Toon posts:

Headset, alleen voice mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met het gebruik van een headset het mogelijk is om de (voice)chatfunctie alleen via de headset te laten verlopen... Zonde om met een surround systeempje daarom alles maar via de headset te laten lopen toch? Ik heb momenteel een SB audigy met de DTT3500 boxen. Als headset gebruik ik Gamevoice van microsoft. (die niet optimaal werkt op een audigy, maar als mic en hoofdtelefoon wel te gebruiken) Heb je suggesties? Ik ben bereid een andere headset aan te schaffen....

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat voor plug zit er aan zon ding?

Verwijderd

Topicstarter
Aan een gamevoice zit: 1x USB en 1x groene plug (voor achter in geluidskaart) en nog 1x roze plug (mic aansluiting) Dan moet je de groene plug die van je boxen (in dit geval decoder) komt, in een soort hub van de draad naar de gamevoice pluggen... (snappie het nog? ingewikkeld verhaal) Maar dat werk dus niet helemaal als je digitaal geluid gebruikt. ik gebruik dus ook alleen de mic van de headset als ik aan het gamen ben omdat het niet goed werkt. Ik heb dus nu de voice over de boxen, maar mijn vraag is dus eigenlijk of ALLEEN de voice over de headset kan. Is dit uberhaupt mogelijk, of kan ik kiezen tussen boxen of koptelefoon voor zowel geluid van game als voice? :?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Dus gamegeluid via speakers en voice via headset...

Net zo'n systeem als de X-box dat heeft geloof ik...

Ik denk dat het wel mogelijk is als je bv Roger Wilco of Battlecom gebruikt en je 2 geluidskaarten hebt (gamegeluid naar primary en geluid van voiceprogramma naar andere)

Ik kon mijn onboard kaartje en X-Fire gewoon alle 2 tegelijk gebruiken, als je onboard hebt kan je het proberen

Verwijderd

Topicstarter
Mmm dus als ik een extra geluidskaartje installeer en daar dan mijn gamevoice op aansluit dan moet dat lukken? Ik heb nog wel een SB 1024 liggen geloof ik... Ik ben benieuwd, klinkt een beetje wankel moet ik zeggen. Geeft dat geen conflicten??? en hoe weet mijn PCeetje dat ie het geluid naar mijn Audigy moet sturen en de stem van mijn teammates naar de andere kaart?? Gaat dit allemaal vanzelf? Ben benieuwd....

Verwijderd

Topicstarter
Verder kan niemand hier iets over vertellen? Ik zou wel willen weten of het voorstel van Kertsmanneke echt gaat werken....

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

gewoon instellen in je configuratiescherm dat je microfoon over die ene kaart gaat en de rest van de signalen over de andere!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Koop voor een tientje ofzo gewoon een mic op zo'n stokje, net zo makkelijk :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1