Toon posts:

Welke videokaart met tvout

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Joows,

Ik heb nog een 'oude' Celeron 333 pc, deze wil ik gaan aansluiten op m'n tv om zo divx/vcd's e.d. te kunnen kijken.
Welke videokaart kan ik dan het beste kopen, pc wordt niet gebruikt voor te gamen maar puur en alleen voor het afspelen van films.

Hoeft dus geen dure Geforce 3 ofsow te zijn, iemand suggesties?

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

ik heb zelf een matrox g550, die heeft perfecte tv-out :)
met de DVDmax kun je elke film (dvd, maar ook je divx films) perfekt op je tv krijgen. de overlay van de videoplayer wordt naar de tv gestuurd, zodat je geen last hebt met het instellen van resoluties etc.
De tv-out van de Geforce2 valt hierbij in het niets... voor films iig.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
een videokart met tv out :7

neeh, ik heb bij de vobis een kyro2 kaart gezien, simpele, zeer goedkope kaart met tv out (en 64 mb geheugen)

misschien wat voor jou??

Verwijderd

Topicstarter
Aaah... heb specs gelezen en lijkt me inderdaad wel goede kaart...
Alleen beetje te duur....
Ben maar arme student ensow ;)

Verwijderd

aangezien dat het een 333 mhz is een 0,33 ghz :P kan je beter geen dure geforce 3 kopen want dat draait jou systeem er toch nooit uit kan je je beter richten op een Geforce 2 met tv out 32 mb ofzo

Greatz

Verwijderd

Topicstarter
Kyro 2.... Is ffkes kijken of dat iets is.. :)

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 18:09 schreef mmol21 het volgende:
Kyro 2.... Is ffkes kijken of dat iets is.. :)
Ik kan je wel zeggen dat de kaart zelf erg fijn is, kweet niet hoe het zit met de tv-out

/me heeft helaas geen TV versie :'{

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kheb een Voodoo met TV-out, maar kgebruik um niet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Gewoon een geforce2 mx met tv-out. Draait heerlijk, en nog nooit een probleem mee gehad. Op deze kaart kan je ook tegelijk op je monitor meekijken, door het twin view systeem. Das wel handig als je achter je computer zit en je beeld op de tv niet kan zien. Dan weet je in ieder geval nog waar je moet klikken. Verder wil ik je graag doorverwijzen naar de volgende site:

http://www.tvtool.de/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi?az=list&forum=DCForumID3&conf=DCConfID1

Hier word het onderwerp "tv-out" besproken.

<mod>
http://www.tvtool.de/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi?az=list&forum=DCForumID6&conf=DCConfID2
Engelstalig!
</mod>

Suc6.

Verwijderd

Topicstarter
Kwam deze tegen: 3Dfx Voodoo3 3000 16MB AGP TV-out voor 44 Euro...

Op zich wel goed te doen qua prijs ensow.... Maar weet iemand of dat ook beetje kwaliteit is?

Verwijderd

Topicstarter
Duitse site... :P
Ff m'n duits ophalen dan..

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 18:17 schreef mmol21 het volgende:
Duitse site... :P
Ff m'n duits ophalen dan..
de link naar het Engelse gedeelte staat eronder, laat dat duits ophalen maar zitten :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
zelf was ik erg verbaasd over de kracht van de kyro2, loop maar de vobis binnen, bij bijna alle pc's zag ik een kyro2 intern (in amersfoort dan). navraag bleek:

goedkope kaart, die een hoop kracht levert, dus goedkoop voor de klant (prijsdrukken) en vervolgens heeft de klant een snelle/goede kaart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.