Toon posts:

Netscape 6 downen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil netscape 6 downen voor linux maar ik krijg alleen zo'n installer, ik heb thuis geen internet en wil hem dus op mijn werk downen, kan dit?

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50
Je kunt ook even kijken of www.mozilla.org... (weet niet of je specifieke redenen hebt om Netscape te gebruiken...)

Netscape 6.0 is gebaseerd op een wat oudere versie van Mozilla (uit mijn hoofd geloof ik iets van 0.9.4) Je kunt beter de nieuwste versie van Mozilla installeren, zitten wat leuke grappen in als Tabbed Browsing.... (Als je dat een keer hebt gebruikt heb wil je nooit meer zonder tabs browsen :-) )

Mozilla kun je gewoon volledige bestand downloaden en dat later installeren.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46

PCR

Op woensdag 20 februari 2002 16:41 schreef hammerhead het volgende:
Je kunt ook even kijken of www.mozilla.org... (weet niet of je specifieke redenen hebt om Netscape te gebruiken...)

Netscape 6.0 is gebaseerd op een wat oudere versie van Mozilla (uit mijn hoofd geloof ik iets van 0.9.4) Je kunt beter de nieuwste versie van Mozilla installeren, zitten wat leuke grappen in als Tabbed Browsing.... (Als je dat een keer hebt gebruikt heb wil je nooit meer zonder tabs browsen :-) )

Mozilla kun je gewoon volledige bestand downloaden en dat later installeren.
Zit ook in Opera en dat ruled inderdaad jah! :P

Verwijderd

[topic=319439]

Bekijk netscape's website en ftpserver eens goed a.u.b.

Dit topic is gesloten.