Toon posts:

Aan alle FS 2000-2 liefhebbers

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heren en misschien ook damens, iedereen die op deze thread klikt zal fan zijn van vliegtuigen en flightsims! des te beter. Ik ben ook z'n freak. Zelfs zo erg dat ik bij Eurocontrol werk. Eurocontrol is de organisatie die het luchtverkeer in de gaten houdt van heel europa! Zonder deze organisatie zou er een heleboel paniek ontstaan in de lucht en zouden de piloten met dichte mist amper nog kunnen vliegen. en niet alleen met mist!..

Mijn vraag is aan jullie.. zijn er mensen geintreseerd om eens te komen kijken. Het ziet er een beetje uit als nasa heel erg indruwekkend, ik weet niet of het allemaal zo maar kan, in principe wel maar na de 11de zijn de beveiligings maatregelen hier erg aangetrokken.

Als er intresse is om een keer te komen kijken hoe dat hier gaat en ook eens binnen te fietsen in de toren laat het mij dan weten via deze thread! .. dan kom ik er nog op terug! maar duty calls... anders hebben we dadelijk wat ongelukken, tot vanaovnd

Verwijderd

:? (zal wel aan mij liggen dat ik het weer es niet snap)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Lijkt me wel tof jah, jij bent dus luchtverkeersleider?

Wanneer is er een opendag? (is Eurocontrol, waar je werkt, in een gebouw zonder ramen? of hoort Schiphol Tower daar ook bij?)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ja lijkt me tof :)

Als het zomaar kan

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op woensdag 20 februari 2002 17:12 schreef xpnick het volgende:
Heren en misschien ook damens, iedereen die op deze thread klikt zal fan zijn van vliegtuigen en flightsims! des te beter. Ik ben ook z'n freak. Zelfs zo erg dat ik bij Eurocontrol werk. Eurocontrol is de organisatie die het luchtverkeer in de gaten houdt van heel europa! Zonder deze organisatie zou er een heleboel paniek ontstaan in de lucht en zouden de piloten met dichte mist amper nog kunnen vliegen. en niet alleen met mist!..

Mijn vraag is aan jullie.. zijn er mensen geintreseerd om eens te komen kijken. Het ziet er een beetje uit als nasa heel erg indruwekkend, ik weet niet of het allemaal zo maar kan, in principe wel maar na de 11de zijn de beveiligings maatregelen hier erg aangetrokken.

Als er intresse is om een keer te komen kijken hoe dat hier gaat en ook eens binnen te fietsen in de toren laat het mij dan weten via deze thread! .. dan kom ik er nog op terug! maar duty calls... anders hebben we dadelijk wat ongelukken, tot vanaovnd
werkt gij daar... ik heb een uitnodiging gehad ervoor (in maastricht toch) maar ik weet nog niet of ik ga...

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Topicstarter
het is in maastricht ja!.. er zijn niet al te veel ramen, erg beschermd

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 15:06

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lijkt me echt supergaaf!

Alleen wordt Maastricht denk ik wel een probleempje (VER!)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me echt supergaaf!

Alleen wordt Maastricht denk ik wel een probleempje (VER!)
Yep mee eens erg ver.
Liever Schiphol dichterbij :) kan je dat ook regelen???
Zou koel zijn :)

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

w00t :)

* Wacky wil wel komen, vanuit Eindhoven niet zo erg ver :7

Nu ook met Flickr account

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:59
ja het lijkt mij wel erg leuk om een te kijken hoe het daar aan toe gaat .

Maar zijn er nog andere voor waarde aan verbonden zo als kosten of wat dan ook .

kan je ff wat meer info geven over het gebueren want dan kunenn we kijken of we eens wat kunen regelen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wow cool, dis wel beter :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
Nee er zijn geen kosten, maatricht is denk ik de enige optie.. dat is namelijk maar 1 in heel nederland :).. eurocontrol is enkel daar!.. ik informeer morgen hoe en wat

• rdluca
  • Niet online
lijkt me wel cool alles eens in het echt te kunnen aanschouwen, ik wil zekerzz wel.

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 18:13
Ik wil ook zeker wel langskomen

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Koel! Ik ben al ooit eens wezen kijken op EHRD tijdens mijn sollicitatie als luchtverkeersleider. Ga ik denk ik over een paar jaar weer proberen. :)
Maar het is zeker de moeite waard om te gaan kijken, voor mij is het alleen beetje ver. ;(

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik woon veel-ste-verweg daarvoor.. Maastricht is ruim 5 uur hier vandaan met de trein. Jammer.. ;(

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 20 februari 2002 21:02 schreef achappey het volgende:
Koel! Ik ben al ooit eens wezen kijken op EHRD tijdens mijn sollicitatie als luchtverkeersleider. Ga ik denk ik over een paar jaar weer proberen. :)
Maar het is zeker de moeite waard om te gaan kijken, voor mij is het alleen beetje ver. ;(
Afgewezen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op woensdag 20 februari 2002 17:12 schreef xpnick het volgende:
Heren en misschien ook damens, iedereen die op deze thread klikt zal fan zijn van vliegtuigen en flightsims! des te beter.
Das niet waar :{
Ik ben ook z'n freak.
Ik niet :{
Zelfs zo erg dat ik bij Eurocontrol werk.
Goh, waars dat ? :)
Eurocontrol is de organisatie die het luchtverkeer in de gaten houdt van heel europa!
Net als, de bank :?
Zonder deze organisatie zou er een heleboel paniek ontstaan in de lucht en zouden de piloten met dichte mist amper nog kunnen vliegen. en niet alleen met mist!..
Oei! :P
Mijn vraag is aan jullie.. zijn er mensen geintreseerd om eens te komen kijken.
Euh... nee niet echt :{
Het ziet er een beetje uit als nasa heel erg indruwekkend, ik weet niet of het allemaal zo maar kan, in principe wel maar na de 11de zijn de beveiligings maatregelen hier erg aangetrokken.
Nasa wannabe! >:)
Als er intresse is om een keer te komen kijken hoe dat hier gaat en ook eens binnen te fietsen in de toren laat het mij dan weten via deze thread! .. dan kom ik er nog op terug!
Hehe... kewl...met fiets en al :7
maar duty calls... anders hebben we dadelijk wat ongelukken, tot vanaovnd
Jah euh tot vanavond :?
Oh nee, moet werken...

[Conclusie]

Vreemd draadje hoor :?
Pagina: 1