Na een paar dagen geleden een netwerkje met inmiddels al wat oudere computers (hoge PI en lage PII) te hebben voorzien van DnetC clients voor DPC heb ik nog steeds geen blokjes gezien die ze hebben gekraakt en naar de Dsmarty proxy verstuurd.
Nou heb ik wel een idee hoe dat komt, namelijk door de regel dialup-watcher=passive in dnetc.ini, alleen aangezien alles behalve het aanmelden op het netwerk in DOS en dus voor windows gebeurt (aanroepen van kaart, connecten naar server etc) heb ik geen idee hoe ik dat precies moet instellen dat alles netjes gefetched en geflushed kan worden.
Voor de zekerheid zal ik maar even het hele kopje Networking quoten:
[networking]
disabled=no
keyserver=maandflush.keyserver.org:2064
dialup-watcher=passive
autofindkeyserver=no
Iemand enig idee hoe ik dit zo in kan stellen dat alles automatisch gebeurt en dat ik niet dagelijks 10 computers langs moet gaan om de buffers in een e-mail naar mezelf te sturen en die vervolgens te flushen?
TIA
Nou heb ik wel een idee hoe dat komt, namelijk door de regel dialup-watcher=passive in dnetc.ini, alleen aangezien alles behalve het aanmelden op het netwerk in DOS en dus voor windows gebeurt (aanroepen van kaart, connecten naar server etc) heb ik geen idee hoe ik dat precies moet instellen dat alles netjes gefetched en geflushed kan worden.
Voor de zekerheid zal ik maar even het hele kopje Networking quoten:
[networking]
disabled=no
keyserver=maandflush.keyserver.org:2064
dialup-watcher=passive
autofindkeyserver=no
Iemand enig idee hoe ik dit zo in kan stellen dat alles automatisch gebeurt en dat ik niet dagelijks 10 computers langs moet gaan om de buffers in een e-mail naar mezelf te sturen en die vervolgens te flushen?
TIA