Toon posts:

Hee Adjes, dit vind ik dus echt niet leuk hoor!

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet nu op dit nieuwe PHP-forum kiezen:

- Of bij elke post opnieuw m'n nick en pass opgeven, wat heel erg onhandig is,

of

- Permanent een cookie hebben, waardoor anderen op deze PC (heb 'm niet voor mezelf) doodleuk onder mijn naam kunnen posten.

Waarom is het niet meer zoals eerst : bij de eerste post van een browser-sessie nick en pass opgeven? En wat is hiervoor de oplossing?

:'(:'(

Verwijderd

Uhm, wat d8 je van cookie deleten?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Even testen dit nieuwe forum met pic. enzo.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Dus nu moet ik elke keer m'n cookie gaan zoeken en deleten. Wat is dat nou voor een oplossing? :(

Adjes: is hier geen elegantere oplossing voor. Niet elke tweaker heeft z'n eigen PC :'(

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 17:32

Roel

screen -x addict

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat een ruksysteem zeg, dat inloggen. Of ik moet telkens m'n user+pass invullen of ik laat een cookie zetten en dan kan iedereen onder mijn naam posten en/of mijn password lezen!
Euh dat is niet (helemaal) waar. Als jij bij je username en password laat 'opslaan' (je bent dan ingelogd) gebeurd dat serverside aangezien dit forum gebruikt maakt van sessions. In je browser wordt dus geen username of password opgeslagen. Als je bent ingelogd kun je ook simpel weer heel snel uitloggen door de optie 'uitloggen' in het menu te kiezen, zo kan je dus ook in omgevingen waar meerdere personen van 1 pc gebruik maken inloggen zolang je maar niet vergeet uit te loggen. Als je dat niet doet kunnen anderen inderdaad onder jouw naam posten. [/quote]Bedoel je dit ? Komt rechtstreeks uit de FAQ :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Juist. Dus gewoon geen cookie aanmaken, maar je naam/pass door het forum op laten slaan en er als je eindelijk om 6 uur of zo gaat slapen even uitloggen. Dan hoef je de volgende dag maar één keer je naam/pass in te voeren.

Toch?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vindt het rete irritant dat als ik de browser dichtgooi (of liever : de boel weer eens crasht) de login bewaard is gebleven.

Nou moet ik eerst weer rebooten en helemaal op GoT zien te komen alleen maar om uit te loggen :'(

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Oei.. het forum is dus niet geoptimaliseerd voor mensen met een waardeloze computer! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Mensen die een waardeloze computer hebben horen hier ook niet thuis. ;) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, lach maar :'(

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 11:01 schreef HlpDsK het volgende:
Ja, lach maar :'([/quote]ok. Hahahahahahahahahaha :D :D :D

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Heh hlpdsk kan je niet ff een shortcut maken...kan je met een paar klikken (klote woord) je cookie opeten.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Die cookie werkt met sessions, right? Zijn dat de PHP4 standaard sessions? Die cookies verdwijnen normaal automatisch als alle browser vensters zijn gesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Tuinhark : was het maar zo simpel. Ik kan alle vensters sluiten, rebooten en weer terug komen, en dan ben ik nog steeds gewoon ingelogd ..

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Ik ben allang blij dat ie het bij mij weer WEL onthoud.
Sinds mijn vorige account gecrashed was kon GoT geen cookies meer onthouden dus ik moets ELKE keer mijn usernaam en password invullen.
Da's dus rete irritant

Niet?
[Specs]

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Rechts bovenaan staat een knop 'uitloggen'.
Als je je cookie niet bewaard wil hebben klik je bij het verlaten van GoT gewoon ff daarop.

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Verwijderd

Dat uitloggen staat er overigens ook uiterst beroerd bij.. ziet er niet uit zo

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 15:44 schreef Error404 het volgende:
Dat uitloggen staat er overigens ook uiterst beroerd bij.. ziet er niet uit zo[/quote]Is ook een noodoplossing. Heb ik even snel gedaan omdat Femme op zich liet wachten met het maken van dat knopje :)

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 15:50 schreef Danny het volgende:
Is ook een noodoplossing. Heb ik even snel gedaan omdat Femme op zich liet wachten met het maken van dat knopje :)[/quote]Zo moeilijk is het toch niet? :)
Arial, 8pt, antialias (hoe 't heten mag) aan, in photoshop.. success :)

Verwijderd

Kop op HLPDSK... het komt wel goed... ;)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 19:53 schreef xmike het volgende:
Kop op HLPDSK... het komt wel goed... ;)[/quote]Ja. :) Nog 38 posts en je bent weer over de 4000! :D

Verwijderd

test

Verwijderd

Getest Niet OK, "Error404" >:)
Pagina: 1