Toon posts:

3D-pakket voor menselijke figuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik ben enigszins nieuw op grafisch vlak, maar ik zoek een pakket waarmee ik enigszins 3D menselijke figuren kan tekenen. Hoeft niet fatastisch te renderen, als de verhoudingen etc maar kloppen dan ben ik al blij. Liefst natuurlijk gratis, het mag ietsje kosten, maar honderden euro's is boven het budget. Excuses als het een newbie-vraag is, maar ik zou niet weten hoe zoiets heet in grafische termen, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken...

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 10:04
Poser 4.0

Vrij betaalbaar, en perfect (ahum) voor het maken van mensen.

(easy to use)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 17:53 schreef FragNeck het volgende:
Poser 4.0

(easy to use)
Voor het maken van mensen heb ik geen software nodig....en ik ben geboren met de hardware....nou alleen de female port nog :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op woensdag 20 februari 2002 17:53 schreef FragNeck het volgende:
Poser 4.0

(easy to use)
Of je kijkt of je het tijdschrift "Computer Arts" kunt nabestellen. Daar zat een paar maanden geleden de volledige versie van Poser 3 bij

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 19:14 schreef Razorfist het volgende:

[..]

Of je kijkt of je het tijdschrift "Computer Arts" kunt nabestellen. Daar zat een paar maanden geleden de volledige versie van Poser 3 bij
Issue van deze maand nog, zit demo van 4 bij. En heel versie 3.

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:18

Japie.G

Colour Classic

milkshape?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Poser is inderdaad mooi, je zit helaas wel redelijk vast aan wat je kan en niet kan ... je kan eventueel voor het lowbudget werk ook blender of rhino3d proberen...

Lightwave, max en maya zijn te duur :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor de tips! Poser ziet er prima uit voor mijn doeleinden. Bedankt!

Verwijderd

uhm met poser maak je toch geen 3d mensen?
Die zitten er al standaard in.
Het is net alsof je een verzameling beeldjes zou kopen en dan zou zeggen...kijk wat ik heb gemaakt!
Met poser precies hetzelfde.....kijk wat ik heb gemaakt!Helemaal zelf gecopieerd en gepaste.

Ok je kun kiezen of een vrouw blond of brunette haar krijgt, maar dat haar maak je toch ook niet zelf?
Je kiest het gewoon uit een reeks standaard opties.
Poser models zijn zo herkenbaar onder CG artists, dat als je zou zeggen dat je het zelf gemaakt zou hebben dat je dan meteen door de mand valt.

Verwijderd

Poser zit op de CD van de CA die nu in de winkel ligt btw....

denk laat t maar ff weten...

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 20:23 schreef Yellow het volgende:
Poser is inderdaad mooi, je zit helaas wel redelijk vast aan wat je kan en niet kan ... je kan eventueel voor het lowbudget werk ook blender of rhino3d proberen...

Lightwave, max en maya zijn te duur :)
Maya te duur??
maar $7500.00! :P
Maya Complete(TM) software is simply the world's most comprehensive production solution for 3D artists in animation and visual effects, from initial concept right through to the final rendered image.

Single Node-locked
License Price $7500.00
Plus shipping and handling and tax (where applicable)
Pagina: 1