Toon posts:

MSI k7t turbo agp kapot????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van me zit met het volgende probleem.
Er is een kleine twee uur gegamed ,spel word afgesloten en het beeld bevriest. Alleen uit zetten kan nog.Als hij hem nu weer wil opstarten gaan alle 4 de leds op mobo branden en er gebeurd niks.
Proc vervangen,bios reset, alles wat maar kan en het helpt niks .Mobo blijft dood.
Hebben meer mensen dit gehad met dit mobo ,zoja wat gedaan?

Verwijderd

ik heb ook zo'n bord :) hij doet het perfect

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 18:18 schreef A_TriX het volgende:
ik heb ook zo'n bord :) hij doet het perfect
Leuk voor jou maar deze dus niet.

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

critical temp????
tever ge-oc'd
is maar idee

HTPC user

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 18:24 schreef bassie666 het volgende:
critical temp????
tever ge-oc'd
is maar idee
Nee deze mensen hebben hem niet OC,dus dat is het niet.

Verwijderd

Ik had dit ook alleen niet onder een spel maar toen ik hem opnieuw opstarte waren ook alle ledjes rood en de mobo dood.(he dat rijmt)
Ik heb hem terug gebracht naar computerland en deze hebben hem zonder zeuren omgeruild.(service!!!!!!)
Dus gewoon omruilen.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
andere videokaart al geprobeerd??
liefst PCI :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 18:32 schreef era.b het volgende:
Ik had dit ook alleen niet onder een spel maar toen ik hem opnieuw opstarte waren ook alle ledjes rood en de mobo dood.(he dat rijmt)
Ik heb hem terug gebracht naar computerland en deze hebben hem zonder zeuren omgeruild.(service!!!!!!)
Dus gewoon omruilen.
Weet je ook wat het was toen?

Verwijderd

ik heb ook wel zoiets gehad :)
Naar een paar uren liep mjn computer vast.....

En als ik hem wou resetten , dan ging mijn computer piepen ( er zat geen videokaart in, gaven de leds aan)
Terwijl die er wel inzat.
Dat had ik de laatste tijd heel vaak.( ik haald hem er gewoon uit , en deed hem erweer in.) toen werkte die weer....

Verwijderd

heb het selfde obo en heb hier het boekje liggen.
duzz als het goed is moeten de lampjes zoon kleur hebben groen,groen,groen,rood dan is de vga kaart kapot of niet geinstaleert maar branden alle ledjes rood dan is de proc kapot of niet instalert staat alemaal in het boekje wat de leds betekenen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 18:38 schreef redbullwaning het volgende:
heb het selfde obo en heb hier het boekje liggen.
duzz als het goed is moeten de lampjes zoon kleur hebben groen,groen,groen,rood dan is de vga kaart kapot of niet geinstaleert maar branden alle ledjes rood dan is de proc kapot of niet instalert staat alemaal in het boekje wat de leds betekenen
en boven aan dit topic staat te lezen dat de proc ook al is vervangen dus daar licht het niet aan.

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Ik zou het inderdaad ook eens met een PCI videokaart proberen. Kijken wat ie dan doet. Als de compu dan gewoon boot, dan is dus je AGP kaart naar zijn grootje... Suc6 in ieder geval.

I think, therefor I am.....I think.

Verwijderd

is dat de msi k7t turbo waar in de handleiding de plaatjes van de bios jumper verkeerd om staan?

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 18:41 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

en boven aan dit topic staat te lezen dat de proc ook al is vervangen dus daar licht het niet aan.
Nee daar keken ze niet naar,maar met het nieuwe mobo was het probleem verholpen.Dus hij was het leven zat bij mij.
Dus gewoon terug gaan en proberen of je een andere mee terug kan nemen,hoe oud is die eigenlijk?

• HielkeJ
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 18:42 schreef Ricochet het volgende:
Ik zou het inderdaad ook eens met een PCI videokaart proberen. Kijken wat ie dan doet. Als de compu dan gewoon boot, dan is dus je AGP kaart naar zijn grootje... Suc6 in ieder geval.
of de AGP poort :z
probeer anders de videokaart in een andere PC, kom je er snel 8er :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 18:43 schreef era.b het volgende:

[..]

Nee daar keken ze niet naar,maar met het nieuwe mobo was het probleem verholpen.Dus hij was het leven zat bij mij.
Dus gewoon terug gaan en proberen of je een andere mee terug kan nemen,hoe oud is die eigenlijk?
Ik dacht een maand of 10.

Verwijderd

Dat is wel lang geleden maar ik zou gewoon terug gaan, je moet erbij vertellen dat er wel vaker problemen mee waren,en er dus waarschijnlijk al een of andere storing in zat.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:53

-ET-

Phone Home

Heb ik ook gehad mijn Geforce 2 mx deed het plotseling niet meer. Matrox G200 er in prima werken. Bleek dat mijn AGP slot niet genoeg stroom kreeg -> heel spontaan. Terug naar winkel en nieuwe gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 18:52 schreef -ET- het volgende:
Heb ik ook gehad mijn Geforce 2 mx deed het plotseling niet meer. Matrox G200 er in prima werken. Bleek dat mijn AGP slot niet genoeg stroom kreeg -> heel spontaan. Terug naar winkel en nieuwe gekregen.
Dit mobo doet helemaal niks meer ,alleen 4 leds rood.
BTW Jos moet naar Ferrari ben ik het helemaal mee eens.

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

Jep, daar hebben we er weer een ,zoek ff op de topics msi 6330 doet niets en msi k7t-pro d00d? etc etc , het lijkt nu wel of alle MSI bordjes dood gaan aan dezelfde symptomen.... :)

hmmm ff MSI bellen

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 23:43 schreef Gerrit83 het volgende:
Jep, daar hebben we er weer een ,zoek ff op de topics msi 6330 doet niets en msi k7t-pro d00d? etc etc , het lijkt nu wel of alle MSI bordjes dood gaan aan dezelfde symptomen.... :)

hmmm ff MSI bellen
Heb dus hetzelfde gehad, was hopeloos, alles uit kast geschroefd alleen proc+mem+vid op kartonnendoos gelegd en toen deed hij het opeens weer.

Doet ie het dan nog niet.

R.I.P.

als je al andere proc/mem/vid en voeding hebt geprobeerd

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:33
Bij mij mocht de CPU (Duron 900) terug naar de tekentafel. Was net een knipperlicht: welles, nietes, welles, nietes...

Elke dag weer raak...

* _JGC_ heeft nu een ECS K7S5A+LAN :)

• XTerm
  • Laatst online: 10-06-2025
MS 6330 WS :: Rocksolid. Heeft zelfs een corecrush overleeft.

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb maar een simpel systeempje met een ms 6380 Mobo maar ik had hetzelfde gezeik. Na 2 maanden zoeken helpdesk gebeld, nieuw mobo gekregen en het was opgelost. Wat bij mij alles wel ietsje soepeler liet lopen was de AGP oppervlakteversneller uitzetten.

Have a good hunt.

Non taken

Pagina: 1