Ik heb een toshiba die niet meer werkt. als ik de laptop aan zet gaat alleen het lampje van 'On'oranje knipperen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
is je accu wel vol?
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
ja en ook alleen als ik hem op netstroom aansluit gebeurd er niks. op de toshiba site is niks te vinden. deze laptop wordt schijnbaar niet ondersteund
Welk type heb je?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Haal je batterij er eens uit en dan ALLEEN op je AC.
Verwijderd
Ik heb dit ook weleens gehad, de laptop gaat wel "aan" of op standby, maar doet verder niets.
Er is dan iets in het bios verkeerd geschoten denk ik.
Wat de moeite waard is om te proberen is het bios helemaal leeg te maken door de stroom er even af te halen.
Dit moet je doen door de laptop helemaal uit elkaar te halen en je toetsenbord eraf te halen (hoe dat bij jou type toshiba zit, weet ik niet precies)
Dan zit er als het goed is ergens batterijtjes (bij mij zaten ze in een groen plastic) en daarvan moet je het stekkertje even loshalen.
Dan doe je het stekkertje er weer in en zou hij het moeten doen.
let op, je moet je laptop wel helemaal uit elkaar halen, dus weet waar je mee bezig bent (let op voor statische elektriciteit enzo)
Ik weet niet of het bij jou ook werkt, maar het is het proberen waard.............
Er is dan iets in het bios verkeerd geschoten denk ik.
Wat de moeite waard is om te proberen is het bios helemaal leeg te maken door de stroom er even af te halen.
Dit moet je doen door de laptop helemaal uit elkaar te halen en je toetsenbord eraf te halen (hoe dat bij jou type toshiba zit, weet ik niet precies)
Dan zit er als het goed is ergens batterijtjes (bij mij zaten ze in een groen plastic) en daarvan moet je het stekkertje even loshalen.
Dan doe je het stekkertje er weer in en zou hij het moeten doen.
let op, je moet je laptop wel helemaal uit elkaar halen, dus weet waar je mee bezig bent (let op voor statische elektriciteit enzo)
Ik weet niet of het bij jou ook werkt, maar het is het proberen waard.............
Pagina: 1