AK 77 pro

Pagina: 1
Acties:

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 07:09
Hallo mensen ik zit met een klote probleem.

Namelijk het volgende ik heb laats een nieuwe compu gekocht bij dixons iest van een sky computer. (pc prive was een goedkope optie dus vandaar). Ik heb hem al voor een groot gedeelte omgebouwdt. Maar nu het volgende.

Er zit een A open moederboard in. Type AK 77 Pro
Met geluidskaart onboard. Deze wil niet werken onder windows XP ik heb de laaste driver gedownload van de a open site (140a.exe) Maar niets wil helpen. Hij instaleerd hem gewoon prima niets aan de hand maar echt geen geluid aan de achterkant. :(

De coputer werd met xp geleverd dus lijkt me sterk dat dit moederbord dit niet ondersteund. Hij heeft wel gewerkt met windows XP home. Maar nu staat er windows XP pro op.

Heeft iemand hier ook problemen mee of denkt dat iemand mij kan helpen.

Thanx

• desmoquattro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025

desmoquattro

Duwgatie

Op het cdtje van a open staan onder driver\audio\vt8??? dat is driver versie 1.1 en die doet het goed onder XP

LOL

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:03
Op woensdag 20 februari 2002 18:34 schreef MiZtraL het volgende:
Hallo mensen ik zit met een klote probleem.

Namelijk het volgende ik heb laats een nieuwe compu gekocht bij dixons iest van een sky computer. (pc prive was een goedkope optie dus vandaar). Ik heb hem al voor een groot gedeelte omgebouwdt. Maar nu het volgende.

Er zit een A open moederboard in. Type AK 77 Pro
Met geluidskaart onboard. Deze wil niet werken onder windows XP ik heb de laaste driver gedownload van de a open site (140a.exe) Maar niets wil helpen. Hij instaleerd hem gewoon prima niets aan de hand maar echt geen geluid aan de achterkant. :(

De coputer werd met xp geleverd dus lijkt me sterk dat dit moederbord dit niet ondersteund. Hij heeft wel gewerkt met windows XP home. Maar nu staat er windows XP pro op.

Heeft iemand hier ook problemen mee of denkt dat iemand mij kan helpen.

Thanx
Onboard sound is altijd klote :)

• desmoquattro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025

desmoquattro

Duwgatie

Onboard sound is helemaal niet kloten en als je er gewoon pc speakers achter hebt hangen hoor jij het verschil met je mp3tjes zeker niet.
Ik heb zelf nu die a7v266 met raid en sound en die 6ch audio nog wat doet het goed !!! en toen was de terratec overbodig geworden

LOL

Verwijderd

welke chip is het? op de website van PB zijn er een paar te vinden voor de AC97 misschien kan je die eens proberen!