Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Misschien moet je gewoon even een dagje wachten ofzo.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
search is gebruikt....Op woensdag 20 februari 2002 19:42 schreef HlpDsK het volgende:
Schop niet zo dus ..
En gebruik de search ook.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Als je 1 bestandje uit de serie niet hebt, kan je toch nog niets met de serie rar of ace bestandjes, toch?
w00t
winrar x bla.rar -kb
gewoon laten lopen, fout negeren en als het goed is blijft je kapotte bestand bestaan (kb = Keep Broken)
Weet niet of dit ook kan met ace files.
gewoon laten lopen, fout negeren en als het goed is blijft je kapotte bestand bestaan (kb = Keep Broken)
Weet niet of dit ook kan met ace files.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
als het 1 bestand is (bijv een setup), dan heb je er toch niets uit aangezien je daan een deel van het bestand mist.
eeehh hier stond niks
Met WinRar kan je ook beschadige bestanden herstellen (mits er een recovery record is aangemaakt door de maker van de bestanden.) Ik weet alleen niet of ie dat ook met Ace files kan.
Verder zou ik gewoon even WinAce downloaden voor je ace bestanden aangezien ik al veel vaker (complete!) ace bestanden niet eens uitgepakt krijg met Winrar.
Verder zou ik gewoon even WinAce downloaden voor je ace bestanden aangezien ik al veel vaker (complete!) ace bestanden niet eens uitgepakt krijg met Winrar.
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1