voeding aopen hq45 vs. Enermax 350 watt

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe voeding want m'n noname 300w voedinkje heeft het begeven...
Ik vind die Aopen voeding van m'n neef best wel stil draaien tegenover de mijne (kan wel zijn omdat m'n kast in een hoek staat en bij hem niet)!

Nu was m'n vraag of die enermax 350 watt voeding eigelijk veel stiller is dan die aopen of een gewone noname voeding?

Ps; m'n computer staat in de hoek, is dat niet nadelig voor herrie aangezien die enermax een automatische rotatiecontroller (voor temp) heeft?

System Specs!

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

de kwaliteit van Enermax is top, van een noname voeding zal [veel] minder zijn.

en ik heb gehoord dat de Enermax beter is en langer meegaat dan die van Aopen.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Epsilon

de enermax 350 is veel stiller, en ook veel beterz

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:48
Heb hier een A-Open 300watt en een Enermax 351watt en die laatste is echt een stuk stiller, maar goed daar betaal je dan ook flink voor.

Flickr | Lego collectie

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:03
Op woensdag 20 februari 2002 18:56 schreef TAG_Speedy het volgende:
Heb hier een A-Open 300watt en een Enermax 351watt en die laatste is echt een stuk stiller, maar goed daar betaal je dan ook flink voor.
Kost een beetje, heb je ook wat ;)

Verwijderd

Een AOpen 300 watt met een Justcooler 60mm op 5v is ook stil hoor ;)

Verwijderd

Mwah, vorige week een systeempje gebouwd en daarin zat een Aopen miditower voeding. Ik hoor die dus absoluut niet, ik heb meer last van die enorme cooler op de Athlon XP

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Het is eigenlijk de vooral de bedoeling dat m'n pc wat stiller wordt...
Er zijn spijtig genoeg plaatsen voorzien voor fan's achteraan m'n case vlak ter hoogte van m'n cooler...

Zou het veel uitmaken? Ik heb als cpu- cooler een Superorb van pakweg 32 dba... overstemt die eigenlijk niet altijd het geluid van de voeding?

System Specs!

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 17:16 schreef epsilon het volgende:
de enermax 350 is veel stiller, en ook veel beterz
Hoor je dat nu echt? Je hebt immers een vliegmachien als cooler :p

System Specs!

Verwijderd

Schop die Superorb even gauw in je as-emmer! Een betere plaats kan ik niet verzinnen...

Het geluidsniveauverschil tussen een Enermax en een Aopen zal je nooit horen met dergelijke straaljagers!

Mijn pa heeft op dit moment een Aopen in zijn pc. Die is stil, want die dingen zijn met een NTC temperatuurgeregeld, en ik heb hem eeeeven omgedraaid, hij blaast dus constant koude lucht over die NTC, stil dat hij is... :Y)

Je kan ook gewoon een el cheapo voeding nemen, en er een superstille fan in zetten, of nog goedkoper: de std fan even op 5V zetten.

Dit soort grappen kunnen meestal alleen bij een goeie outtake van je case!

Kortom: jij wilt stilte? Koop dan een goedkope voeding, mooi zat, en een dure, doch stille CPU koeler. Dan kom je nog ergens... Shop maar es rond op www.space-promotion.nl
Pagina: 1