They made me do it.
Verwijderd
Mwah, een bron zou wel handig zijn. Als het gebeurd dan denk ik dat ze wel overgenomen zullen worden (de abonnee's dan)
Ik ken dat gerucht niet. Maar dat er financiele problemen zijn lijkt me niet onwaarschijnlijk. NeSBIC, Crescendo, Continuum Group en ABN AMRO hebben 30 mln euro geinvesteerd in BaByXL.Op woensdag 20 februari 2002 17:31 schreef Tom S. het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat Baby XL binnen +- een maand failliet is. Weet iemand of dit waar is? Ik heb het wel van personen gehoord die een beetje inside-information hebben. Maar ik hoop dat het niet waar is
Ik kan me ook nog uitspraken in cistron.broadband herinneren waarin gesproken werd over 1 miljoen gulden om een centrale te ontsluiten. Als BaByXL dan inmiddels zo'n 82 centrales (zie sig) heeft ontsloten en niemand heeft iets gehoord over een geslaagde 2e financieringsronde is het niet onaannemelijk.
Nogmaals, het faillisementsgerucht ken ik niet. Wel het gerucht dat ze in het geheim afgelopen week zijn overgenomen door Tiscali. Ik zou wel eens willen weten wat jouw bronnen zijn.
klopt dit is nu de situatie:Op woensdag 20 februari 2002 18:21 schreef jochemd het volgende:
[..]
Ik ken dat gerucht niet. Maar dat er financiele problemen zijn lijkt me niet onwaarschijnlijk. NeSBIC, Crescendo, Continuum Group en ABN AMRO hebben 30 mln euro geinvesteerd in BaByXL.
Ik kan me ook nog uitspraken in cistron.broadband herinneren waarin gesproken werd over 1 miljoen gulden om een centrale te ontsluiten. Als BaByXL dan inmiddels zo'n 82 centrales (zie sig) heeft ontsloten en niemand heeft iets gehoord over een geslaagde 2e financieringsronde is het niet onaannemelijk.
Nogmaals, het faillisementsgerucht ken ik niet. Wel het gerucht dat ze in het geheim afgelopen week zijn overgenomen door Tiscali. Ik zou wel eens willen weten wat jouw bronnen zijn.
1 Babyxl zit zwaar in de problemen.
2 babyxl praat met tiscali
3 Tiscali geeft aan onder de besproken voorwaarden geen intresse te hebben
4 babyxl gaat failliet TENZIJ het bod naar tiscali beter wordt of er een andere partij komt (onwaarschijnlijk met deze schuldenlast)
5 KPN moet babyxl geld terug betalen voor installatie. Dit kan ze even redden.
bron:
betrouwbaar
Ik heb het van verschillende mensen die bij een groot bedrijf werken die met Baby XL in zee zijn gegaan.Ik zou wel eens willen weten wat jouw bronnen zijn.
Maar als Baby XL door Tiscali word overgenomen, blijft het dan nog Baby XL heten?Op woensdag 20 februari 2002 19:26 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
klopt dit is nu de situatie:
1 Babyxl zit zwaar in de problemen.
2 babyxl praat met tiscali
3 Tiscali geeft aan onder de besproken voorwaarden geen intresse te hebben
4 babyxl gaat failliet TENZIJ het bod naar tiscali beter wordt of er een andere partij komt (onwaarschijnlijk met deze schuldenlast)
5 KPN moet babyxl geld terug betalen voor installatie. Dit kan ze even redden.
bron:
betrouwbaar
En uit welke bron heb jij het?
They made me do it.
persoonlijk ( maar dat weet ik dus niet, niemand kan me dat vertellen) denk ik dat babyxl gewoon doorgaat op ingeslagen weg. naamsverandering weet ik niet. Maar bv wish, wat ook overgenomen is door tiscali, opereert onder eigen naam....Om verwarring te voorkomen ( isp, en netwerkbouwer) is doorgaan onder eigen naam (of bv babyxl tiscali) het meest logischOp woensdag 20 februari 2002 19:39 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Ik heb het van verschillende mensen die bij een groot bedrijf werken die met Baby XL in zee zijn gegaan.
[..]
Maar als Baby XL door Tiscali word overgenomen, blijft het dan nog Baby XL heten?
En uit welke bron heb jij het?
en bronnen, tja, als je ooit nog wat gedaan wil hebben bij 'bronnen' moet je ze niet op een publiek forum neerzetten
Ik wist niet dat het zo hoog was. Ik zat aan een miljoentje of 25 te denken. En zoals het failisement van Cistron Telecom leert is een faillisement veruit de slechtste oplossing. Alles komt in kleine stukjes vrij, klanten lopen weg en je houdt echt helemaal niets over. Als dit strategie van Tiscali is om de koopprijs te drukken dan spelen ze met vuur. Temeer omdat ze volgens mij de koopprijs fors omlaag moeten krijgen om er iets aan te hebben, want door niets van zich te laten horen toen MXStream de prijzen verhoogde heeft BaByXL terrein verloren. En het wordt er ondertussen niet beter op.3 Tiscali geeft aan onder de besproken voorwaarden geen intresse te hebben
Hooguit zo'n 80 maal 116000 gulden + rente voor de centraletoegang en misschien 5000 klanten a 360 gulden voor teveel betaalde kosten voor de nieuwe telefoonlijn (uitspraak 12 november). Als het 15 miljoen is is het veel. Maar misschien is de stroomrekening ook weer veel te hoog.5 KPN moet babyxl geld terug betalen voor installatie.
Mijn bron ook. Maar bij dit soort onderhandelingen kan de bron nog zo betrouwbaar zijn, als hij niet aan de tafel zit weet hij het nooit precies. Jammer, maar waar. En mijn bron zit niet aan tafelbetrouwbaar
Bijna, ik weet wat er stond vóór de editOp woensdag 20 februari 2002 22:10 schreef jochemd het volgende:
[..]
Is dat het bedrijf dat ik denk dat het is?
edit:
Herformulatie
They made me do it.
Het was ook de bedoeling dat jij dat wist. Maar als je ICQ nog even aanzet hebben we het er wel overBijna, ik weet wat er stond vóór de editHet gaat daar wel over, maar ik heb het van een andere afdeling/faculteit.
haha,tja daar gaat het ook goed fout jaOp woensdag 20 februari 2002 23:08 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Bijna, ik weet wat er stond vóór de editHet gaat daar wel over, maar ik heb het van een andere afdeling/faculteit.
Ach, de studenten hebben er minder geld ingestoken dan de gemiddelde consument in Nederland. Lijkt me lulliger voor de leveranciersOp woensdag 20 februari 2002 23:36 schreef xxxMaverick het volgende:
haha,tja daar gaat het ook goed fout jatoch lullig voor die studenten
yep, je wordt wel erg genaaid als je EN aan babyxl apparatuur hebt geleverd EN aan bv cistronOp woensdag 20 februari 2002 23:51 schreef jochemd het volgende:
[..]
Ach, de studenten hebben er minder geld ingestoken dan de gemiddelde consument in Nederland. Lijkt me lulliger voor de leveranciers
Cisco is toch de enige samen met misschien Redback. Of mis ik dan een bedrijf?
edit:
Welke Cistron?
Welke Cistron?
Verwijderd
ligt er aan over wat voor apparatuur je het hebt.... Maar Cisco en Redback zijn niet de enige bedrijven die aggregated/adsl routers maken.Op donderdag 21 februari 2002 00:04 schreef jochemd het volgende:
Cisco is toch de enige samen met misschien Redback. Of mis ik dan een bedrijf?
edit:
Welke Cistron?![]()
Niet helemaal. Het faillisement dateert tenslotte al van 19 februari. Maar wel beter dan iedereen die ik nu in mijn ICQ zie opduiken en denkt dat 1 april vroeg valt dit jaar. En beter dan wat ik zelf wist natuurlijk.
zoals iemand hier al zei ' je weet pas echt alles als je aan die tafel zit'Op vrijdag 22 februari 2002 13:45 schreef jochemd het volgende:
Niet helemaal. Het faillisement dateert tenslotte al van 19 februari. Maar wel beter dan iedereen die ik nu in mijn ICQ zie opduiken en denkt dat 1 april vroeg valt dit jaar. En beter dan wat ik zelf wist natuurlijk.
En webwereld heeft bericht aangepast. Tiscali is toch koper
Da's een hele opluchting! vooral het volgende:Op vrijdag 22 februari 2002 13:58 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
zoals iemand hier al zei ' je weet pas echt alles als je aan die tafel zit'
En webwereld heeft bericht aangepast. Tiscali is toch koper
* JumpStart zat 'em behoorlijk te knijpen!BaByXL levert via zijn breedbandnetwerk diensten aan verschillende providers als Demon, Solcon, en Tiscali. Ook studenten van de Universiteit van Amsterdam en van de TU Delft kunnen breedbandig internetten via de BaByXL. Hierin komt geen verandering; de dienstverlening gaat gewoon door.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Wat ben ik toch goed, hè?
Gelukkig van dit:
Maar zo zie je maar weer dat ik goede contacten heb. Ik wist het trouwens al een week voor 19 februari, toen werd er hier al over gespeculeerd.
Anders had ik over tijdje geen internet meerOok studenten van de Universiteit van Amsterdam en van de TU Delft kunnen breedbandig internetten via de BaByXL. Hierin komt geen verandering; de dienstverlening gaat gewoon door.
They made me do it.
wat wel godse irritant is dat tweakers gewoon weigert mijn nieuwsberichten op de frontpage te zetten
vanmorgen al gesubmit nu nog niks
triest
zul je zien dat het overmorgen onder andere naam komt te staan
haha heb ik ook zo vaak..Op vrijdag 22 februari 2002 15:40 schreef xxxMaverick het volgende:
wat wel godse irritant is dat tweakers gewoon weigert mijn nieuwsberichten op de frontpage te zettenvanmorgen al gesubmit nu nog niks
triest
Soms zijn ze op Fok!zine nog sneller, nu ook dusOp vrijdag 22 februari 2002 15:40 schreef xxxMaverick het volgende:
wat wel godse irritant is dat tweakers gewoon weigert mijn nieuwsberichten op de frontpage te zettenvanmorgen al gesubmit nu nog niks
triest
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16119
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
lol, dat is inderdaad triest. Een nieuws site over allerlei dingen sneller dan een computer nieuws site....tja tweakers, zo maak je geen vriendenOp vrijdag 22 februari 2002 16:02 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Soms zijn ze op Fok!zine nog sneller, nu ook dus
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16119
Verwijderd
Ik weet niet waar Tweakers helemaal mee bezig is maar dat gebeurd nou al geregeld. Nieuws wat op sommige sites al dagen te lezen is verschijnt dan hiero ook opeens. Best wel jammer, het begon zo goed. 
Naja we hebben het forum nog.
volgens mij zijn er gewoon enkele modjes die alles uit de rij gooien en 3 dagen later erachter komen dat het toch interresant was.....tjaOp vrijdag 22 februari 2002 16:39 schreef achappey het volgende:
Ik weet niet waar Tweakers helemaal mee bezig is maar dat gebeurd nou al geregeld. Nieuws wat op sommige sites al dagen te lezen is verschijnt dan hiero ook opeens. Best wel jammer, het begon zo goed.
Verwijderd
Hmm, dat zou je met het nieuws dat BabyXL failliet is toch niet verwachten.Op vrijdag 22 februari 2002 16:46 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
volgens mij zijn er gewoon enkele modjes die alles uit de rij gooien en 3 dagen later erachter komen dat het toch interresant was.....tja
dat is het trieste, maar kijk eens op de frontpage! staat er nog steeds niet!Op vrijdag 22 februari 2002 17:07 schreef achappey het volgende:
[..]
Hmm, dat zou je met het nieuws dat BabyXL failliet is toch niet verwachten.
ut staat er eindelijk ( 18.50)Op vrijdag 22 februari 2002 18:23 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
dat is het trieste, maar kijk eens op de frontpage! staat er nog steeds niet!
Met dank aan Mister8 voor de tip."Op vrijdag 22 februari 2002 19:00 schreef jadjong het volgende:
[..]
ut staat er eindelijk ( 18.50)
jezus het moet niet gekker worden hiero
je hebt gelijk gekregen:Op vrijdag 22 februari 2002 15:40 schreef xxxMaverick het volgende:
triest
Met dank aan Mister8 voor de tip.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
en moet je nagaan. een paar keer kan ik nog begrijpen maar dit is ALTIJD het geval, misschien mogen die nieuws posters me niet??Op vrijdag 22 februari 2002 19:52 schreef inquestos het volgende:
[..]
je hebt gelijk gekregen:
Met dank aan Mister8 voor de tip.
Pagina: 1