To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Doe maar in OCM, daar zie je meer electronica.
Aannames zijn fataal.
Idd, je zoekt gewoon uit waar men er het meest over praat.Op woensdag 20 februari 2002 16:59 schreef GaMeOvEr het volgende:
Doe maar in OCM, daar zie je meer electronica.
Als er in P&W veel over Windows wordt gepraat dan pleur ook jij daar je WOS vragen neer.
(om maar es te overdrijven)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[om-nog-maar-eens-aan-te-halen-mode]
Misschien is een electronicaforum een idee?
[/om-nog-maar-eens-aan-te-halen-mode]
<font size=1>[om-het-nog-maar-eens-de-kop-in-te-drukken-mode]</font>Op woensdag 20 februari 2002 17:00 schreef Webgoodie het volgende:
[om-nog-maar-eens-aan-te-halen-mode]
Nee.
<font size=1>[/om-het-nog-maar-eens-de-kop-in-te-drukken-mode]</font>
Nah, is misschien wat bot gezegd, maar bij de laatste vergadering waren we er nog steeds over eens dat het prima in OCM paste.
oke ik plaats em in OCM
Deze kan dicht
Deze kan dicht
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Kan ik me wel in vinden.. 90% (of meer) van de elektonica vragen gaat over leds, baybussen of fan-regelingen en dat soort zaken, en is dus overclocking of casemodding gerelateerd..Op woensdag 20 februari 2002 17:07 schreef Kaj. het volgende:
Nah, is misschien wat bot gezegd, maar bij de laatste vergadering waren we er nog steeds over eens dat het prima in OCM paste.
Maar misschien is het wel een idee om een forum-naam wijziging te doen: Overclocking, Casemoding & Elektronica. Daarmee is meteen duidelijk dat dat de elektro-hoek is, en hiermee vang je ook alle forum-aanvragen af.. Verder zal er niet veel hoeven te veranderen..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()