SYNCHRONISEREN van yahoo-mail in outlook express

Pagina: 1
Acties:

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik haal mijn mail van Yahoo in Outlook Express 6 op onder Win98se.

Als ie mijn berichten ophaalt, dan staan ze vervolgens niet meer op de server (als ik dus dan naar mail.yahoo.com ga en inlog, staan er geen mailtjes meer in de inbox --> die staan dus op mijn computer dan).

Als ik aanzet in OUTLOOK EXPRESS dat ie een kopie van de berichten op de server moet laten, dan blijft na het verzenden en ontvangen alle berichten ook op de server staan. ALLE berichten blijven op mijn yahoo-account staan.

Maar het volgende wil ik nu (heb de search op GOT en help van Yahoo al doorzocht!):
Ik wil mijn yahoo-mail-account VOLLEDIG SYNCHRONISEREN met mijn lokale machine. Dus als ik op mijn machine een berichtje wis, dan is ie ook weg op mijn account. En als ik een berichtje op mijn lokale machine verplaats, dan moet ie dus ook van mijn yahoo-account weg. MAAR als ik de berichten ophaal, dan wil dat ze ook op mijn account blijven staan.

Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?

Ik hoop het! Want als ik mijn mail ophaal (met optie "laat een kopie van de berichten op server achter" aan, en ik verplaats vervolgens mail in outlook, dan blijven ze nog op mijn yahoo-mail-account staan op de server! En dat wil ik niet, vandaar dus volledige synchronisatie.)

Zo, dat was wel genoeg uitleg hoop ik, nu nog de reacties.

• DarkTide
  • Niet online
Hmmmm raar, ik dacht dat ik wel snel reacties zou krijgen. Misschien is mijn formulering van de vraag te onduidelijk... ok ik heb een betere:

-Hoe kan ik NET ZOALS hotmail mijn yahoo-mail in Outlook Express synchroniseren?

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

NOT!
Oké, beetje bot maar het is wel meteen duidelijk.
Ik heb het zelf ook geprobeerd maar helaas, dit zal niet gaan.
Wel als je hotmail account of .net hebt.

• DarkTide
  • Niet online
Oke, da's duidelijk :)

Jammer... maar ook raar dat het niet kan...

• DarkTide
  • Niet online
weet iemand nog een goed alternatief dan?