We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=11805
Maar ik kan gvd geen goed linkje vinden
Die op gamers.nl = dood.
Verwijderd
Die link van gamers doet het wel, maar die ftp server heeft alleen een limit van 350 mensen. Ik kan nu ff geen screenie geven, zit nu achter een andere comp.
Hebben de rijken onder ons dan een snellere pc dan een AMD XP en een GF3..Op donderdag 21 februari 2002 11:52 schreef Oakley het volgende:
Die game is alleen voor de 'rijken' onder ons
volgens mij is dat er nog niet echt, dus voordat het spel succes heeft duurt het vast nog wel even.
🌞🍃
Er is al een opvolger voor de kaart die het kan draaien hoorOp donderdag 21 februari 2002 14:49 schreef Just_Johnny het volgende:
Tegen de tijd dat je een videokaart kan kopen die dat spel kan draaien ligt het volgens mij in de knakenbak
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
En dan kan je de geometrie vanuit de ruimte bekijken
Ook leuk, loop ik door een deur heen, sta ik ineens buiten
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
"Wie heeft [vul in] al gespeeld ?
ja sowOp donderdag 21 februari 2002 15:37 schreef M@NIC het volgende:
Krijgen we nu allemaal van die topics van:
heb je er last van dan?
Het ziet er allemaal erg mooi uit, vooral op 1600x1200 (dan ziet elk spel er mooi uit
Ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
39
Ja. Vanaf nu wordt ieder topic geopend met de woorden: "Wie heeft [VUL IN] al gespeeld en vervolgens wordt er in het het draadje zelf over iets anders gesproken.Op donderdag 21 februari 2002 15:37 schreef M@NIC het volgende:
Krijgen we nu allemaal van die topics van:
Mensen, kunnen diegenen die hem dus kunnen spelen ff een paar screenies posten plz? Dat zou erg fijn zijn.
een link svpOp donderdag 21 februari 2002 18:04 schreef Homedisc het volgende:
Het "spel" heb ik ook even getest.
Het ziet er allemaal erg mooi uit, vooral op 1600x1200 (dan ziet elk spel er mooi uit![]()
) maargoed, het ziet er nu al erg veelbelovend uit.
Ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
Ik hoop dat je het niet over de Geforce 4 hebt, want met een Geforce 3 op een dikke XP 1 fps lijkt met niet lekker. Als de Geforce 4 werkelijk 2x zo snel is betekent dat dus 2 fpsOp donderdag 21 februari 2002 15:06 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Er is al een opvolger voor de kaart die het kan draaien hoor
ik ben benieuwd hoe die op me sys. draait, iemand een snelle mirror?
Verwijderd
Verwijderd
http://www.gamexperts.com/index.php?screenshot_id=5498
1ste link op google... stelletje amateurs
Verwijderd
System Requirements
PIII - 800-1000 MHZ
256 Mb RAM
GF 3 (G-M generation card)
Sound Card
...
Realistic physical model, describing interaction of material objects, calculation of collisions and ricochets
Particle systems that generate fire, smoke, steam, atmosphere effects, volumetric and layered fog
Realistic projection of shadows from dynamic light sources, which are cast on every element of geometry, including models of characters and weapons
Highly detailed models of characters: up to 4000 polygons per model
Accurate skeleton animation (up to 120 bones per model) of parts of body including animation of mimic
Verwijderd
waar zoek jij dan naar: kreed+techdemo de 1ste link op google daarbij is:Op vrijdag 12 april 2002 13:57 schreef ItSnows het volgende:
Screenshots:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the hfd.gamesmania.de home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.
HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
Verwijderd
wij danken u...Op vrijdag 12 april 2002 13:59 schreef ItSnows het volgende:
Download (167mb) : ftp Ik kan niet controleren of deze link werktDus of iemand dat even wil testen!
System Requirements
PIII - 800-1000 MHZ
256 Mb RAM
GF 3 (G-M generation card)
Sound Card
...
Realistic physical model, describing interaction of material objects, calculation of collisions and ricochets
Particle systems that generate fire, smoke, steam, atmosphere effects, volumetric and layered fog
Realistic projection of shadows from dynamic light sources, which are cast on every element of geometry, including models of characters and weapons
Highly detailed models of characters: up to 4000 polygons per model
Accurate skeleton animation (up to 120 bones per model) of parts of body including animation of mimic
downloaden lukt alvast.. spelen word moelijk hier op school denk ik (p3 450 2mb ati
Verwijderd
iemand aub een werkende link want op google zijn 30% van de sites russisch, 30% turks ofzo 20% duits en heel veel ervan doet het niet meer of het nieuws van de kreed demo is al weg
Goh das lekker bijdehand, anderhalve maand na de start van het topic. Toen was die demo en de info ervan heel erg schaars.Op vrijdag 12 april 2002 13:57 schreef ItSnows het volgende:
Screenshots:
Dat er nu meer over bekend is lijkt mij niet meer dan logisch.
Verwijderd
niemand ff een goede server of iemand die hem ff op zijn ftp wil zetten?Op vrijdag 12 april 2002 22:55 schreef Thund3rKn0L het volgende:
itsnows.. die ftp server doet het niet meer.. op school nog wel maar nu password
iemand aub een werkende link want op google zijn 30% van de sites russisch, 30% turks ofzo 20% duits en heel veel ervan doet het niet meer of het nieuws van de kreed demo is al weg