hoe ze dat doen. Voor de Palm kan je namelijk PalmOS op je PC emuleren zodat je Palm Apps/Games kan schrijven.. zouden ze dat ook zo doen voor de consoles?

Dan lijkt het me ook bijzonder interesant om te zien hoe ze XBOX games maken... :)

• siggy

siggy

Wait.... what?

Nee, daarvoor kun je zon devkit bij sony kopen (weet niet of je dat als normale mens ook kunt) maar die dingen zijn mega duur. Dat is dus (of was) een hardware emulator ala ps2 die je aan je pc koppelt. Die games maken ze 'gewoon' in c lijkt me, alleen dan worden uiteraard geen ms dll's aangeroepen maar iets wat sony heeft ebdacht waar ik niet veel van af weet.

Pagina: 1