[CS] Ping probleem

Pagina: 1
Acties:

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Neej niet weer dat zelfde ping probleem met XP oid. Ik heb volgens mij iets compleet nieuws. Hoe het komt geen idee, soms is het er een tijdje en dan gaat het spontaan weer weg :(

Wat is nou mijn probleem, als ik op servers speel die gehost worden door Darkseed krijg ik een stabiele ping van 180 |:( Normaal heb ik ping 30 of iets in die buurt. Ik heb dit probleem dus alleen op darkseed servers en zo ver ik weet kan ik wel normaal op andere servers spelen.

Ik heb het al een keer eerder gehad maar dat is toen na een tijdje van zelf over gegaan. Maar nu wil ik dus weten hoe dit zou kunnen komen want een verklaring kan ik er zlef niet voor geven :{

Verwijderd

niewe hardware ofsow?

• Peertje
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 15:59 schreef ReV3rEnD het volgende:
niewe hardware ofsow?
Nope, al een tijd zelfde vertrouwde systeempje, ook niks met CS gedaan...

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

[topic=302924/1/25]

het is geen verklaring ofzo maar bij mij werkte het.

Verwijderd

of effe reinstallen?

• Peertje
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 16:01 schreef apocrypha het volgende:
[topic=302924/1/25]

het is geen verklaring ofzo maar bij mij werkte het.
Ik heb het dus alleen op servers die gehost worden door Darkseed.. Dat ping probleem wat ik eerst wel had is opgelost door m'n modem tot router te tweaken :7

• Peertje
  • Niet online
Ik hoef het niet zo nodig te fixen maar ik vraag me dus gewoon af waardoor het komt. Ik vind het namelijk raar dat ik het op geen 1 andere server heb :?

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 20 februari 2002 16:03 schreef Peertje het volgende:

[..]

Ik heb het dus alleen op servers die gehost worden door Darkseed.. Dat ping probleem wat ik eerst wel had is opgelost door m'n modem tot router te tweaken :7
ik las je eerste post nu nog ff goed. je hebt gelijk had ff niet goed gelezen :P. hier kan ik je niet mee helpen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24
Op woensdag 20 februari 2002 16:03 schreef Peertje het volgende:

[..]

ligt het dan niet gewoon aan de servers van Darkseed :?

• Peertje
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 17:59 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

ligt het dan niet gewoon aan de servers van Darkseed :?
Maar andere hebben wel normale pingen terwijl ik toch meestal op een NL server de laagste ping heb :(

Verwijderd

misschien heeft darkseed zo'n server side anti cheat prog ding (wat toch niet werkt) die scanne je hd's enzo dus misschien komt t daardoor

Verwijderd

Zal wel aan de server liggen dan...

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 05-11 18:39
ik ook heb een poepping op Darkseed maar dat ligt volgens mijn aan chello.....

hoi

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik woon bij Peer in de buurt en ik heb het ook, en ik zit wel op andere centrale als het goed is.
Pagina: 1