winrar (incomplete rar sets)

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Hoe kan ik me winrar een *.ace bestand uitpakken dat uit 10 bestanden bestaat en ik heb ***.c00 niet.
Als het een *.rar file was kon je gewoon op de volgende file klikken maar zon ace files laat dat niet toe, weet iemand hoe dat wel kan?

2e vraag met smartpar heb ik niet genoeg par files en dan recoverd hij helemaal niks hoe kan ik gewoon selecteren welke file hij moet recoveren?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Sir Vega
geen echte inpak en uitpak freaks hier? :)

is goe dik w8 wel :)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien moet je gewoon even een dagje wachten ofzo.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Schop niet zo dus ..

En gebruik de search ook.

• Sir Vega
Op woensdag 20 februari 2002 19:42 schreef HlpDsK het volgende:
Schop niet zo dus ..

En gebruik de search ook.
search is gebruikt....

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Als je 1 bestandje uit de serie niet hebt, kan je toch nog niets met de serie rar of ace bestandjes, toch?

w00t

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:10

CAP-Team

XBL: CAPTeam

winrar x bla.rar -kb
gewoon laten lopen, fout negeren en als het goed is blijft je kapotte bestand bestaan (kb = Keep Broken)

Weet niet of dit ook kan met ace files.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

als het 1 bestand is (bijv een setup), dan heb je er toch niets uit aangezien je daan een deel van het bestand mist.

• Sir Vega
eeehh hier stond niks :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Met WinRar kan je ook beschadige bestanden herstellen (mits er een recovery record is aangemaakt door de maker van de bestanden.) Ik weet alleen niet of ie dat ook met Ace files kan.
Verder zou ik gewoon even WinAce downloaden voor je ace bestanden aangezien ik al veel vaker (complete!) ace bestanden niet eens uitgepakt krijg met Winrar.

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1